Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

    Kunne også være det er for at få prisen på en anden angriber lidt ned
    Tjoo! Det er da muligt, men jeg tror at Jens Hammer ligesom ved Sabbi-episoden ville gå ud og pure afkæfte at vi ligger i forhandlinger om Pål, såfremt vi kører spin på den måde, så det må vi se. Jeg tror mest på at det er frieri i højeste potens, men det er måske, fordi jeg brændende ønsker mig en angriber som ham

    Comment


      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

      Det får de ikke, men det lugter nok mere af fcm eller bøf end OB.
      Vi må formode den angriber vi skal have også koster lidt, så vi kaster ikke 5-6 mio efter saba, som jeg tror prisen for ham ender på, hvis han sælges.
      ​​​​​​Tror mest på en reserve til en af backerne foruden den angriber vi skal have.
      ​​​​

      I er skarpe. :) https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ke-interessant

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg

        Haha... Ved ikke om fejlen skyldes autocorrect eller drømmetænkning
        Hvis vi laver en gensplejsning af Djiby og Falk nu, kan typen vel være spilleklar om 17-18 år.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Mon ikke at man foreløbig bare holder fast i sit bud og så lade Hobro tage næste skridt evt. De må føle at med de midler de har til rådighed er der ingen grund til dyre panik køb. Noget skal nok dukke op

          Men igen så kræver det nok at Pål IKKE får gang i målscoren de næste kampe. For så stiger interessen og prisen uden tvivl.
          Nu kan ingen jo spå om hvor vi ligger i tabellen ved vinduets afslutning, og vi har før stået med ingenting fordi vi lige skulle spare 25 øre. Behovet er der.
          OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Phob Se indlæg

            Her gør han det meget godt JH, han kommunikerer! At journalisten ikke spørger ham om Pål må være fordi, han ikke ved noget om det, der rører sig i klubben, eller fordi JH har bedt ham om ikke at spørge ind til netop det emne! Tyndt!!
            Eller også er det fordi han så det interview JH lavede med Canal 9 (Eurosport) efter kampen hvor han til de mange spørgsmål om Pål sagde at han var en spiller der var kigget på.
            Men han sagde INTET om man stadigvæk gik efter ham, det snakkede han uden om, så tænker at TV2 Fyn ikke gad spille tid på de samme svar som Canal 9 lige havde fået.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af matrix_xl Se indlæg

              Han sagde på tv 2 fyn til spørgsmål om truppen var intakt og som den skal være,sagde han nej vi på udkig efter 2 spiller mere vi kigger angriber,og en mere på en position han ikke ville afsløre,han siger også den rigtige angriber der passer ind er svær at finde men de kigger intens
              Lød det ikke også som om han skulle til at sige: "Vi er i hvert fald på jagt efter...." Hvor han så retter sig selv til at sige "vi skal have et par mere".
              Så det kunne godt i mine øre lyde som om at 2 er ikke fast besluttet, det kan blive 3 hvis det helt rigtige dukker op.

              Comment


                Mads hvilsom skadet må gøre det dyrere at hente pål
                siden 1887

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af OnkelGobber Se indlæg
                  Ja gud hvor er jeg god
                  jeg forestiller mig dog at hvis ikke Brøndby lægger i nærheden af det som kræves, med mindre de rammer en krise her inden vinduet lukker og pludselig skal bruge noget i desperation. Fcm kunne jeg til gengæld nemt forestille mig pludselig melder sig ind i kampen, hvis ikke de lykkedes med nogen af de vilde handler, som de nok er nødsaget til at diske op med, hvis de vil bide skeer med fck i år. Det er set før at de plyndre de øvrige jyske klubber for deres profiler.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                    Lød det ikke også som om han skulle til at sige: "Vi er i hvert fald på jagt efter...." Hvor han så retter sig selv til at sige "vi skal have et par mere".
                    Så det kunne godt i mine øre lyde som om at 2 er ikke fast besluttet, det kan blive 3 hvis det helt rigtige dukker op.
                    Ja eller det kan afhænge af om vi får scoret millioner fra et salg Eriksen?

                    Comment


                      Pål gjorde ikke det store væsen af sig i dagens kamp mod AGF. Ved ikke om OB ikke kan finde en bedre angriber til samme pris.
                      Han ligner ikke en spiller der scorer 15 mål.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                        Pål gjorde ikke det store væsen af sig i dagens kamp mod AGF. Ved ikke om OB ikke kan finde en bedre angriber til samme pris.
                        Han ligner ikke en spiller der scorer 15 mål.
                        Det øger ikke markedsværdien eller konkurrencen og det kan vi glæde os over. Alle kan spille en dårlig kamp, specielt hvis man allerede er videre fra Hobro oppe i hovedet.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                          Det øger ikke markedsværdien eller konkurrencen og det kan vi glæde os over. Alle kan spille en dårlig kamp, specielt hvis man allerede er videre fra Hobro oppe i hovedet.
                          Ja sad også og tænkte han lignede en der var mentalt videre.

                          Comment


                            Syntes han gjorde det fint, præcis som AK uden at blive farlig. Gode første berøringer, nedtagninger og driblinger. Han sætter bla. Hobros mål op, ligesom han også sætter en tilsvarende op lidt før som Sabbi kludre i. Men nej ligner ikke 15 mål fra ham umiddelbart. Men han har nogle kompetencer, som jeg tror vil stråle endnu mere, med bedre medspillere.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                              Lød det ikke også som om han skulle til at sige: "Vi er i hvert fald på jagt efter...." Hvor han så retter sig selv til at sige "vi skal have et par mere".
                              Så det kunne godt i mine øre lyde som om at 2 er ikke fast besluttet, det kan blive 3 hvis det helt rigtige dukker op.
                              Jo mener også ihvertfald sneg sig ind ;-)

                              Comment


                                Synes egentlig Pål gjorde det okay i går. Han har ikke ret mange muligheder, med det relativt fesne hold Hobro har. Men jeg lagde mærke til to ting, han gjorde godt. Fysisk gør han det godt, han er rigtig god til at holde på bolden (skærme forsvarspilleren væk) og aflevere sikkert videre til en medspiller. Det er lige præcis det vi mangler, en der kan holde på bolden og sende den fornuftigt videre.
                                Han er lynhurtigt i boksen, det er tydeligt han elsker at være derinde. Han er måske ikke en konge i luften, men han er derinde næsten hvert angreb Hobro (det var ikke mange). Kan godt se ham danne en god trio med Kadrii og Sander 3-4-2-1 f.eks.

                                Spørgsmålet er bare om han er for dyr.

                                Comment

                                Working...
                                X