Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

    Makes sence, men indtrykket er, at uret og bankkontoen tikker for Hobronx ...
    Kommer an på hvordan de kommer igang med sæsonen vel. Vinden kan sagtens vende 180 grader på et splitsekund i fodbold..

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Kommer an på hvordan de kommer igang med sæsonen vel. Vinden kan sagtens vende 180 grader på et splitsekund i fodbold..
      Uanset om Pål er on fire eller ej, så rykker det ikke en tøddel på Påls kontraktlængde eller løn

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Phob Se indlæg
        Er der nogen, der har set JH den sidste uge? Ved ikke, hvad manden laver, men han er dog den ringeste kommunikator, man kan forestille sig! Det kan være, at han knokler løs for at Signe egnede spillere? Ingen ved det, fordi han ikke giver fans en skid info eller hints! Det, synes jeg, er anstrengende!
        Jeg har hørt, at han skulle være på ferie.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

          Uanset om Pål er on fire eller ej, så rykker det ikke en tøddel på Påls kontraktlængde eller løn
          Det er korrekt. Men det kan rykke på at andre klubber kommer ind i billedet eller at vi måske står som den eneste.
          Selvfølgelig kan vi honorere hans løn i OB

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Det er korrekt. Men det kan rykke på at andre klubber kommer ind i billedet eller at vi måske står som den eneste.
            Selvfølgelig kan vi honorere hans løn i OB
            Mjae, men spørgsmålet er vel nærmere, hvorvidt vi VIL give ham det samme i løn.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

              Mjae, men spørgsmålet er vel nærmere, hvorvidt vi VIL give ham det samme i løn.
              Så du påstår at denne handel står og falder med Påls lønkrav og ikke Hobros villighed til at sælge?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Så du påstår at denne handel står og falder med Påls lønkrav og ikke Hobros villighed til at sælge?
                Det er MIT indtryk pt., ja.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

                  Det er MIT indtryk pt., ja.
                  Okay. Det ville komme bag på mig. Men ved jo ikke noget så jeg må lade tvivlen komme dig tilgode

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

                    Mjae, men spørgsmålet er vel nærmere, hvorvidt vi VIL give ham det samme i løn.
                    Hvis vi ikke vil give ham mindst den samme løn, som han har i Hobro, hvorfor skulle han så ikke blive i Hobro og lade kontrakten løbe ud ???
                    Du tror vel ikke, at Hobro vil sende ham til OB med et løntilskud ?
                    Mvh PNL

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                      Hvis vi ikke vil give ham mindst den samme løn, som han har i Hobro, hvorfor skulle han så ikke blive i Hobro og lade kontrakten løbe ud ???
                      Du tror vel ikke, at Hobro vil sende ham til OB med et løntilskud ?
                      Mvh PNL
                      Det er sjældent set at spillere går ned i løn ved et klubskifte. Med mindre det er Barcelona ell Real der byder sig til. Det er et selvmål fra OBs side, hvis tingene hænger sådan sammen. Og alt imens går tiden.
                      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                        Hvis vi ikke vil give ham mindst den samme løn, som han har i Hobro, hvorfor skulle han så ikke blive i Hobro og lade kontrakten løbe ud ???
                        Du tror vel ikke, at Hobro vil sende ham til OB med et løntilskud ?
                        Mvh PNL
                        Nej da, men han fik en høj løn pga et kommende storsalg, dette gået i vasken. Han er altså pt ikke lige så attraktiv, som da han signede sin nuværende kontrakt. Folk sidder herinde og siger der ikke er videresalgspotentiale i ham og han er et muligt one season wonder.

                        Eller er der en regel et sted i spillerforeningens vedtægter, som siger at man aldrig må lønne en spiller ringere, jo ældre han bliver??

                        Pål VAR the shit. Nu skal Hobro af med ham, hvis de vil have noget der minder en smule om en transfersum OG spare hans løn. Derfor er de ikke sindssygt kræsne mht prisen på ham, selvom de da selvf. gerne vil have mest muligt.

                        Pål kan stå fast på sin kontrakt og rykke ned med klubben og stå helt fri om et år. Men det vil vove er et gamble fra hans side af - så er han ét år ældre, kommer fra en nedrykker og har måske fået lavet 4-6 mål i løbet af sæsonen, fordi Hobro er møgringe og allerede inden denne sæson er startet, er ved at sælge hvad sælges kan, så de er klar til 1. Division, uden at gå konkurs.

                        Igen, det er bare MIT indtryk, og ikke noget jeg har fra nogen andre. Jeg synes bare ikke at det er helt urealistisk, at han evt må gå ned i løn, hvis han skifter klub i dette vindue. Jeg siger jo ikke han får en deltidskontrakt vel?

