Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Nu skal jeg hverken sige for eller imod, men havde jeg et rigtig godt specifikt rygte, som jeg ville droppe, uden at det liiiige skulle kunne spores til mig, så havde jeg i hvert fald oprettet en ny profil, men en Gmail eller lignende ...

    Altså, Keld Julemand blev vist fyret af/fra OS&E??

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
      Nu skal jeg hverken sige for eller imod, men havde jeg et rigtig godt specifikt rygte, som jeg ville droppe, uden at det liiiige skulle kunne spores til mig, så havde jeg i hvert fald oprettet en ny profil, men en Gmail eller lignende ...

      Altså, Keld Julemand blev vist fyret af/fra OS&E??
      Ja det er vidst historien

      Men lad os nu lege med tanken at man udskyder præsentationen af en eller anden årsag? Hvorfor? Hvis kontrakten var skrevet under vil det da give mening at få ham igang ASAP med den decimerede trup vi har. Fuck præsentation. Bare få ham igang..

      Jeg tror vi er blevet snøret godt og grundigt og jeg banker mig selv godt og grundigt i hovedet for at hoppe i med begge ben.

      Kan du som Admin ikke tjekke de ny brugeres IP adresser? For at se om de er ens? Eller var du ude at rejse?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg

        Eller fordi han laver kontrakt med Pål
        Ja de har lidt travlt, hvis han skal nå at træne med inden søndag.
        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

        Comment


          Så er det nok. Har læst flere opslag der kalder mig for svinet og des lige... Jeg lukkede ned for forumet for et par år siden, da jeg syntes det blev for meget kællinge, personforfølgelse og svinen til.. Jeg har aldrig været svinet, og vil aldrig komme med nogen rygter, hvis jeg intet ved... Det jeg skrev tidligere, var bare for at holde den gode tone, indtil vi i det mindste vidste om han talte sandt. Jeg har været fan af OB lige så længe jeg kan huske. Jeg er 42, og kunne aldrig finde på at lave nogen falske ting.
          Ingen over klubben.... Andre end selvfølgelig Lars... Han er over klubben...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af imback Se indlæg
            Så er det nok. Har læst flere opslag der kalder mig for svinet og des lige... Jeg lukkede ned for forumet for et par år siden, da jeg syntes det blev for meget kællinge, personforfølgelse og svinen til.. Jeg har aldrig været svinet, og vil aldrig komme med nogen rygter, hvis jeg intet ved... Det jeg skrev tidligere, var bare for at holde den gode tone, indtil vi i det mindste vidste om han talte sandt. Jeg har været fan af OB lige så længe jeg kan huske. Jeg er 42, og kunne aldrig finde på at lave nogen falske ting.
            Men du kan ikke forstå hvorfor nogle bliver lidt mistroiske i denne situation?

            Hvad hed du tidligere da?

            Comment


              Problemet er at jeg ikke helt kan huske det??? Om det er Alex77 eller noaditlev?? Da jeg forsøgte at logge på og ikke kunne huske det fik jeg en mail der ikke gav mening, med en masse forskellige links der overhovedet ikke virkede... Jeg forstår udmærket paranoiaen, men mener også vi skal lade folk komme med noget indtil det ikke holder mere, så kan vi lade himlen falde over dem...
              Ingen over klubben.... Andre end selvfølgelig Lars... Han er over klubben...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Eller var du ude at rejse?
                Ikke endnu, men har lige spist 10 cheeseburgere

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af imback Se indlæg
                  Problemet er at jeg ikke helt kan huske det??? Om det er Alex77 eller noaditlev?? Da jeg forsøgte at logge på og ikke kunne huske det fik jeg en mail der ikke gav mening, med en masse forskellige links der overhovedet ikke virkede... Jeg forstår udmærket paranoiaen, men mener også vi skal lade folk komme med noget indtil det ikke holder mere, så kan vi lade himlen falde over dem...
                  Det kan jeg sagtens følge dig i. Tror bare du blev ramt af at en ny bruger ved navn “Pølsemix” også ville lege med ligepludselig. Så stod man med 3-4 nye bruger oprettet i løbet af 24 timer der alle bakker op omkring rygtet... Det så bare vildt mystisk ud og minde om det Svinet gjorde førhen

                  Lad være med at tage det så personligt Du er mere end velkommen til at deltage i debatten

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

                    Ikke endnu, men har lige spist 10 cheeseburgere
                    Bøøøøøvsss

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

                      Ikke endnu, men har lige spist 10 cheeseburgere
                      Så der stadig plads til desserten

                      Comment


                        Tak. Ville aldrig skabe noget ballade. Er OBer ind i det inderste. OB har været i mit hjerte siden 70erne. Elsker klubben, og vil kun det bedste for vores klub.
                        Ingen over klubben.... Andre end selvfølgelig Lars... Han er over klubben...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af imback Se indlæg
                          Tak. Ville aldrig skabe noget ballade. Er OBer ind i det inderste. OB har været i mit hjerte siden 70erne. Elsker klubben, og vil kun det bedste for vores klub.
                          Så er vi i samme båd. Velkommen tilbage

                          Comment


                            Sådan som svinet kørte hele forum ud på et sidespor, mener jeg kun det er fair at vi er kritiske.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                              Så der stadig plads til desserten
                              Der er altid plads til en isvaffel

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                                Nu skal jeg hverken sige for eller imod, men havde jeg et rigtig godt specifikt rygte, som jeg ville droppe, uden at det liiiige skulle kunne spores til mig, så havde jeg i hvert fald oprettet en ny profil, men en Gmail eller lignende ...

                                Altså, Keld Julemand blev vist fyret af/fra OS&E??
                                Det gjorde han ja, jeg ved præcis hvem det var ... har endda arbejdet sammen med ham :D.
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X