Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af PerserBIF Se indlæg

    Mon ikke det er Fisker OG penge oveni? Kun Fisker er selvfølgelig ikke nok.
    Frygter det ville koste dyrt for os at sælge Tverskov i sommeren, ligegyldigt hvor mange transferpenge vi ville få ind.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af PerserBIF Se indlæg

      Mon ikke det er Fisker OG penge oveni? Kun Fisker er selvfølgelig ikke nok.
      Jo selvfølgelig. Jeg tænker at Tverskov og Barrett vil gå for mindst 4-5 mio pr. styk. Tverskov forhåbentligt en del mere. Jeg tænker at Fisker vil kunne barbere et par millioner af prisen, +/-, mere kan han vel ikke være værd med hans alder og skader på det seneste.

      At i skulle kunne hente begge, virker stadig usandsynligt. Det ville være et for stort slag på selvforståelsen i OB nu og her, hvis man lod to profiler gå til Brøndby. Det skal koste et godt stykke over 10 mio. i min verden.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

        Frygter det ville koste dyrt for os at sælge Tverskov i sommeren, ligegyldigt hvor mange transferpenge vi ville få ind.
        Forstår 100%, sidder med samme bekymring. At miste både Gryte og Tverskov på én gang koster naturligvis. Men så kommer der andre, det bliver anderledes - og forhåbentlig samlet set bedre.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg

          Forstår 100%, sidder med samme bekymring. At miste både Gryte og Tverskov på én gang koster naturligvis. Men så kommer der andre, det bliver anderledes - og forhåbentlig samlet set bedre.
          At miste Gryte og Tverskov samtidig vil uden tvivl koste i den nye sæson. Vi vil ikke kunne hente noget ind der vil kunne kompensere for dette.

          Når det er sagt må man acceptere hvis Tverskov vil tage et skridt op i sin karriere. Jeg vil bare have uendelig svært ved at acceptere et skifte til andre end FCK og måske FCM.. Så håber inderligt at det bliver udlandet. Også selv om det ville betyde færre penge

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

            Jo selvfølgelig. Jeg tænker at Tverskov og Barrett vil gå for mindst 4-5 mio pr. styk. Tverskov forhåbentligt en del mere. Jeg tænker at Fisker vil kunne barbere et par millioner af prisen, +/-, mere kan han vel ikke være værd med hans alder og skader på det seneste.

            At i skulle kunne hente begge, virker stadig usandsynligt. Det ville være et for stort slag på selvforståelsen i OB nu og her, hvis man lod to profiler gå til Brøndby. Det skal koste et godt stykke over 10 mio. i min verden.
            Vi er nok oppe omkring 15+ mill og det vil de helt sikkert ikke betale en direkte konkurrent. Og som du nævner vil det være et tilbageslag for selvforståelsen samt det brand man prøver at bygge op. Så OB vil helt sikkert stritte imod et skifte hvis det skulle blive aktuelt..

            Comment


              Realistisk koster Barrett med et år tilbage ikke 4-5 millioner. Hvis han ikke vil forlænge skal han ingen steder. Tverskov er jeg lidt urolig for. Man kunne sagtens forestille sig nogen ville byde 5-6 mil og så bør man desværre nok lade ham gå. Men fanme ikke til en direkte konkurrent om 3.-5. pladsen! Glem det BIF!