                        Groft sagt, har Pål så på noget tidspunkt berettiget hans kæmpe lønstigning, siden han skrev under på den nu lrende kontrakt? Blev han ikke topscorer på første kontrakt, underskrev guldkontrakten og gik i stykker?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

                          Nej da, men han fik en høj løn pga et kommende storsalg, dette gået i vasken. Han er altså pt ikke lige så attraktiv, som da han signede sin nuværende kontrakt. Folk sidder herinde og siger der ikke er videresalgspotentiale i ham og han er et muligt one season wonder.

                          Eller er der en regel et sted i spillerforeningens vedtægter, som siger at man aldrig må lønne en spiller ringere, jo ældre han bliver??

                          Pål VAR the shit. Nu skal Hobro af med ham, hvis de vil have noget der minder en smule om en transfersum OG spare hans løn. Derfor er de ikke sindssygt kræsne mht prisen på ham, selvom de da selvf. gerne vil have mest muligt.

                          Pål kan stå fast på sin kontrakt og rykke ned med klubben og stå helt fri om et år. Men det vil vove er et gamble fra hans side af - så er han ét år ældre, kommer fra en nedrykker og har måske fået lavet 4-6 mål i løbet af sæsonen, fordi Hobro er møgringe og allerede inden denne sæson er startet, er ved at sælge hvad sælges kan, så de er klar til 1. Division, uden at gå konkurs.

                          Igen, det er bare MIT indtryk, og ikke noget jeg har fra nogen andre. Jeg synes bare ikke at det er helt urealistisk, at han evt må gå ned i løn, hvis han skifter klub i dette vindue. Jeg siger jo ikke han får en deltidskontrakt vel?

                          Groft sagt, har Pål så på noget tidspunkt berettiget hans kæmpe lønstigning, siden han skrev under på den nu lrende kontrakt? Blev han ikke topscorer på første kontrakt, underskrev guldkontrakten og gik i stykker?
                          Chuck, jeg er såmænd meget enig i dine kommentarer. Men skåret ind til benet, ser jeg 2 udfordringer. OB bør vise Pål, at man er virkelig interesseret i ham, og det gør man ikke ved at sætte ham ned i løn. På den anden side må Hobro, for at slippe for den høje løn, sætte transfersummen så lavt, at en ny klub er villig til at overtage Pål. Jeg tror på, at summen vil blive sænket af Hobro, jo tættere vi kommer på vinduets lukning — ligesom ved et ophørsudsalg. Jeg tror desværre også, at det er årsagen til OB´s tøven, som i så fald er en farlig strategi, der kan jo være andre kunder med interesse i Pål, hvis transfersummen sænkes.
                          Mvh PNL

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                            Chuck, jeg er såmænd meget enig i dine kommentarer. Men skåret ind til benet, ser jeg 2 udfordringer. OB bør vise Pål, at man er virkelig interesseret i ham, og det gør man ikke ved at sætte ham ned i løn. På den anden side må Hobro, for at slippe for den høje løn, sætte transfersummen så lavt, at en ny klub er villig til at overtage Pål. Jeg tror på, at summen vil blive sænket af Hobro, jo tættere vi kommer på vinduets lukning — ligesom ved et ophørsudsalg. Jeg tror desværre også, at det er årsagen til OB´s tøven, som i så fald er en farlig strategi, der kan jo være andre kunder med interesse i Pål, hvis transfersummen sænkes.
                            Mvh PNL
                            Det lyder meget fornuftigt, men jeg synes også bare at guld kan købes for dyrt, og so far har der ikke været rygtet andre som interesserede

                            Men al køb & salg / forhandlinger er jo en balancegang

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                              Bortset fra at en dårlig start forplanter sig. Det har vi set alt for ofte. Det er hårdt at komme skidt fra land både for selvtilliden og mulighederne for en god sæson. Horsens slog FCK i første kamp sidste år. Mindes at vi blev rundbarberet 6-1 efter hukommelse.
                              Så du siger at en dårlig start forplanter sig, og så kommer du med et eksempel på det modsatte..?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                                Chuck, jeg er såmænd meget enig i dine kommentarer. Men skåret ind til benet, ser jeg 2 udfordringer. OB bør vise Pål, at man er virkelig interesseret i ham, og det gør man ikke ved at sætte ham ned i løn. På den anden side må Hobro, for at slippe for den høje løn, sætte transfersummen så lavt, at en ny klub er villig til at overtage Pål. Jeg tror på, at summen vil blive sænket af Hobro, jo tættere vi kommer på vinduets lukning — ligesom ved et ophørsudsalg. Jeg tror desværre også, at det er årsagen til OB´s tøven, som i så fald er en farlig strategi, der kan jo være andre kunder med interesse i Pål, hvis transfersummen sænkes.
                                Mvh PNL
                                Jeg er ikke i tvivl om, at andre er interesseret i en god angriber. I holdets nuværende forfatning skal der sikres kontrakt med ham og også måske lidt for dyrt.

                                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                                OB - engang var vi gode

                                Comment

                                Working...
                                X