Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Jeg vil seriøst blive skuffet hvis vi bliver spist af med ham. Syntes virkelig ikke han er specielt god
    Jeg ville klappe i mine små hænder... at have ham og baskim sammen oppe foran, gir mig enormt meget stå diller!

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Dinjo Se indlæg

      Jeg ville klappe i mine små hænder... at have ham og baskim sammen oppe foran, gir mig enormt meget stå diller!
      Stor applaus til dig hvis der ikke skal mere til

      Forklar mig lige en gang. Hvordan skulle George lige løfte OB? Han er hurtig og stærk ja.
      Men manden har jo aldrig kunne score mål. Hverken for Lyngby eller FCM. Så kan vi jo lige så godt beholde dem vi har

      Hvor er ambitionerne? (Hvis det altså passer )

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
        Hvordan kan vi ikke få mere end 2,5 mio for en målmand med samlet 20 U-landskampe, solgt til en PL-klub, hvor de notorisk er kendt for at betale overpris, når fucking Vejle kan få op mod 10 mio fra en italiensk klub for en målmand med 6 U-landskampe.

        Søndergaard blev solgt som 16-årig så vidt jeg husker, og Jungdal nu som 17-årig - det burde ikke gøre den store forskel.

        https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...r-for-jungdal/
        Søndergaard var 17 og Wolves lå i Championship på det tidspunkt.

        Kender absolut intet til Jungdal, og så er det jo svært at sige noget begavet om rimeligheden i prisen.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
          En twitterbruger spørg om Mayron George, dette er Egelund's svar:

          Well played... du må vente
          Inden flok finder høtyven frem, så synes jeg faktisk det giver meget god mening, at hente George.
          Han er koster nok ikke alverden, har en god styrke (som vil passe godt med Bashkim - og det vi har manglet)

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
            En twitterbruger spørg om Mayron George, dette er Egelund's svar:

            Well played... du må vente
            Det kan vel også bare tolkes som, at Egelund ikke vil indgå i gættelegen ved at begynde at af- eller (i særdeleshed) bekræfte konkrete navne, oder was? Men spændende, at der tilsyneladende er noget på trapperne i hvert fald.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg

              Søndergaard var 17 og Wolves lå i Championship på det tidspunkt.

              Kender absolut intet til Jungdal, og så er det jo svært at sige noget begavet om rimeligheden i prisen.
              Og så har VBs ejerkreds de sygeste kontakter som er alt i den verden. Tror også at Søndergaard ville have kostet det dobbelte idag da vi flytter os på prisen hver gang vi sælger en af de rigtig gode unge

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Watson Se indlæg

                Inden flok finder høtyven frem, så synes jeg faktisk det giver meget god mening, at hente George.
                Han er koster nok ikke alverden, har en god styrke (som vil passe godt med Bashkim - og det vi har manglet)
                Han vil ihvertfald fylde mere i feltet end dem vi har. Håber dog stadig vi henter en fyr som Kierkevold.

                Comment


                  4 mil for CN sætter i DEN grad buddet på Jeppe i perspektiv. Men det vil fanme også være et flot salg, hvis CN kan hive 4 af de lange ind på kontoen. JH skal have ros, hvis den lykkes!

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Og så har VBs ejerkreds de sygeste kontakter som er alt i den verden. Tror også at Søndergaard ville have kostet det dobbelte idag da vi flytter os på prisen hver gang vi sælger en af de rigtig gode unge
                    Det tror jeg, at du har ret i. Det har også haft en værdi i sig selv at få et salg i millionklassen fra akademiet. Første salg af en U17 spiller siden Eriksen i sin tid.

                    Søndergaard ville eftersigende sindssygt gerne afsted, og du står med to andre målmænd i samme aldersgruppe (HC Bernat og OC), som nu begge er i superligatruppen, den ene måske endda som førstemålmand. Der må jo også have været noget afvejning af, hvor længe det er optimalt med tre så relativt talentfulde spillere på samme alder og samme position kontra at få et ikke helt uanseeligt (trods alt) beløb ind og så være lidt mere sikker på at kunne holde de to andre til ilden.

                    Men ja, man kan da godt blive misundelig og udefra forundret, når man ser nogle af de beløb, som der bliver smidt rundt omkring i de andre danske klubber for tiden.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg

                      Det tror jeg, at du har ret i. Det har også haft en værdi i sig selv at få et salg i millionklassen fra akademiet. Første salg af en U17 spiller siden Eriksen i sin tid.

                      Søndergaard ville eftersigende sindssygt gerne afsted, og du står med to andre målmænd i samme aldersgruppe (HC Bernat og OC), som nu begge er i superligatruppen, den ene måske endda som førstemålmand. Der må jo også have været noget afvejning af, hvor længe det er optimalt med tre så relativt talentfulde spillere på samme alder og samme position kontra at få et ikke helt uanseeligt (trods alt) beløb ind og så være lidt mere sikker på at kunne holde de to andre til ilden.

                      Men ja, man kan da godt blive misundelig og udefra forundret, når man ser nogle af de beløb, som der bliver smidt rundt omkring i de andre danske klubber for tiden.
                      Ja, og for at blive lidt ved sammenligningerne er det da bemærkelsesværdigt at Horsens kan score 7-8 mio for en eller anden halvdårlig midtstopper, når Brøndby åbenbart kun synes at Tverskov er 4mio værd (i know, 1 år tilbage) - men niveauforskellen på de to er jo gigantisk.

                      Comment


                        Jeg vil ikke sige at det er på grund af vores sportsdirektør at vi får så meget mindre for vores spillere end alle andre gør.

                        Men et eller andet sted i ledelse i OB er den i hvert fald gal.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                          Ja, og for at blive lidt ved sammenligningerne er det da bemærkelsesværdigt at Horsens kan score 7-8 mio for en eller anden halvdårlig midtstopper, når Brøndby åbenbart kun synes at Tverskov er 4mio værd (i know, 1 år tilbage) - men niveauforskellen på de to er jo gigantisk.
                          Ja, den transfer forstår jeg så heller ikke en meter af. Der kunne man jo også sammenligne med Jonas Bager fra Randers, der bliver solgt for 2-3 millioner. Vil da også anse Jonas Bager for en noget bedre forsvarsspiller end Mads Juel Andersen

                          Comment


                            Alt handler om agenter og kontakter drenge....

                            Og så er det fint hvis deres spillere/klienter også kan spille fodbold

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Alt handler om agenter og kontakter drenge....

                              Og så er det fint hvis deres spillere/klienter også kan spille fodbold
                              Det handler vel også om hvor dygtig dem der sidder på den modsatte side af bordet?
                              Og modsatte side, tænker jeg begge veje.

                              Jeg tror stadigvæk der er nogle der er dårlige til at forhandle i OB's ledelse, om det er JH skal jeg ikke kunne udtale mig om, men det kunne godt lugte en smule af det.

                              Hvis man ikke kan få mere for vores talenter, og ikke kan få penge for en af de bedste playmakers i ligaen (Falk, da han smuttede) og ligaens klart bedste keeper.
                              Så er det et eller andet galt.

                              Comment


                                Gustav Grubbe er af flere blevet givet mærkatet som 'kommende landsholdsspiller' - altså han må være dygtig. Ham får vi 5 for, mens FCK og FCN får hhv. 25 og 15 for et par jævnaldrende 16-årige talenter (der da sikkert også er gode) - men det er bare stor forskel, synes jeg.

                                Comment

                                Working...
                                X