Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg

    VI har målmænd nok
    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

    En målmand tvivler jeg på du får, medmindre Mandé ryger. Tror der satses på OC. Mandé er backup, spørgsmålet er så, om han med 150+ kampe i Norge er tilfreds med den tjans.
    Enig. Målmandskabalen er gået op. Mon ikke at Mandé bliver minimum 1 år mere og tager kampen op.

    Comment


      Hvad fanden skal vi med den svans til Fisker!?! Brækker mig!!!
      siden 1887

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

        En målmand tvivler jeg på du får, medmindre Mandé ryger. Tror der satses på OC. Mandé er backup, spørgsmålet er så, om han med 150+ kampe i Norge er tilfreds med den tjans.
        Københavnstinker har aldrig givet meget for vores egne talenter, heraf også hans meget negative syn på JJT.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
          Hvad fanden skal vi med den svans til Fisker!?! Brækker mig!!!
          Det lyder virkelig dumt at hive Fisker ind, men når det kommer fra FS, så giver jeg heller ikke meget for de "rygter". Det plejer at være rent gætværk.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

            Københavnstinker har aldrig givet meget for vores egne talenter, heraf også hans meget negative syn på JJT.
            Det har du ret i, men mit syn på spillerne er kun bedømt udfra deres præstationer og min subjektive vurdering af deres betydning for holdet.

            JJT er vel ikke et talent mere - er han midt i 20'erne? Jacob Michelsen ser det vel på samme måde - ellers ville han ikke hente en spiller til JJT's plads.

            Har OB's talenter været for dårlige igennem mange år - JA!

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

              Det har du ret i, men mit syn på spillerne er kun bedømt udfra deres præstationer og min subjektive vurdering af deres betydning for holdet.

              JJT er vel ikke et talent mere - er han midt i 20'erne? Jacob Michelsen ser det vel på samme måde - ellers ville han ikke hente en spiller til JJT's plads.

              Har OB's talenter været for dårlige igennem mange år - JA!
              Så du vurderer at OC er for dårlig fordi du mener at vores talenter generelt er for dårlige, og derfor kan du, uden at have set OC i mere end én SL-kamp, vurdere, at han ikke er god nok?

              JJT er ikke et talent mere. Han er en etableret spiller, der spillede fast i foråret og gjorde det rigtig fint.

              EDIT: Michelsen har ikke hentet en spiller mere til JJT's plads efter hans gode forår. Opondo er ingenlunde samme type spiller som JJT og spiller heller ikke samme plads. JJT er længere tilbage på banen og har helt andre kompetencer end Opondo.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                Hvad fanden skal vi med den svans til Fisker!?! Brækker mig!!!
                Rolig nu. Det er bare et løst rygte fra Fyens. Sikkert løgn og latin alligevel..

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

                  Så du vurderer at OC er for dårlig fordi du mener at vores talenter generelt er for dårlige, og derfor kan du, uden at have set OC i mere end én SL-kamp, vurdere, at han ikke er god nok?

                  JJT er ikke et talent mere. Han er en etableret spiller, der spillede fast i foråret og gjorde det rigtig fint.

                  EDIT: Michelsen har ikke hentet en spiller mere til JJT's plads efter hans gode forår. Opondo er ingenlunde samme type spiller som JJT og spiller heller ikke samme plads. JJT er længere tilbage på banen og har helt andre kompetencer end Opondo.
                  Meget enig i det hele. Opondo skal slås med Kløve og Casper om spilletid. Ikke JJT

                  Comment


                    Hva fuck skal vi med Kasper fisker ? Han har da aldrig rigtig været prangende derover på pestegnen

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                      Hva fuck skal vi med Kasper fisker ? Han har da aldrig rigtig været prangende derover på pestegnen
                      Og det kommer aldrig til at ske. Så dumme er vores sportslige ledelse garanteret ikke.
                      Dette er bare fake news selvom man ikke kan afvise at BIF vil prøve med Tverskov. Men det vil blive et rent salg

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Og det kommer aldrig til at ske. Så dumme er vores sportslige ledelse garanteret ikke.
                        Dette er bare fake news selvom man ikke kan afvise at BIF vil prøve med Tverskov. Men det vil blive et rent salg
                        Så ville jeg da langt hellere have en Lasse Vigen hvis det endelig var. Men fisker en Gut på 31 der ja aldrig har været fast mand i Brøndby. Ville da være et kæmpe selvmål af JH og OB

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg

                          Så ville jeg da langt hellere have en Lasse Vigen hvis det endelig var. Men fisker en Gut på 31 der ja aldrig har været fast mand i Brøndby. Ville da være et kæmpe selvmål af JH og OB
                          Med de spillere vi har idag vil jeg sige nej til begge.. Og OB vil 100% sige nej til en fisketur på Vestegnen

                          Comment


                            Det virker mere som et drømmeønske for BIF end et reelt rygte. Bytte Tverskov for en spiller på 31, de ikke bruger - det lyder da som en fremragende deal for BIF, men for OB? Not so much.

                            Altså, jeg kan da også lige komme med et rygte: OB vil gerne bytte Kamil Vacek for Andreas Skov Olsen. Den er I velkommen til at nappe, Fyens....

                            ^^ Med fare for at blive helt til grin, såfremt det rent faktisk viser sig at komme til at ske

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

                              Så du vurderer at OC er for dårlig fordi du mener at vores talenter generelt er for dårlige, og derfor kan du, uden at have set OC i mere end én SL-kamp, vurdere, at han ikke er god nok?

                              JJT er ikke et talent mere. Han er en etableret spiller, der spillede fast i foråret og gjorde det rigtig fint.

                              EDIT: Michelsen har ikke hentet en spiller mere til JJT's plads efter hans gode forår. Opondo er ingenlunde samme type spiller som JJT og spiller heller ikke samme plads. JJT er længere tilbage på banen og har helt andre kompetencer end Opondo.
                              Nej, jeg mener OC er for dårlig, fordi han er for dårlig. JJT er back up for de andre spillere, som er mere vigtige for holdet end ham. Han spillede jo kun fordi der var skader i foråret. Jacob Michelsen har set det. Der er ikke plads til JJT efter indkøbet.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

                                Nej, jeg mener OC er for dårlig, fordi han er for dårlig.
                                Stærk argumentation! Har du egentlig set ham spille nogensinde? Hvor har du din kæmpe indsigt fra?

                                Comment

                                Working...
                                X