Hvad mon der blev af vores unge islandske ven?
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
De kommer til at kæmpe for overlevelse. Forventer Glen fucker det op.
Men hele strategien med bare at hive en masse mere eller mindre afdankede FCM-spillere ind, som Glen har arbejdet med før, synes jeg godt nok er uambitiøs. Vi ved jo også godt selv, at det bestemt ikke bare er lig succes, når træneren får alle hans gamle yndlingsspillere.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Det er ikke umuligt, jeg har heller ikke de store forventninger til dem. Men jeg synes alligevel, at der er så tilpas meget kvalitet i truppen, at de burde være for gode til at rykke ud.
Men hele strategien med bare at hive en masse mere eller mindre afdankede FCM-spillere ind, som Glen har arbejdet med før, synes jeg godt nok er uambitiøs. Vi ved jo også godt selv, at det bestemt ikke bare er lig succes, når træneren får alle hans gamle yndlingsspillere.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægSolgt for et symbolsk beløb.
Vi må bare acceptere at vi ikke er i FCK/FCN/FCM ligaen endnu hvor beløbene er noget højere. Og kommer det måske aldrig
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Det er ikke umuligt, jeg har heller ikke de store forventninger til dem. Men jeg synes alligevel, at der er så tilpas meget kvalitet i truppen, at de burde være for gode til at rykke ud.
Comment
-
2019 Akademi transferindtægter ca
Mathias Jørgensen 15 mill
Gustav Grubbe 5 mill
2019 SL trup transferindtægter ca
Mikkel Desler 1,5 mill
Hmmmmmm
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Syntes det er en okay pris. 5+ millioner i hånden og måske flere i fremtiden. Hvis ikke er der mulighed for at han måske kommer tilbage en dag klar til SL bold
2019 Akademi transferindtægter ca
Mathias Jørgensen 15 mill
Gustav Grubbe 5 mill
2019 SL trup transferindtægter ca
Mikkel Desler 1,5 mill
Hmmmmmm
Comment
Comment