Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Tror nu det var Thailand
    Du har ret det var bangkok
    siden 1887

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Tror nu det var Thailand
      https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...-til-thailand/

      Så kan Helenius sq også ...
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Stadig ingen ny angriber. For hver træning og kamp der går uden mulighed for samspil bliver det værre. Angribere er meget afhængig af MOs automatismer.
        Jeg er nervøs nu.
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

        OB - engang var vi gode

        Comment


          Der går minimum én måned, før der lander en angriber, vil jeg mene ...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
            Der går minimum én måned, før der lander en angriber, vil jeg mene ...
            Ja sådan noget i den stil

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
              Stadig ingen ny angriber. For hver træning og kamp der går uden mulighed for samspil bliver det værre. Angribere er meget afhængig af MOs automatismer.
              Jeg er nervøs nu.
              Bare roligt. Der er to uger til sæsonstart som vi kan bruge om at afslutte Oliver Lunds omskoling til angriber... ;-)
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                Bare roligt. Der er to uger til sæsonstart som vi kan bruge om at afslutte Oliver Lunds omskoling til angriber... ;-)
                Det er klogt at placere OL så laaangt væk fra eget mål som muligt.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                  Det er klogt at placere OL så laaangt væk fra eget mål som muligt.

                  Comment


                    Schwartz tilsyneladende knæskadet i Silkeborgs første træningskamp under KN - heldigvis har vi den perfekte erstatning klar, som de må få meget billigt!

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                      Schwartz tilsyneladende knæskadet i Silkeborgs første træningskamp under KN - heldigvis har vi den perfekte erstatning klar, som de må få meget billigt!
                      Det tror jeg også SIF gerne vil, Helenius kan nok også overtales hvis bare vi stadig giver ham ca 100.000 med pr md til OB kontrakten udløber.
                      Last edited by Magge; 29-06-2019, 15:52.
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                        Det tror jeg også SIF gerne vil, Helenius kan nok også overtales hvis bare vi stadig giver ham ca 100.000 med pr md til OB kontrakten udløber.
                        Har han ikke kun 12 måneder tilbage i OB?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                          Har han ikke kun 12 måneder tilbage i OB?
                          Yep

                          Comment


                            Ophævelsen med Vacek.:
                            https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ob-oph...d-kamil-vacek/
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                              Spændende at se om det var transferhøjdepunktet for Juli

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                                Meget generøst af OB, sådan at forære en spiller til Bohemians.
                                OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                                Comment

                                Working...
                                X