Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
Han er 28. Er det virkelig oppe i alderen?
Jeg synes desuden Pål har en del mere fysik, end Fester nogensinde har haft. Men derudover kan de da godt minde lidt om hinanden i spillestil.siden 1887
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlægStår valget mellem Pål og George, tager jeg i hvert fald Pål.
2,75mio synes jeg ikke lyder vanvittig dyrt egentlig, men jeg tror så også, at vi sende Helenius videre i dette vindue.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlægStår valget mellem Pål og George, tager jeg i hvert fald Pål.
2,75mio synes jeg ikke lyder vanvittig dyrt egentlig, men jeg tror så også, at vi sende Helenius videre i dette vindue.
Så kan vi hente en ekstra angriber ind senere i vinduet hvis noget spændende dukker op
Comment
-
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
+200.000 om måneden for en angriber der har spillet én god sæson på Superliganiveau som 28-årig, lyder til gengæld vanvittigt dyrt.
Men det koster de jo når de før har præsteret. Tror ikke vi kunne lokke MG med mindre
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Ja det bliver nok noget i den stil.
Men det koster de jo når de før har præsteret. Tror ikke vi kunne lokke MG med mindre
Comment
-
Det tror jeg heller ikke, men man kunne måske kigge uden for Danmarks grænser, i stedet for at sovse rundt i de samme Superligaspillere altid. Som Ole Nielsen i Vendsyssel siger, så kan man ofte finde noget mere værdi for pengene ved at kigge udenlands, fordi Superligaspillere er så dyre. Ellers kunne de heller ikke have fundet spillere på niveau med Kamara, Konaté og Steinmann i vinter.
Comment
-
Det tror jeg heller ikke, men man kunne måske kigge uden for Danmarks grænser, i stedet for at sovse rundt i de samme Superligaspillere altid. Som Ole Nielsen i Vendsyssel siger, så kan man ofte finde noget mere værdi for pengene ved at kigge udenlands, fordi Superligaspillere er så dyre. Ellers kunne de heller ikke have fundet spillere på niveau med Kamara, Konaté og Steinmann i vinter.
Comment
Comment