Fornuftigt at blive hjemme i superligaen. Han er ikke dygtig nok til en større adresse. Fcn går en svær sæson i møde. Måske skulle man spille på en nedrykning.
Fornuftigt at blive hjemme i superligaen. Han er ikke dygtig nok til en større adresse. Fcn går en svær sæson i møde. Måske skulle man spille på en nedrykning.
De klarer sig nu altid selvom man tror det hele ramler.. Men at miste Nelsson,Bartolec,Valentin og Skov Olsen i et vindue bliver tough..
Men de når nok at sælge for 100 mill kroner igen og kan nøjes med at rykke nye børn op
Hvis de rammer top 6 bliver jeg dybt imponeret. Men det gør de sikkert
Det er selvfølgelig ikke videre eksotisk. Han bliver heller ikke en case, hvor vi tjener på at sælge ham. Han har en alder der gør, at vi bliver hans sidste store kontrakt. Det er altid lidt farligt i forhold til en spillers motivation, tror dog ikke det bliver et problem her.
Når det er sagt, så vil jeg rigtigt gerne have ham. Han vil lave et tocifret antal mål for os i hver sæson. Han er meget arbejdsom og dygtig i spillet ude på banen, han er ikke bare en tap-in spiller. Tror vi skal hæve buddet lidt og det er helt i orden. Jeg vil være lidt bitter, hvis han lige pludselig står i Aab eller lignende.
Ja, 27 milllioner indikerer en vis inkompetence, som dyreste handel mellem danske klubber selvfølgelig også gør.
Nelsson er en meget dygtig forsvarer, som nok skal få sine landskampe.
De sælger jo altid for en masse millioner, da det ellers ikke løber rundt ... men så kommer der folk op fra ungdommen.
Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment