Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    JH,TC,NT og træneren er jeg pænt sikker på. Ved ikke om der måske er en mere
    Så er det vel reelt NT, som bestemmer i sidste ende

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

      Så er det vel reelt NT, som bestemmer i sidste ende
      Alt. Han har bare folk til at lave benarbejdet

      Tror nu at JH har fået større og større frihed og så længe NT er enig i de ting der sker prøver han ikke at blande sig for at give følelsen af frihed under ansvar til sine medarbejdere.
      Havde jeg været i NTs sko havde jeg nok gjort det på samme måde

      Comment


        Som det blev formuleret ved ansættelsen af KN, så sidder JH og træneren ikke i sportsudvalget.
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Som det blev formuleret ved ansættelsen af KN, så sidder JH og træneren ikke i sportsudvalget.
          Det er det man får ud af ikke at ansætte en kompetent sportsdirektør. Sportsdirektøren bør have ansvaret og så naturligvis have dialog med bestyrelsen, træner. Kan ikke se at TC bidrager positivt. Nedturen startede da han blev ansvarlig. Sjovt at se hvor mange penge Bo har tjent til Horsens og CV i FCN.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            Som det blev formuleret ved ansættelsen af KN, så sidder JH og træneren ikke i sportsudvalget.
            Det kunne være et godt spørgsmål til JH/NT næste gang man får et interview.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              Som det blev formuleret ved ansættelsen af KN, så sidder JH og træneren ikke i sportsudvalget.
              Ifølge denne er det NT,TC og EL i tæt samarbejde med sportsdirektør og Cheftræneren. Tænker helt sikkert at JH er med på møderne men nok er uden stemmeret. Kender selv proceduren fra en bestyrelse hvor vi har en daglig leder der deltager men ingen stemmeret har. Men personen(JH) har stadig kæmpe indflydelse og sjældent kommer noget til afstemning.

              Hvis jeg var Enrico ville jeg også søge indflydelse og prøve at få plads i dette udvalg

              https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...enarie/5390547

              Denne bekræfter vel også at JH deltager i det udvalg
              https://www.bt.dk/sport/tvivl-om-ob-profilers-fremtid
              Last edited by fmprOB; 23-06-2019, 11:30.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                Det kunne være et godt spørgsmål til JH/NT næste gang man får et interview.
                Enig. Jeg har også andre spørgsmål i en anden tråd jeg søger svar på. Alt dette burde være rigeligt til et interview..

                Jeg håber at OBstruktion eller SFÅ tager dette op

                Comment


                  Meget kan ske på 10 måneder

                  http://obstruktion.dk/starten-paa-en...varig-protest/

                  Men tror stadig dette var en vigtig dag der gav genlyd på indre linier

                  Ikke rygterelateret sorry

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Ifølge denne er det NT,TC og EL i tæt samarbejde med sportsdirektør og Cheftræneren. Tænker helt sikkert at JH er med på møderne men nok er uden stemmeret. Kender selv proceduren fra en bestyrelse hvor vi har en daglig leder der deltager men ingen stemmeret har. Men personen(JH) har stadig kæmpe indflydelse og sjældent kommer noget til afstemning.

                    Hvis jeg var Enrico ville jeg også søge indflydelse og prøve at få plads i dette udvalg

                    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...enarie/5390547

                    Denne bekræfter vel også at JH deltager i det udvalg
                    https://www.bt.dk/sport/tvivl-om-ob-profilers-fremtid
                    Det var også den EB artikel jeg tænkte på.
                    Tænker da også JH deltager i mange af møderne. Som der står, og du skriver, så foregår det i tæt samarbejde med JH, men jeg tror ikke han sidder i udvalget.
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

                      Det var også den EB artikel jeg tænkte på.
                      Tænker da også JH deltager i mange af møderne. Som der står, og du skriver, så foregår det i tæt samarbejde med JH, men jeg tror ikke han sidder i udvalget.
                      Jeg læser det som at han udgør en stor del af udvalget nok bare uden stemmeret. Men deltager i alle møder. Det er jo ligsom ham der skal komme med dagens emner og oplæg som udvalget skal tage stilling til

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Jeg læser det som at han udgør en stor del af udvalget nok bare uden stemmeret. Men deltager i alle møder. Det er jo ligsom ham der skal komme med dagens emner og oplæg som udvalget skal tage stilling til
                        Selvfølgelig er han en del af udvalget. Jeg tror ikke han er nævnt, men jeg er ret sikkert på, at Tonny Hermansen også er en del af udvalget. Hvordan beslutningsprocessen helt præcist er, kan vi jo kun gisne om, men så længe vi ikke snakker de helt store beslutninger, vil jeg da tro, at JH træffer den endelige beslutning, ellers må han da være en af de mindst magtfulde direktører, jeg nogensinde har hørt om. Jeg tror ikke på, at man "stemmer" om hvorvidt man skal købe en given spiller f.eks., men jeg tror helt sikkert at man drøfter det og vejer for og imod, inden JH træffer en beslutning.

                        Men jeg tror helt sikkert på, at NT har en mere eller mindre usagt form for vetoret og evne til at træffe en beslutning, selvom enhver anden i udvalget måtte være uenig. Hvor ofte han så bruger den ret, og hvor meget de andre i udvalget lader deres beslutninger influere af hans mening, er så jo så det store spørgsmål, vi nok aldrig får svar på.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                          Selvfølgelig er han en del af udvalget. Jeg tror ikke han er nævnt, men jeg er ret sikkert på, at Tonny Hermansen også er en del af udvalget. Hvordan beslutningsprocessen helt præcist er, kan vi jo kun gisne om, men så længe vi ikke snakker de helt store beslutninger, vil jeg da tro, at JH træffer den endelige beslutning, ellers må han da være en af de mindst magtfulde direktører, jeg nogensinde har hørt om. Jeg tror ikke på, at man "stemmer" om hvorvidt man skal købe en given spiller f.eks., men jeg tror helt sikkert at man drøfter det og vejer for og imod, inden JH træffer en beslutning.

                          Men jeg tror helt sikkert på, at NT har en mere eller mindre usagt form for vetoret og evne til at træffe en beslutning, selvom enhver anden i udvalget måtte være uenig. Hvor ofte han så bruger den ret, og hvor meget de andre i udvalget lader deres beslutninger influere af hans mening, er så jo så det store spørgsmål, vi nok aldrig får svar på.
                          Det var vel dengang vi fik dovne Emil i stedet for Nicolai jørgensen

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                            Det var vel dengang vi fik dovne Emil i stedet for Nicolai jørgensen
                            Emil spillede i modsætning til Nicolai Jørgensen enkelte gode kampe. Han er helt igennem en uduelig spiller. Hvordan han er på landsholdet er en gåde. Han har ingen stærke sider, kun svage

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                              Emil spillede i modsætning til Nicolai Jørgensen enkelte gode kampe. Han er helt igennem en uduelig spiller. Hvordan han er på landsholdet er en gåde. Han har ingen stærke sider, kun svage
                              Han var god i Kbh, og de tjente gode penge på ham.
                              Og jeg så også den gode kamp Emil spillede

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                                Som det blev formuleret ved ansættelsen af KN, så sidder JH og træneren ikke i sportsudvalget.
                                Ja vi skulle da ellers alle klappe i hænderne af bar benovelse over JH dengang KN blev ansat ;-)

                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X