Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af capone Se indlæg

    Ja, der kan komme et bud, vi ikke kan sige nej til. Men håber ikke det er hverken 6 eller 8 mio.

    Men vores afvisning virker heldigvis ret klar.
    Nærmer vi os 8 mill tænker jeg at man begynder at overveje forhandlinger. Men jeg håber det virkelig ikke som fan..

    Comment


      Vi taler meget om Tverskov. Men vi skulle ikke glemme at Ramon Leeuwin har også kun ét år mere kontrakt. Er der forhandlinger med ham?
      Synes han spillede en rigtig, rigtig god sæson og havde ligeså stor andel i vores defensive stabilitet som Tverskov.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
        Vi taler meget om Tverskov. Men vi skulle ikke glemme at Ramon Leeuwin har også kun ét år mere kontrakt. Er der forhandlinger med ham?
        Synes han spillede en rigtig, rigtig god sæson og havde ligeså stor andel i vores defensive stabilitet som Tverskov.
        Han er også vigtig. Tror bare at situationen er anderledes da han er noget ældre og nok gerne vil lidt længere hen på sæsonen før man tager en beslutning.
        Han er jo heller ikke et transferemne. Men han måtte da gerne forlænge med et par år

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Han er også vigtig. Tror bare at situationen er anderledes da han er noget ældre og nok gerne vil lidt længere hen på sæsonen før man tager en beslutning.
          Han er jo heller ikke et transferemne. Men han måtte da gerne forlænge med et par år
          Han er ældre men også på et tydeligt højere niveau end Lund og Lufwig. Vi skulle ikke tøve og sikre ham for os. Det ville være beroligende.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

            Han er ældre men også på et tydeligt højere niveau end Lund og Lufwig. Vi skulle ikke tøve og sikre ham for os. Det ville være beroligende.
            Meget enig. Vi ved jo heller ikke om man allerede har forsøgt. Og vi skal lige huske at han også har været en del småskadet så det kan være man trækker den lidt

            Comment


              På ingen måde et rygte, bare en pludselig indskydelse, på leje...........hvis vores prioritet 1, 2 og 3 glipper.

              https://www.transfermarkt.com/pieros...spieler/182392

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                På ingen måde et rygte, bare en pludselig indskydelse, på leje...........hvis vores prioritet 1, 2 og 3 glipper.

                https://www.transfermarkt.com/pieros...spieler/182392
                10 millioner for en som score i hver tiende kamp på et hold som producere mange chancer. Det håber jeg godt nok ikke.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Meget enig. Han er færdig i OB og skal væk
                  Enig. Med salget af Casper Nielsen mister vi en masse aggressive løb og offensiv pågåenhed som andre spillere nu skal komme med og vi har slet ikke råd til angribere der ikke kan holde modstandernes forsvar konstant beskæftiget (Helenius).
                  Så videre med ham og hent så en type som Kierkevold eller lign. som både er skarp og ikke er bange for at arbejde for føden.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                    Enig. Med salget af Casper Nielsen mister vi en masse aggressive løb og offensiv pågåenhed som andre spillere nu skal komme med og vi har slet ikke råd til angribere der ikke kan holde modstandernes forsvar konstant beskæftiget (Helenius).
                    Så videre med ham og hent så en type som Kierkevold eller lign. som både er skarp og ikke er bange for at arbejde for føden.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                      10 millioner for en som score i hver tiende kamp på et hold som producere mange chancer. Det håber jeg godt nok ikke.
                      Jeg syntes han var rigtig god i første sæson. Sidste år spillede han jo alt for lidt. Jeg ville meget gerne indgå en låneaftale. Men køb til 10 mill, er selvfølgelig klart nej

                      Comment


                        Jeg er ved at være rigtig optimistisk mht transfervinduet.

                        Tæller vi ikke FCK og FCM med, så kan vi, med lidt held, godt ligne vinderne ...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                          Jeg er ved at være rigtig optimistisk mht transfervinduet.

                          Tæller vi ikke FCK og FCM med, så kan vi, med lidt held, godt ligne vinderne ...
                          Arghhhhhh Chuck ....... Der skal sgu lige en signing eller 2 til før jeg hopper på den vogn

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                            Jeg er ved at være rigtig optimistisk mht transfervinduet.

                            Tæller vi ikke FCK og FCM med, så kan vi, med lidt held, godt ligne vinderne ...
                            VINDERNE??? VI har hentet en spiller som er halvskadet og fra en klub i 1. div. Solgt vores nok mest hårdtarbejdende spiller og samtidig mistet landet bedste målmand..
                            siden 1887

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

                              VINDERNE??? VI har hentet en spiller som er halvskadet og fra en klub i 1. div. Solgt vores nok mest hårdtarbejdende spiller og samtidig mistet landet bedste målmand..
                              Ja, men vinduet er sgu da heller ikke lukket endnu, eller er det gået min næse forbi??

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

                                Ja, men vinduet er sgu da heller ikke lukket endnu, eller er det gået min næse forbi??
                                Hov, hov, Chuck - du må ikke skrive sådan noget. Man kommer jo til at mindes de gamle Halo-smiley'er

                                Comment

                                Working...
                                X