Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

    Djiby Falk type, wow, det kunne være en vild kombination .
    ps. Ved godt hvad du mener og jeg er helt enig. Vi kunne jo se hvor meget Damen har betydet for FCK.
    Haha... Ved ikke om fejlen skyldes autocorrect eller drømmetænkning

    Comment


      Pål er så stadig en mulighed ifølge Jesper.

      Pål er en god og arbejdsom angriber og vi vil have 4 angribere der kan spille fodbold. Vi kommer så bare ikke til at lave nogen hovedstødsmål i år

      Jeg savner på den ene side, en fysisk stærk type der kan true i luftrummet og som vi kan spille op på. På den anden side anerkender jeg (selv om det er kedeligt), at skal vi spille som vi gør nu, så skal begge angribere indgå i relationerne, i kombinationsspillet, for at skabe de overtal vi gør. Det kan Dame N Doye godt, men en der er stor og stærk, samt er en dygtig fodboldspiller, de er svære at finde. Mayron George er ikke en relationsspiller imo, Han får bolden og afslutter.

      Den anden plads vi kigger på, må være af defensiv karakter, så er det lige hvor der bliver hul igennem til en transfer, så må Oliver Lund dække af der hvor vi ikke køber.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Phob Se indlæg

        Her gør han det meget godt JH, han kommunikerer! At journalisten ikke spørger ham om Pål må være fordi, han ikke ved noget om det, der rører sig i klubben, eller fordi JH har bedt ham om ikke at spørge ind til netop det emne! Tyndt!!
        JH sagde, at Pål er én af flere angribere, de kigger på. Samt at man leder efter en anden spiller til en position, han ikke ville nærmere ind på. Sagde at truppen bliver forstærket inden vinduet lukker

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
          Pål er så stadig en mulighed ifølge Jesper.

          Pål er en god og arbejdsom angriber og vi vil have 4 angribere der kan spille fodbold. Vi kommer så bare ikke til at lave nogen hovedstødsmål i år

          Jeg savner på den ene side, en fysisk stærk type der kan true i luftrummet og som vi kan spille op på. På den anden side anerkender jeg (selv om det er kedeligt), at skal vi spille som vi gør nu, så skal begge angribere indgå i relationerne, i kombinationsspillet, for at skabe de overtal vi gør. Det kan Dame N Doye godt, men en der er stor og stærk, samt er en dygtig fodboldspiller, de er svære at finde. Mayron George er ikke en relationsspiller imo, Han får bolden og afslutter.

          Den anden plads vi kigger på, må være af defensiv karakter, så er det lige hvor der bliver hul igennem til en transfer, så må Oliver Lund dække af der hvor vi ikke køber.
          Vi scorede da 1 på hovedstød igår

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

            JH sagde, at Pål er én af flere angribere, de kigger på. Samt at man leder efter en anden spiller til en position, han ikke ville nærmere ind på. Sagde at truppen bliver forstærket inden vinduet lukker
            Hvor sagde han det?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Vi scorede da 1 på hovedstød igår
              Jaja, det bliver heller ikke det sidste, men Pål, Sander, AK og Baskim, der er ikke mange hovedstødsmål.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Hvor sagde han det?
                Han sagde på tv 2 fyn til spørgsmål om truppen var intakt og som den skal være,sagde han nej vi på udkig efter 2 spiller mere vi kigger angriber,og en mere på en position han ikke ville afsløre,han siger også den rigtige angriber der passer ind er svær at finde men de kigger intens

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Hvor sagde han det?
                  https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...re-en-mulighed

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af matrix_xl Se indlæg

                    Han sagde på tv 2 fyn til spørgsmål om truppen var intakt og som den skal være,sagde han nej vi på udkig efter 2 spiller mere vi kigger angriber,og en mere på en position han ikke ville afsløre,han siger også den rigtige angriber der passer ind er svær at finde men de kigger intens
                    Det så jeg godt. Men Pål bliver da ikke nævnt overhovedet.....

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Hvor sagde han det?
                      Han sagde det på 9'eren efter kampen igår.

                      Sagde at det ikke var en hemmelighed, at der kigges efter en angriber og Pål var et af emnerne (men de så også på andre muligheder).

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Hvor sagde han det?
                        https://video.eurosport.dk/fodbold/s...04/video.shtml

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Det så jeg godt. Men Pål bliver da ikke nævnt overhovedet.....
                          Nej det har jeg nemlig ej heller hørt overhovedet ???

                          Comment


                            Comment


                              Jamen det var så der han bliver nævnt ja :-) vi må se

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                                Nok det bedste interveiw JH har givet, langt bedre udstråling end der plejer at være og ikke noget uld i mund.
                                Fuldstændigt enig det er ingen hemmelighed at jeg i årevis hellere har set hans hæl ind hans tå...men han skal sgu have ros for det interview...har han mon været på kommunikationskursus,
                                Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                                Comment

                                Working...
                                X