Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Mm at vi laver den største OB transfer i nyere tid kommer vi ikke i nærheden af ham der. Men rart at det er sådanne navne der nævnes
    Hvis det ikke bare er ønsketænkning og på trods af at Davidsen insisterer på at SFÅ ikke er et fanmedie, så er han tydeligvis kæmpe fan og går til OB på den måde.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

      Det er de heller ikke efter hvad jeg har hørt. Det er fake news.
      Enig, det virker ikke logisk.
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

        Hvis det ikke bare er ønsketænkning og på trods af at Davidsen insisterer på at SFÅ ikke er et fanmedie, så er han tydeligvis kæmpe fan og går til OB på den måde.
        Jeg siger ikke at det er løgn/fake news. Jeg siger bare det er urealistisk mm vi springer banken

        Comment


          Jeg tror simpelthen ikke på, at Opondo skulle være blandt de lønførende i klubben efter skiftet nu her.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
            Jeg tror simpelthen ikke på, at Opondo skulle være blandt de lønførende i klubben efter skiftet nu her.
            Meget enig. Med de spillere der er nu tror jeg ikke engang han er i Top 5

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Meget enig. Med de spillere der er nu tror jeg ikke engang han er i Top 5
              Nej, det kan jeg ikke forestille mig. Mit umiddelbare gæt er, at i hvert fald følgende ligger over Opondo:

              RJL, Barrett, Tverskov, Leeuwin, Drachmann, Bashkim, AK, Helenius, Vacek(!)

              Kan godt være i tvivl med Casper, Kløve, Ludwig, M. Lund, O. Lund og Mandé - tror egentlig de ligger nogenlunde på samme niveau som Opondo nok gør, og så er mit bud på dem med mindst i løn: Eskesen, Greve, JJT, OC, Frøkjær, Harboe, Obbekjær. Måske JJT skal op i kategorien ovenfor.

              Der må simpelthen være tale om en misforståelse, at Opondo skulle ligge øverst i det hierarki, det giver ingen som helst mening.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                Nej, det kan jeg ikke forestille mig. Mit umiddelbare gæt er, at i hvert fald følgende ligger over Opondo:

                RJL, Barrett, Tverskov, Leeuwin, Drachmann, Bashkim, AK, Helenius, Vacek(!)

                Kan godt være i tvivl med Casper, Kløve, Ludwig, M. Lund, O. Lund og Mandé - tror egentlig de ligger nogenlunde på samme niveau som Opondo nok gør, og så er mit bud på dem med mindst i løn: Eskesen, Greve, JJT, OC, Frøkjær, Harboe, Obbekjær. Måske JJT skal op i kategorien ovenfor.

                Der må simpelthen være tale om en misforståelse, at Opondo skulle ligge øverst i det hierarki, det giver ingen som helst mening.
                Lyder meget rigtigt. Muligt han har fået et pænt Signon fee som på en eller anden måde regnes med ind og han nærmer sig Top 10, men vi har en 5-8 stykker han med garanti ikke får mere end

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Du får det altså hele tiden til at lyde som om vi er den eneste klub der gør det til tider. Det sker i alle klubber på forskellige niveauer Vi har altså ikke ret meget andet at tilbyde.
                  Nope det er vi ikke de eneste det gør, men det er skidt at gøre med middelmådige spillere med begrænset videresalgs muligheder så som AK, Helenius og Joao .
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                    Nope det er vi ikke de eneste det gør, men det er skidt at gøre med middelmådige spillere med begrænset videresalgs muligheder så som AK, Helenius og Joao .
                    Vi er meget enige om disse 3. De fik alle en alt for god kontrakt ift deres niveau. Og det er satme skidt arbejde af JH og Co.

                    Men hvis det er de eneste grelle eksempler de sidste 3-4 år er det noget jeg godt kan leve med. Alle laver fejl og jeg kunne helt sikkert godt lave lign liste næsten samtlige klubber i superligaen.

                    Det kan altid blive bedre men det virker som at tiden med Thomas Mikkelsen, Jeppe Hansen, Koval og Dvaske Willy er overstået. Og alene det er et kæmpe step op

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                      Hvis det ikke bare er ønsketænkning og på trods af at Davidsen insisterer på at SFÅ ikke er et fanmedie, så er han tydeligvis kæmpe fan og går til OB på den måde.
                      Det svenske medie Fottbolldirekt vurderer Tankovics pris til mellem 20-25 mio: http://www.fotbolldirekt.se/2019/06/...han-ar-dyrast/

                      Så nej, han er ikke på nogen måde i nærheden af OB. Det har jeg simpelthen heller ikke fantasi til at tro, at en journalist som Martin Davidsen ville tro på.

                      Men nævner Davidsen overhovedet Tankovic?? Er det ikke en helt forkert kobling mellem Davidsens udmelding om 'en svensk angriber' - og så en anden bruger, der nævnte Tankovic? Jeg tror, du kører med på en forkert kobling; klassisk moderne medier, hvor 'én skrev' og 'en anden skrev' bliver = 'Martin Davidsen har selv tweetet at...'

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg

                        Det svenske medie Fottbolldirekt vurderer Tankovics pris til mellem 20-25 mio: http://www.fotbolldirekt.se/2019/06/...han-ar-dyrast/

                        Så nej, han er ikke på nogen måde i nærheden af OB. Det har jeg simpelthen heller ikke fantasi til at tro, at en journalist som Martin Davidsen ville tro på.

                        Men nævner Davidsen overhovedet Tankovic?? Er det ikke en helt forkert kobling mellem Davidsens udmelding om 'en svensk angriber' - og så en anden bruger, der nævnte Tankovic? Jeg tror, du kører med på en forkert kobling; klassisk moderne medier, hvor 'én skrev' og 'en anden skrev' bliver = 'Martin Davidsen har selv tweetet at...'
                        Davidsen nævner Tankovic i ugens udgave af SFÅ

                        Comment


                          Ifølge denne vil Bohemians ikke have Vacek på holdkortet næste sæson og OB prøver aktivt at afhænde ham til ny klub

                          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...k-flop-tilbage

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Davidsen nævner Tankovic i ugens udgave af SFÅ
                            OK, det er simpelthen mærkeligt. Havde ikke fået hørt podcasten, men måtte lige checke, og det undrer mig dybt, at Davidsen tør nævne ham. Så, I stand corrected, og sorry til Entusiastens.

                            Jeg tror til gengæld godt, jeg tør sige, at en pæn del af fodboldSverige skal gøre sig klar til en ordentlig overraskelse, hvis Tankovic kommer til OB. Dén ser de nok ikke komme i de svenske medier, og det gør jeg heller ikke. Fra Hammarby til OB er rent faktisk et ½ skridt ned i fht fanbase osv.; det giver slet ingen mening.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg

                              OK, det er simpelthen mærkeligt. Havde ikke fået hørt podcasten, men måtte lige checke, og det undrer mig dybt, at Davidsen tør nævne ham. Så, I stand corrected, og sorry til Entusiastens.

                              Jeg tror til gengæld godt, jeg tør sige, at en pæn del af fodboldSverige skal gøre sig klar til en ordentlig overraskelse, hvis Tankovic kommer til OB. Dén ser de nok ikke komme i de svenske medier, og det gør jeg heller ikke. Fra Hammarby til OB er rent faktisk et ½ skridt ned i fht fanbase osv.; det giver slet ingen mening.
                              Er jo også muligt at OB har forespurgt på en pris og mistet interessen 2 sekunder senere. Derved opstår rygtet

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Ifølge denne vil Bohemians ikke have Vacek på holdkortet næste sæson og OB prøver aktivt at afhænde ham til ny klub

                                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...k-flop-tilbage
                                Nu var Vacek fast mand i startopstilling for Bohemians. Så lad os håbe at det måske er spil for galeriet om at nedsætte prisen.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X