              Comment


                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                FS gør sig i dag til talmand for at Tverskov og JBL står højt på Niels Frederiksens ønskeliste, og at Kasper Fisker muligvis kan blive en del af sådan en handel .. desuden nævnes det at OB sammen AGF sandsynligvis er bejlere til Saba Lobjanize - når BIF åbenbart er ude af den ligning.
                Håber vi får forlænget med både Tverskov og JBL.
                Hvis BIF skal hente nogen af dem skal de op med et ordentligt beløb, jeg kan dog sagtens se spillere som Kasper Fischer og Lasse Vigen i OB, hvis Brøndby vil handle med os.
                Håber vi snart skriver med Kasper Engelhardt som er transferfri og en fremragende forsvarsspiller.
                Saba Lobjanize skal også være meget velkommen i OB.
                Det absolut vigtigste er dog at der snart kommer noget kvalitet til vores angreb. Træningen starter på mandag så jo før jo bedre.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Vi er nok oppe omkring 15+ mill og det vil de helt sikkert ikke betale en direkte konkurrent. Og som du nævner vil det være et tilbageslag for selvforståelsen samt det brand man prøver at bygge op. Så OB vil helt sikkert stritte imod et skifte hvis det skulle blive aktuelt..
                  Har lige læst på Sydsiden Online (BIF fanforum). De vil da gerne have både Tverskov og JBL; men de vil ikke give mere end 5-7 mio. totalt for begge to. Begrundelsen er at der "kun" er 1 år tilbage på begges kontrakter. Så der er noget om snakken; men ikke til de priser, som du nævner.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg

                    Har lige læst på Sydsiden Online (BIF fanforum). De vil da gerne have både Tverskov og JBL; men de vil ikke give mere end 5-7 mio. totalt for begge to. Begrundelsen er at der "kun" er 1 år tilbage på begges kontrakter. Så der er noget om snakken; men ikke til de priser, som du nævner.
                    De kan rende og hoppe. Hvis nogen skal sælges så er det til udlandet og til en fair pris. De er jo begge profiler i superligaen.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                      De kan rende og hoppe. Hvis nogen skal sælges så er det til udlandet og til en fair pris. De er jo begge profiler i superligaen.
                      Amén Brother

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                        Jo selvfølgelig. Jeg tænker at Tverskov og Barrett vil gå for mindst 4-5 mio pr. styk. Tverskov forhåbentligt en del mere. Jeg tænker at Fisker vil kunne barbere et par millioner af prisen, +/-, mere kan han vel ikke være værd med hans alder og skader på det seneste.

                        At i skulle kunne hente begge, virker stadig usandsynligt. Det ville være et for stort slag på selvforståelsen i OB nu og her, hvis man lod to profiler gå til Brøndby. Det skal koste et godt stykke over 10 mio. i min verden.
                        Af hvad man hører, så vil BIF købe færre, men til gengæld mere sikkert. Jeg nøjes gerne med Tverskov. Barret er god, men er stadig usikker på hans fysik. Tror heller ikke på begge 2. Bare en af dem bliver svært.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg

                          Har lige læst på Sydsiden Online (BIF fanforum). De vil da gerne have både Tverskov og JBL; men de vil ikke give mere end 5-7 mio. totalt for begge to. Begrundelsen er at der "kun" er 1 år tilbage på begges kontrakter. Så der er noget om snakken; men ikke til de priser, som du nævner.
                          Så håber bare at JH svarer med en venlig "kiss my ass" til Ebbe.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                            De kan rende og hoppe. Hvis nogen skal sælges så er det til udlandet og til en fair pris. De er jo begge profiler i superligaen.
                            Er utryg ved JH både når det handler om køb og salg. I min bog er det bedre st få 0 for Tverskov om et år, end at sende ham øst på

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                              Er utryg ved JH både når det handler om køb og salg. I min bog er det bedre st få 0 for Tverskov om et år, end at sende ham øst på
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                                Er utryg ved JH både når det handler om køb og salg. I min bog er det bedre st få 0 for Tverskov om et år, end at sende ham øst på
                                Det kan jeg godt følge dig i, jeg vil også hade at se Tverskov i BIF. Men kommer tilbuddet nu her først i vinduet, er det spørgsmålet om OB siger nej til 5 - 6 millioner. Og hvad vil Tverskov ? Kan han se mere perspektiv i at tage en periode i BIF ?
                                OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                                Comment

                                Working...
                                X