Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Rangers94 Se indlæg
    https://www.bt.dk/fodbold/ob-har-et-...e-paa-traeerne

    »Vi er på jagt efter en dygtig angriber,« fortæller OB's sportsdirektør, Jesper Hansen.
    Hvorfor er det at jeg ikke tror det lykkes for ham.

    JH skal have ros for som vel den eneste i Superligaen primært at satse på at få danske spillere. Jeg har svært ved at tro han kan finde en god nok i Danmark. JM er måske den eneste der ofte kan nøjes med at tale dansk. Det tror jeg klubben gerne vil kunne fortsætte med
    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

    OB - engang var vi gode

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Spændende at se om vi henter en kendt eller en Ole Spion finder i udlandet. Håber de også leder efter et ungt talent og får afskibbet NH samt henter en teknisk offensiv spiller der måske spiller lidt længere tilbage på banen
      Jeg tror, at man vil gå langt for, at det bliver et kendt navn, hvis jeg kender JH ret. Hitraten med de mere "ukendte" har heller ikke været særligt god, så måske er det også det vi skal håbe på. Hvem det kan være, hvis vi leger med tanken om, at det er en der har bevist sig før på Superliganiveau, er så det gode spørgsmål, jeg håber bare virkelig ikke, at vi forfalder til at overtage Kirkevold og hans kæmpeløn. Eller Ronnie Schwartz for den sags skyld.

      Jeg så også, at FCM gerne vil af med George, og at de forventer at få en ca. 6 mio. for ham. Det synes jeg ærligt talt heller ikke, at han er værd til, at vi skulle gøre det. Ellers kunne et navn som Asante måske være i spil. Lukas Spalvis kunne være et bud, selvom han vidst har haft en del skadesproblemer. Aron Johansson skal også ud og finde en ny klub, men hans agent afviste dog Danmark i første omgang. Og så er der selvfølgelig muligheden for at vi køber Uhre fri.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

        Jeg tror, at man vil gå langt for, at det bliver et kendt navn, hvis jeg kender JH ret. Hitraten med de mere "ukendte" har heller ikke været særligt god, så måske er det også det vi skal håbe på. Hvem det kan være, hvis vi leger med tanken om, at det er en der har bevist sig før på Superliganiveau, er så det gode spørgsmål, jeg håber bare virkelig ikke, at vi forfalder til at overtage Kirkevold og hans kæmpeløn. Eller Ronnie Schwartz for den sags skyld.

        Jeg så også, at FCM gerne vil af med George, og at de forventer at få en ca. 6 mio. for ham. Det synes jeg ærligt talt heller ikke, at han er værd til, at vi skulle gøre det. Ellers kunne et navn som Asante måske være i spil. Lukas Spalvis kunne være et bud, selvom han vidst har haft en del skadesproblemer. Aron Johansson skal også ud og finde en ny klub, men hans agent afviste dog Danmark i første omgang. Og så er der selvfølgelig muligheden for at vi køber Uhre fri.
        Mange muligheder ja. Jeg forstår ikke at man ikke var hurtigere og bare snuppede ham Kamara i Vendsyssel. Så havde der været ro på og man kunne lede videre mens man forsøgte at afhænde Hele eller AK så man kunne hente en angriber mere.
        Det ville jeg have gjort som sportsdirektør(med det forbehold at JM var med på den selvf)

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Mange muligheder ja. Jeg forstår ikke at man ikke var hurtigere og bare snuppede ham Kamara i Vendsyssel. Så havde der været ro på og man kunne lede videre mens man forsøgte at afhænde Hele eller AK så man kunne hente en angriber mere.
          Det ville jeg have gjort som sportsdirektør(med det forbehold at JM var med på den selvf)
          Meget enig, især nu han var gratis, og hans løn næppe kan være det helt vilde, når det var Randers der rendte af med ham. Han ville give os den duelstyrke og boksspillertype, som vi lidt mangler i nogle kampe. Men hvis de har noget bedre i baghånden, skal de da ikke høre et ondt ord herfra.

          Comment


            En lille reklame for dagens podcast - https://soundcloud.com/obstemmer/124...-naeste-saeson - hvor Daniel Høegh medvirker og fortæller om sit bud på resten af karriere. Desuden kommer Jesper Hansen forbi og taler om transfervinduet.
            Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


            Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

              Meget enig, især nu han var gratis, og hans løn næppe kan være det helt vilde, når det var Randers der rendte af med ham. Han ville give os den duelstyrke og boksspillertype, som vi lidt mangler i nogle kampe. Men hvis de har noget bedre i baghånden, skal de da ikke høre et ondt ord herfra.
              Det tror jeg ikke de har. Man frygter bare altid at der er et nyt McGeady forløb på vej....

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Rangers94 Se indlæg
                https://www.bt.dk/fodbold/ob-har-et-...e-paa-traeerne

                »Vi er på jagt efter en dygtig angriber,« fortæller OB's sportsdirektør, Jesper Hansen.
                Vi smider nok et bud på Kierkevold i Hobro. Måske vi kan lokke med Helenius i bytte, hvis han vil hjem til Nordjylland.
                Kierkevold tror jeg kunne være et kæmpe scoop at få til OB.
                Emil Berggren i Mainz kunne også være interessant.
                Last edited by OleKBH; 05-06-2019, 16:11.

                Comment


                  Det starter med rygter om noget stort; og så ender det med en spiller á la Oliver Drost. Jeg har 0 forventninger.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                    Vi smider nok et bud på Kierkevold i Hobro. Måske vi kan lokke med Helenius i bytte, hvis han vil hjem til Nordjylland.
                    Kierkevold tror jeg kunne være et kæmpe scoop at få til OB.
                    Emil Berggren i Mainz kunne også være interessant.
                    Jeg er med på Kierkevold - og gerne en nordmand mere til holdet. Men det skal være et sikkert køb. Vi har haft et par alvorlige norske fusere.
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Det tror jeg ikke de har. Man frygter bare altid at der er et nyt McGeady forløb på vej....
                      =

                      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                      Det starter med rygter om noget stort; og så ender det med en spiller á la Oliver Drost. Jeg har 0 forventninger.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Rangers94 Se indlæg
                        https://www.bt.dk/fodbold/ob-har-et-...e-paa-traeerne

                        »Vi er på jagt efter en dygtig angriber,« fortæller OB's sportsdirektør, Jesper Hansen.
                        SÅDAN vil jeg høre JH åbne munden ...
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          =


                          Men i det mindste kan vi ikke blive sådan rigtigt skuffet når forventningerne er små ...
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                            Men i det mindste kan vi ikke blive sådan rigtigt skuffet når forventningerne er små ...
                            Syntes sgu jeg bliver det tit alligevel Håber på et vindue som sidste sommer i kvalitet

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                              Han vil vel som de fleste andre gerne til udlandet. Kender ham ikke, men der er jo mange svenskere i Danmark. Synes ikke det lyder vildt urealistisk.
                              Men spændende der begynder at komme lidt rygter.
                              Med i ligningen skal også tages, at det var Jakob Michelsen der i sin tid hentede Tankovic til Hammarby
                              Det var ihvertfald ham der var cheftræner....

                              Comment


                                I dagens udgave af SFÅ ligger JH ihvertfald ikke skjul på at vi leder efter en angriber til start 11 og at han vil blive overrasket hvis der ikke kommer andre små justeringer...

                                Comment

                                Working...
                                X