Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    Og den dialog Driflin og jeg havde var om hvilke spillere der blev købt selvom man viste de ikke var gode nok ...

    Men når økonomien nu ikke var god nok til at hente spillere der kunne noget havde det så ikke været mere hensigtsmæssigt at benytte sig af talenter i stedet? Der blev trods alt hentet voksne spillere til voksenløn og endda vist nogen der blev købt fri/signonbonus som vel kunne være sparet .. nogle spillere fik aldrig spilletid eller meget begrænset spilletid ...
    Jo og bagefter er alle tosser kloge.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

      Jo og bagefter er alle tosser kloge.
      Kalder du mig en tosse :-D

      Vi taler om spillere som David Løfquist, Darko Bodul, Niclas Vemmelund, Marc Kongsted, Jeppe Hansen, O`Brien og Dusan Djuric ....

      Dog også Toppel, Radza og Abdellaoue samt

      AMC, Skulason, Spelmann og JBL ...

      I 2014 fik JJT, Eskesen, Raben, Magnus Pedersen og Jacob Rasmussen ungdomskontrakter mens Desler og Greve blev hevet op sammen med EPJ og Anders Thomsen ... 5 kontrakter blev ophævet før tid bla. på Jeppe Hansen, O`Brien og Vemmelund ... :-(

      Tæller i øvrigt 14 ophævede kontrakter i 2013 til medio 2018 .... :

      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

        Kalder du mig en tosse :-D

        Vi taler om spillere som David Løfquist, Darko Bodul, Niclas Vemmelund, Marc Kongsted, Jeppe Hansen, O`Brien og Dusan Djuric ....

        Dog også Toppel, Radza og Abdellaoue samt

        AMC, Skulason, Spelmann og JBL ...

        I 2014 fik JJT, Eskesen, Raben, Magnus Pedersen og Jacob Rasmussen ungdomskontrakter mens Desler og Greve blev hevet op sammen med EPJ og Anders Thomsen ... 5 kontrakter blev ophævet før tid bla. på Jeppe Hansen, O`Brien og Vemmelund ... :-(

        Tæller i øvrigt 14 ophævede kontrakter i 2013 til medio 2018 .... :
        Allerførst kalder jeg dig ikke tosse, det vil nok kræve en psykiatrisk undersøgelse. Det jeg angriber er, at du postulerer, at en mulig brug af egne talenter kunne have været bedre, end den købe udefra - løsning af spillere OB valgte i en vanskelig periode. Du kunne jo også vælge den positive holdning, at OB` ledelse i den givne økonomiske og sportslige situation, valgte det man troede mest på. Man behøver vel ikke altid, at mistænkeliggøre OB`s ledelse herunder JH.
        Mvh PNL

        Comment


          Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

          Allerførst kalder jeg dig ikke tosse, det vil nok kræve en psykiatrisk undersøgelse. Det jeg angriber er, at du postulerer, at en mulig brug af egne talenter kunne have været bedre, end den købe udefra - løsning af spillere OB valgte i en vanskelig periode. Du kunne jo også vælge den positive holdning, at OB` ledelse i den givne økonomiske og sportslige situation, valgte det man troede mest på. Man behøver vel ikke altid, at mistænkeliggøre OB`s ledelse herunder JH.
          Mvh PNL
          Det behøver man ikke men der er grundlag for det ...

          Lige siden de hovedløse fyringer af trioen har der været den ene ringe beslutning efter den anden og meget lidt kommunikation om hvilken vej man ønskede og absolut fravær af konsekvens såfremt det ikke gik den vej.

          Man behøver ikke.. men der er grundlag for det ..
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

            Kalder du mig en tosse :-D

            Vi taler om spillere som David Løfquist, Darko Bodul, Niclas Vemmelund, Marc Kongsted, Jeppe Hansen, O`Brien og Dusan Djuric ....

            Dog også Toppel, Radza og Abdellaoue samt

            AMC, Skulason, Spelmann og JBL ...

            I 2014 fik JJT, Eskesen, Raben, Magnus Pedersen og Jacob Rasmussen ungdomskontrakter mens Desler og Greve blev hevet op sammen med EPJ og Anders Thomsen ... 5 kontrakter blev ophævet før tid bla. på Jeppe Hansen, O`Brien og Vemmelund ... :-(

            Tæller i øvrigt 14 ophævede kontrakter i 2013 til medio 2018 .... :
            Uha - agurkerne er store i år. Hvor mange gange mon disse navne er debatteret til hu'løshe' her på forum men selvf. "når krybben er tom .... osv"

            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              Uha - agurkerne er store i år. Hvor mange gange mon disse navne er debatteret til hu'løshe' her på forum men selvf. "når krybben er tom .... osv"
              Sådan noget lignende .. jeg sad i en lufthavn og ventede :-)

              Men vinklen er så om den øverste række kunne være erstattet af talenter og lønningerne kunne være brugt på en enkelt ordentlig erstatning eller to når det nu kun var “fyld” og man vidste af de ikke var gode nok.
              Der blev massivt flyttet talenter op året efter og skrevet en del ungdomskontrakter.

