Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

    Det var vel dengang vi fik dovne Emil i stedet for Nicolai jørgensen
    Var jo mere PH som var/er inkompetent end så meget Thorborg der gjorde det vilde der.

    Comment


      Teitur Magnusson har fødselsdag i dag.. Mon ikke der er en gave på vej til ham ;-)

      Comment


        Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
        Teitur Magnusson har fødselsdag i dag.. Mon ikke der er en gave på vej til ham ;-)
        Den gættede jeg og postede allerede i sidste uge

        Comment


          Så er mit 'gæt' sikkert også godt nok ;-)

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
            Så er mit 'gæt' sikkert også godt nok ;-)

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
              Så er mit 'gæt' sikkert også godt nok ;-)
              Åbenbart ikke. Der er ikke meldt noget ud.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                Åbenbart ikke. Der er ikke meldt noget ud.
                Tænker den kommer imorgen kl 10.00 at “Vi igår skrev........”

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                  Åbenbart ikke. Der er ikke meldt noget ud.
                  Mon ikke den er på vej. Den kan nemt være skrevet under nu. Kontrakten med Oliver Lund var også skrevet under i et par dage, før den blev meldt ud.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg

                    Mon ikke den er på vej. Den kan nemt være skrevet under nu. Kontrakten med Oliver Lund var også skrevet under i et par dage, før den blev meldt ud.
                    Enig. Spændende at se om det bliver noget ala Yao hvor han starter på U19 med aftalen om at han skal rykkes op næste sæson

                    Comment


                      Men hvad med den angriber, vi går og venter på...? Fint med et ungt talent til U19-holdet, men vi har brug for en angriber til at supplere Bashkim!

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg
                        Men hvad med den angriber, vi går og venter på...? Fint med et ungt talent til U19-holdet, men vi har brug for en angriber til at supplere Bashkim!
                        Venter stadig på det vigtigste indkøb, ja.
                        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                        OB - engang var vi gode

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg
                          Men hvad med den angriber, vi går og venter på...? Fint med et ungt talent til U19-holdet, men vi har brug for en angriber til at supplere Bashkim!
                          Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

                          Venter stadig på det vigtigste indkøb, ja.
                          Kunne jo godt blive et indkøb i millionklassen så man vil nok ikke forhaste sig. Tror at det med at få en angriber ind fra udlandet er kompliceret hvis han helst også skal være A+ og ikke for gammel. Vi plejer jo at håndplukke angribere i Danmark men dem der er ledige er for dyre lyder det til.

                          Jeg føler stadig at vi begik en fejl ved ikke at være hurtige nok med Kamara der røg til Randers. Jeg tror ikke at man skal forvente nogen ny angriber inden vi går igang. Tror at de spiller videre i deres 3-6-1 indtil en ny angriber kommer til og er rolige ved at have AK og Lund som backup.

                          Så længe truppen er intakt skal vi huske at det fodbold vi spillede mod BIF i sidste kamp var denne opstilling og vi spillede noget af det bedste fodbold i mands minde

                          Comment


                            Nogen der ved noget om Teitur Magnusson? evt. har kilder på Island der kan fortælle noget

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
                              Nogen der ved noget om Teitur Magnusson? evt. har kilder på Island der kan fortælle noget
                              Jeg har familie på Island og skal derop på ferie om 3 uger. Så hører jeg selvfølgelig lige ad. De elsker fodbold men er meget PL fikseret så vi må se om de kender ham

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg



                                Kunne jo godt blive et indkøb i millionklassen så man vil nok ikke forhaste sig. Tror at det med at få en angriber ind fra udlandet er kompliceret hvis han helst også skal være A+ og ikke for gammel. Vi plejer jo at håndplukke angribere i Danmark men dem der er ledige er for dyre lyder det til.

                                Jeg føler stadig at vi begik en fejl ved ikke at være hurtige nok med Kamara der røg til Randers. Jeg tror ikke at man skal forvente nogen ny angriber inden vi går igang. Tror at de spiller videre i deres 3-6-1 indtil en ny angriber kommer til og er rolige ved at have AK og Lund som backup.

                                Så længe truppen er intakt skal vi huske at det fodbold vi spillede mod BIF i sidste kamp var denne opstilling og vi spillede noget af det bedste fodbold i mands minde
                                Ligefrem A+? Dem er der rimeligt langt imellem, når jeg kigger tilbage på vores tilgange. Grytebust blev A+, men ellers ved jeg ikke lige, hvem du tænker på - medmindre, jeg graduerer A+ for højt, selvfølgelig... Jeg er enig i, at vi spillede godt mod Brøndby - men når jeg kigger tilbage over hele foråret, er det vel kun Kadrii, som har et slutprodukt. Helenius og AK er decideret ufarlige, når de har bolden.

                                Comment

                                Working...
                                X