Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

    HAR JEG FLERE?!?!

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
      Vi bliver nr 9 (cirka) hvis ikke der virkelig sker noget meget snart. Kampen mod FCK kan blive pinlig.
      Hvordan ser din suppe stilling ud?

      Comment


        AGF har lige skrevet om ny spiller på twitter kan vi håbe på at det er helenius

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

          Heh, alle tre?
          Det kan jeg ikke følge. Gyte har været vores bedste spiller i de seneste sæsoner. Jeg kan ikke se, at hans afgang er udlignet. CN og Festersen kan vi sikkert overkomme, selvom CNs damp løb var gavnlig (ofte var slutproduktet dog ringe).

          Comment


            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

            Det kan jeg ikke følge. Gyte har været vores bedste spiller i de seneste sæsoner. Jeg kan ikke se, at hans afgang er udlignet. CN og Festersen kan vi sikkert overkomme, selvom CNs damp løb var gavnlig (ofte var slutproduktet dog ringe).
            Tjae, kan da tage afgangene fra en ende af:

            Gryte: Det kommer ikke bag på os, og vi har “længe” vidst at afløseren var i truppen. Der er altså en afløser på plads - de færreste aner noget om niveauet på hverken Oliver eller Mandé, så det bliver spændende, men jeg har tiltro nok til at det nok skal gå.

            CN & Fester kan vi overkomme - SÅ er CN altså heller ikke bedre, og bør kunne erstattes. Fester har ikke spillet en rolle på holdet i mindst én sæson, og havde bare to af angriberne grebet chancen, så kunne vi som sådan undgå at erstatte Fester. Nu mangler vi bare kronisk en andenviolin i angrebet, og ellers havde man ikke skænket Fester en tanke.

            Det som er sket: Opondo er kommet og virker mere spændende end feks CN gjorde, da vi hentede ham O EfB, som en møgbelortet Mercedes
            Nu har vi solgt CN til en ganske fin sum penge, og han var på vej ind i sidste kontraktår, så vi undgår en Gryte/Falk - hvaf mere kan vi forlange?

            Desuden har vi forlænget med RJL osv.

            Hvad der kommer til at ske? Tjae, lige nu forlyder det at Helle er på vej afsted, hvilket jeg vil mene er til langt de fleste store glæde - så er der plads, både i trup og budget, til en ny angriber. Samtidigt forlyder det, at Mål Pål er på vej ind, for ret små penge, samt at den sidste knast netop er fordi man presser Pål på lønnen.
            Derudover virker AK lidt anderledes pt., og hey - det er ifølge hans karriere-stats en god sæson der venter nu

            Comment


              Nogle, der kender ham her? Er det noget vi kan bruge?
              https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...oest-angriber/

              Comment


                Helenius til AGF med det samme, det må næsten betyde at OB snart henter en anden angriber.

                Comment


                  Helenius solgt til AGF.
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Helenius solgt til AGF.
                    Link?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                      Link?
                      https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/nickla...solgt-til-agf/
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                        Link?
                        ob.dk eller bold.dk eller overalt?
                        siden 1887

                        Comment


                          Mathias Jørgensen
                          Rasmus Festersen
                          Nicklas Helenius

                          Nu er der kun AK og Baskim tilbage, hvilket må betyde der skal 2 angribere ind. Spændende hvem der kommer ind. Tror Pål er med til træning i morgen.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            Helenius solgt til AGF.
                            Kan man ikke være utilfreds med hvis der kommer en erstatning ... to angribere væk fra en i øvrig sløj udnyttelsesgradsoffensiv ... to ind der er mere træfsikre på alle de chancer der skabes ville være ret fantastisk ...

                            Pris?
                            Last edited by Plum; 07-07-2019, 08:47.
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Phob Se indlæg
                              Nogle, der kender ham her? Er det noget vi kan bruge?
                              https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...oest-angriber/
                              Kender ham ikke men ud fra dette kunne han godt blive Caspers afløser .... https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...-fem-aar-i-fcm
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Hold kæft hvor er det sindssygt de gider have en mand som ham. Men fedt. Det skriger så også på at Pål lander i næste uge eller måske senere i dag. Vores trup er trimmet hurtigere end jeg forventede, så nu skal den superangriber signes. Tak GF!!!

                                Comment

                                Working...
                                X