              Måske var talenterne ikke gamle/gode nok til at komme op. Måske kendte JH ikke nok til dem henset til at han lige var startet. Måske vores daværende træner ikke ville have talenter. Måske talentchefen var imod det.
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                Sådan noget lignende .. jeg sad i en lufthavn og ventede :-)

                Men vinklen er så om den øverste række kunne være erstattet af talenter og lønningerne kunne være brugt på en enkelt ordentlig erstatning eller to når det nu kun var “fyld” og man vidste af de ikke var gode nok.
                Der blev massivt flyttet talenter op året efter og skrevet en del ungdomskontrakter.

                Måske var talenterne ikke gamle/gode nok til at komme op. Måske kendte JH ikke nok til dem henset til at han lige var startet. Måske vores daværende træner ikke ville have talenter. Måske talentchefen var imod det.
                Det tror jeg nu også har været vendt en del gange snak bare løs - jeg kan sagtens scrolle forbi indtil der kommer noget nyt der er relevant for tråden.
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  Det tror jeg nu også har været vendt en del gange snak bare løs - jeg kan sagtens scrolle forbi indtil der kommer noget nyt der er relevant for tråden.
                  Tak det tror jeg er utrolig vigtig viden (ihvertfald for mig)....ja nærmest vigtigere end emnet.....
                  Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

                    Tak det tror jeg er utrolig vigtig viden (ihvertfald for mig)....ja nærmest vigtigere end emnet.....
                    Det er jeg gla' for du siger , meeen ellers point taken

                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Seriøst den tråd med rygter og ønsker har udviklet sig til plider pladder snak......jo der bliver da vendt nogle ting men intet som minder om rygter.....så kom bare med jeres hug nu

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg
                        Seriøst den tråd med rygter og ønsker har udviklet sig til plider pladder snak......jo der bliver da vendt nogle ting men intet som minder om rygter.....så kom bare med jeres hug nu
                        Jeg tror OB går efter en stærk cf'er mere således at vores unge keeper er bedst muligt sikret mod lidt usikkert forsvarsspil .. ingen bud på navne hverken fra dk eller andre steder, men en hollænder lyder altid godt i mine øre.

                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg
                          Det varer vel ikke længe før den klassiske JH kommer......vi er tilfredse med truppen men holder øje i tilfælde af at noget ekstraordinært dukker op......Suk Oh Suk
                          I det mindste bruger du ikke tråden til noget med JH ;)

                          Comment


                            Mens vi venter på rygter:
                            Hvem hjælper egentlig JH nu med at finde emner. Tidligere har han klaret det for dårligt og især valgt spillere som trænerne kendte, når det lykkedes.
                            Jeg synes andre hold oftere har succes med signinger - også klubber med færre penge.
                            Mon ikke han har mistet tilliden til et par agenter undervejs.
                            Vi ved jo at JH havde mange andre vigtige opgaver end at købe og sælge (leje/udleje), men mig bekendt skulle han have bedre tid til det nu. Jeg tror stadig det er vigtigt at han har rigtigt gode hjælpere til det. Alternativt skal han vel se meget mere fodbold andre steder, end han gør.
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                            OB - engang var vi gode

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                              Mens vi venter på rygter:
                              Hvem hjælper egentlig JH nu med at finde emner. Tidligere har han klaret det for dårligt og især valgt spillere som trænerne kendte, når det lykkedes.
                              Jeg synes andre hold oftere har succes med signinger - også klubber med færre penge.
                              Mon ikke han har mistet tilliden til et par agenter undervejs.
                              Vi ved jo at JH havde mange andre vigtige opgaver end at købe og sælge (leje/udleje), men mig bekendt skulle han have bedre tid til det nu. Jeg tror stadig det er vigtigt at han har rigtigt gode hjælpere til det. Alternativt skal han vel se meget mere fodbold andre steder, end han gør.
                              Ole Spion Nielsen er jo vores scout som sender rapporter til JH om diverse spillere. Ellers er det vel hvad ledelsen selv observere fra superligaen og hvad agenter tilbyder

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                Jeg tror OB går efter en stærk cf'er mere således at vores unge keeper er bedst muligt sikret mod lidt usikkert forsvarsspil .. ingen bud på navne hverken fra dk eller andre steder, men en hollænder lyder altid godt i mine øre.
                                Vi kan passende snuppe ham her for næsen af AGF.
                                https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...profil/7723319

                                Comment

                                Working...
                                X