Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

    Du har ret i, han siger et par spillere, men det er ikke nødvendigvis lig med kun 2. Man har vel lov at håbe
    Mvh PNL
    Et par er vel 2 tror man skal være mere end transferliderlig for at få det til 3

    Med 2 spillere mere i truppen når vi op på 21 marksspillere. Hvis spillere som Eske og Frøkjær skal være tæt på må truppen nok ikke være meget større. 24 mand ialt er meget passende. Der er altså et par “profiler” der skal sidde på tribunen hver gang hvis alle er klar.

    Med Sander og 2 mere er der altså 3 af dem der var med idag der skal ud. Har jeg svært ved at finde hvis de unge også skal hav plads

    Comment


      https://www.tv2fyn.dk/nyheder/14-07-...oplay=1#player spændende !

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Det tror jeg også at Magge er enig i.
        Men anklagen er at OB stadig ikke er dygtige nok til at sælge vores profiler videre for andet end små penge generelt eller gøre det der skal til for at få forlænget i tide.
        Og her snakker jeg ikke 1/2-1 år før kontraktudløb. Men Tverskov skulle allerede have haft en ny 4 årig smidt i snotten efter 12-18 måneder hvor alle kunne se hvor god han var.
        Det er også kommet frem at Gryte gerne ville forlænge for 2-2,5 år siden. Der skulle man også have haft modet og smidt en 4-5 årig efter ham..

        Men det har man fejlet med. Ja det havde nok kostet noget mønt i sign on og lønforhøjelse. Men lur mig om FCK så ikke havde været nødsaget til at smide 8-12 mill efter Gryte denne sommer. Og wupti...
        De skal være bedre til at se klassen i en spiller inden han selv og agenten ser det. Og så forlænge med en lang kontrakt. Det betaler sig oftest

        Fuldstændig enig
        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af lykken10 Se indlæg
          Her gør han det meget godt JH, han kommunikerer! At journalisten ikke spørger ham om Pål må være fordi, han ikke ved noget om det, der rører sig i klubben, eller fordi JH har bedt ham om ikke at spørge ind til netop det emne! Tyndt!!

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Phob Se indlæg

            Her gør han det meget godt JH, han kommunikerer! At journalisten ikke spørger ham om Pål må være fordi, han ikke ved noget om det, der rører sig i klubben, eller fordi JH har bedt ham om ikke at spørge ind til netop det emne! Tyndt!!
            Nok det bedste interveiw JH har givet, langt bedre udstråling end der plejer at være og ikke noget uld i mund.
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af lykken10 Se indlæg
              Ja at vi mangler endnu en angriber er åbenlyst. Det spændende er hvilken position de ellers går efter. Det vil JH ikke ud med. Min første tanke er midterforsvaret da både Tverskov og Leuwin har kontraktudløb om et år. Håber dog stadig vi kan får forlænget med dem begge.

              Comment


                Hvad med Saba fra Randers? Hvis JM vil til at spille 3-4-3, så skal vi da næsten bruge en offensiv kant mere

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                  Hvad med Saba fra Randers? Hvis JM vil til at spille 3-4-3, så skal vi da næsten bruge en offensiv kant mere
                  Saba ville absolut være en spændende spiller at få til OB. Tror dog han er for dyr for os.

                  Comment


                    Jeg synes at kampen i går tydeliggjorde, at OB mangler en stor og stærk angriber, som kan holde fast i bolden og gøre sig gældende i hovedstødsdueller. Når OB er presset som tilfældet var i 2. halvleg, så kunne det være dejligt, hvis ikke alle højere bolde frem i banen bare blev sendt retur den anden vej med det samme. Så jeg håber ikke at Saba hentes. Pål har noget af det, men kunne man finde en Miti/Djiiby Falk type, så kunne det være fantastisk.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                      Saba ville absolut være en spændende spiller at få til OB. Tror dog han er for dyr for os.
                      Han er bestemt brugbar. men dyr. Tænker at OB har sat navne på 2 ønskespillere, men venter til sidst i vinduet for at se om priserne kan sænkes.
                      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Phob Se indlæg

                        Her gør han det meget godt JH, han kommunikerer! At journalisten ikke spørger ham om Pål må være fordi, han ikke ved noget om det, der rører sig i klubben, eller fordi JH har bedt ham om ikke at spørge ind til netop det emne! Tyndt!!
                        Han er faktisk stor OB fan så vidt jeg ved..

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                          Hvad med Saba fra Randers? Hvis JM vil til at spille 3-4-3, så skal vi da næsten bruge en offensiv kant mere
                          Koster vist ca 8 mill pt

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
                            Jeg synes at kampen i går tydeliggjorde, at OB mangler en stor og stærk angriber, som kan holde fast i bolden og gøre sig gældende i hovedstødsdueller. Når OB er presset som tilfældet var i 2. halvleg, så kunne det være dejligt, hvis ikke alle højere bolde frem i banen bare blev sendt retur den anden vej med det samme. Så jeg håber ikke at Saba hentes. Pål har noget af det, men kunne man finde en Miti/Djiiby Falk type, så kunne det være fantastisk.
                            Djiby Falk type, wow, det kunne være en vild kombination .
                            ps. Ved godt hvad du mener og jeg er helt enig. Vi kunne jo se hvor meget Damen har betydet for FCK.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
                              Jeg synes at kampen i går tydeliggjorde, at OB mangler en stor og stærk angriber, som kan holde fast i bolden og gøre sig gældende i hovedstødsdueller. Når OB er presset som tilfældet var i 2. halvleg, så kunne det være dejligt, hvis ikke alle højere bolde frem i banen bare blev sendt retur den anden vej med det samme. Så jeg håber ikke at Saba hentes. Pål har noget af det, men kunne man finde en Miti/Djiiby Falk type, så kunne det være fantastisk.
                              Faktisk var Damen klart FCK's bedste defensive header. Det underbygger, at det også ville gavne os men en god fysisk stærk header.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Koster vist ca 8 mill pt
                                Det får de ikke, men det lugter nok mere af fcm eller bøf end OB.
                                Vi må formode den angriber vi skal have også koster lidt, så vi kaster ikke 5-6 mio efter saba, som jeg tror prisen for ham ender på, hvis han sælges.
                                ​​​​​​Tror mest på en reserve til en af backerne foruden den angriber vi skal have.
                                ​​​​

                                Comment

                                Working...
                                X