Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

    Hænger en OB-ting til Vacek på lågen til Bohemians stadion i morgen - på vej til koncert på Spartas stadion
    Det er så konge gjort det der Chuck

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

      Vi kan diskutere om han næsten er decideret ringe, som jeg skrev, eller ej, men det er i hvert fald ikke et element, hvor han er særligt stærk, som vi også så i går, hvor han ikke går hårdt nok efter bolden, og dermed koster et mål i det område han skal dække. Han sælger ikke sig selv fuldstændigt i de dueller og "løber gennem en betonmur", som du siger, det gør han bare ikke.

      Jeg synes også du modsiger dig selv lidt her. Du siger, at i forrige sæson kreerede han mål ud af ingenting, hvilket jeg er enig i. Du siger så samtidig også, at han ville være en god makker, fordi at han er en boksspiller. Det synes jeg ikke er rigtigt, og du forklarer jo egentlig selv hvorfor. Han er nemlig en type der søger meget ned i banen og ud i siderne, og forsøger at tage spillet til sig og gerne forsøger sig på egen hånd, fremfor primært at stå inde i boksen. Han er ikke mere boksspiller end AK er det f.eks.
      Han er god til at holde fast i bolden, og kan skabe noget på egen hånd samtidig med at han søger ned i bolden.
      Ved Hobros mål mandag gør han jo lige præcist noget af det vores angribere mangler at gøre. Holder fast i bolden og får spillet den videre, hvorefter han sætter i sprint fremad (dog i et overlap). Synes det er noget sludder at det ene udelukker det andet. Og jeg ved ikke hvorfra hvor du har fra at han hellere vil det ene fremfor det andet. Kan han ikke bare evne begge dele af spillet.

      Kan ikke se hvordan han skal gå hårdere til bolden. Han mistimer sit indgreb og der bliver scoret. Det har ikke noget med ikke at ofre sig nok.
      Du mener at fejlen betyder, at han ingenting kan på låget? Det er lidt søgt. Det må også betyde at Kløve er konge på låget pga 2-0 målet og Tverskov ikke kan noget pga 2-1 målet.
      Hvis Pål har den rolle at skal cleare bolden fra det forreste område, kan han ikke være dårlig på hovedet. Det betyder heller ikke at han er kongen, men han skal have et væsentlig hovedspil ellers vil han ikke have den opgave. Hvis han var ringe, så vil man holde ham væk fra feltet.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

        Nej tak til stråmænd, det gider jeg ikke debattere på baggrund af :).
        der er ingen stråmænd, det er jo din påstand, at angribere ikke skal arbejde defensivt, og at der er modsætning mellem at træne defensive og taktiske pligter og så blive en dygtig angriber, ligesom vi så det i 80'erne.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

          der er ingen stråmænd, det er jo din påstand, at angribere ikke skal arbejde defensivt, og at der er modsætning mellem at træne defensive og taktiske pligter og så blive en dygtig angriber, ligesom vi så det i 80'erne.
          Du må gerne debattere på den måde, jeg deltager bare ikke i debatten :).
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            Der må simpelthen sidde nogen derude med lidt rygter til os? Fatter ikke hvorfor det skal trække ud i langdrag for Jesper H, hver evig eneste sommer!
            Nu er sæsonen igang og vi mangler to mand! Kom nu igang for fanden....

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Pølsemix Se indlæg
              Der må simpelthen sidde nogen derude med lidt rygter til os? Fatter ikke hvorfor det skal trække ud i langdrag for Jesper H, hver evig eneste sommer!
              Nu er sæsonen igang og vi mangler to mand! Kom nu igang for fanden....
              Transfervinduet går til 1. september, derfor trækker det ud for de fleste hold længere nede i fødekæden de fleste sæsoner. Ud fra indsatsen mod FCK at dømme, så er det jo heller ikke fordi vores hold lige nu er skandaløst ringe. Og at der ikke er nogle rygter, det kan da virkelig ikke være Jesper Hansens problem.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

                Transfervinduet går til 1. september, derfor trækker det ud for de fleste hold længere nede i fødekæden de fleste sæsoner. Ud fra indsatsen mod FCK at dømme, så er det jo heller ikke fordi vores hold lige nu er skandaløst ringe. Og at der ikke er nogle rygter, det kan da virkelig ikke være Jesper Hansens problem.
                men det er ikke holdbart med AK og Ludwig som startere på noget hold som drømmer om top 6.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                  men det er ikke holdbart med AK og Ludwig som startere på noget hold som drømmer om top 6.
                  Jo, det skulle jeg mene at det er - det gik helt ok sidste år. Desuden har vi jo hentet en nordmand der er startet træning i dag - han kunne meget vel erstatte AK i startopstillingen.
                  Jeg argumenterer forøvrigt ikke for at vi IKKE skal have forstærkninger; jeg påpeger blot at det ikke er komplet skandaløst at der kan gå et par uger mere før holdet er 100% på plads. Vores nuværende hold er ganske konkurrencedygtigt til at skulle kunne få point i de kommende kampe uden forstærkninger.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

                    Jo, det skulle jeg mene at det er - det gik helt ok sidste år. Desuden har vi jo hentet en nordmand der er startet træning i dag - han kunne meget vel erstatte AK i startopstillingen.
                    Jeg argumenterer forøvrigt ikke for at vi IKKE skal have forstærkninger; jeg påpeger blot at det ikke er komplet skandaløst at der kan gå et par uger mere før holdet er 100% på plads. Vores nuværende hold er ganske konkurrencedygtigt til at skulle kunne få point i de kommende kampe uden forstærkninger.
                    Enig, det er mere irriterende end det er skandaløst.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

                      Jo, det skulle jeg mene at det er - det gik helt ok sidste år. Desuden har vi jo hentet en nordmand der er startet træning i dag - han kunne meget vel erstatte AK i startopstillingen.
                      Jeg argumenterer forøvrigt ikke for at vi IKKE skal have forstærkninger; jeg påpeger blot at det ikke er komplet skandaløst at der kan gå et par uger mere før holdet er 100% på plads. Vores nuværende hold er ganske konkurrencedygtigt til at skulle kunne få point i de kommende kampe uden forstærkninger.
                      Hverken Ludwig eller AK spillede i den periode hvor det gik godt. Desuden er vi svækket ved at Gyte er væk, og delvis Helenius - ikke At han er meget bedre end AK men der er en forskel på at kunne indskifte en frisk spiller på samme niveau.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                        Hverken Ludwig eller AK spillede i den periode hvor det gik godt. Desuden er vi svækket ved at Gyte er væk, og delvis Helenius - ikke At han er meget bedre end AK men der er en forskel på at kunne indskifte en frisk spiller på samme niveau.
                        Det passer simpelthen ikke. AK startede inde hver gang i den periode i foråret, hvor vi vandt 5 i træk og var ubesejrede i seks. Vores klart bedste periode i sæsonen

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                          Du må gerne debattere på den måde, jeg deltager bare ikke i debatten :).
                          Debattere på den måde ? Hvad mener du. Værsgo og tag dialogen, jeg vil meget gerne høre om din enorme indsigt, hvad du bygger det på? Er meget nysgerrig, med al respekt

                          Comment


                            For os er det naturligt skuffende ned en mangel af rygter men må også sige at det er ret professionelt hvordan OB/JH lykkes at holde kortene tæt på kroppen.
                            Med Tverskov som sagde at han bliver i OB og Sander som kom ind i god kampform er jeg helt roligt. Ville være fint at få Pål/den angriber vi leder efter få ind snart men med den setup vi har nu med Sanders tilgang kan vi vek helt god gå i de næste kampe. Derudover kommer Eskesen og Opondo vel hver uge tæter på så der opstår mere alternativer på midtbanen.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                              Hverken Ludwig eller AK spillede i den periode hvor det gik godt. Desuden er vi svækket ved at Gyte er væk, og delvis Helenius - ikke At han er meget bedre end AK men der er en forskel på at kunne indskifte en frisk spiller på samme niveau.
                              Dem der spillede i stedet, er jo stadig i truppen. Så hvordan skulle vi være svækkede? Vi har fået Sander ind i stedet for Helenius, som kan være med fra næste kamp. Uden at have set ham ét minut, så vil jeg blive meget overrasket, hvis det skulle være en svækkelse. Og hvis Ludwig ikke er dygtig nok, så spiller Lund eller Lund vel, ligesom de gjorde i foråret. Så hvordan vi skulle være svækket der har jeg svært ved at se. Det handler bare om hvem træneren vælger.

                              Comment


                                Får OB noget for en eventuel zohore transfer?

                                Comment

                                Working...
                                X