Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

    Hvad mon lønningerne er i hans klub? Har ingen idé overhovedet.

    Det er skrevet i BT. 300.000 om måneden, dvs. 50.000 mere end hvad vi giver AK i løn.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiignnnnnnnnnnnnn(Selv om jeg nok ved at vi allerede har en på hans plads der hedder Drachmann)..

      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...er-en-mulighed
      Var også helt vildt med El Makrini. Men talte med en nederlandsk ven og Roda-fan én uge siden.
      Roda rykkede ned sidste år og er tæt på konkurs nu. Og El Makrini var helt væk fra start 11 og med mange skader i sidste sæson. Lyder som han er over the top og synes Drachmann er den helt rigtige for os. Lad os spare den penge for en kvalitetsangriber.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiignnnnnnnnnnnnn(Selv om jeg nok ved at vi allerede har en på hans plads der hedder Drachmann)..

        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...er-en-mulighed
        Ellers tak. Pengene bør bruges på at styrke offensiven. El Mak er for dårlig til OB i hans nuværende forfatning.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

          Var også helt vildt med El Makrini. Men talte med en nederlandsk ven og Roda-fan én uge siden.
          Roda rykkede ned sidste år og er tæt på konkurs nu. Og El Makrini var helt væk fra start 11 og med mange skader i sidste sæson. Lyder som han er over the top og synes Drachmann er den helt rigtige for os. Lad os spare den penge for en kvalitetsangriber.
          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
          Ellers tak. Pengene bør bruges på at styrke offensiven. El Mak er for dårlig til OB i hans nuværende forfatning.
          Men mem men men... Men det er jo El Mak

          Comment


            Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg


            Det er skrevet i BT. 300.000 om måneden, dvs. 50.000 mere end hvad vi giver AK i løn.
            Alle de der brutto beløb er altid svære at sammenligne fra land til land. Hvis de 300.000 er netto kan vi jo nok ikke være med...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg



              Men mem men men... Men det er jo El Mak
              Det er selvfølgelig et argument som er svært at slå. ;-)
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Patrick banggaard ville gerne til Odense, men vi kontaktede ham for sent.
                Ville han
                kunne have passet ind hos os?

                Comment


                  Hvor ved du fra, at han gerne ville til Odense??

                  Comment


                    Der er et par stykker på bold.dk, der godt kunne tænke sig at se den gamle FCK'er Igor Vetokele i OB. Var han overhovedet specielt god i sin tid?

                    Comment


                      Næ, ikke noget for os...!

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                        Patrick banggaard ville gerne til Odense, men vi kontaktede ham for sent.
                        Ville han
                        kunne have passet ind hos os?
                        Jeg nægter at tro på at han er bedre end Marco Lund som juryen stadig voterer om.. Kæmpe nej tak til PB.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Ertuğrul Se indlæg
                          Der er et par stykker på bold.dk, der godt kunne tænke sig at se den gamle FCK'er Igor Vetokele i OB. Var han overhovedet specielt god i sin tid?
                          Ehhh. Han var okay. Jeg håber dog at vi kan finde en der er yngere

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Jeg nægter at tro på at han er bedre end Marco Lund som juryen stadig voterer om.. Kæmpe nej tak til PB.
                            Jeg er ikke det fjerneste i tvivl om, at han er mindst én klasse over Marco Lund i niveau. Banggaard blev hentet til som et stortalent fra Vejle, har spillet et hav af ungdomslandskampe og har været fast mand på et mesterhold. Lund blev kasseret i FCM som U17-spiller, har spillet en brøkdel af de landskampe Banggaard har spillet, og har haft rigeligt med udfordringer i at spille sig på i OB og på et nedrykker/1. divisionshold tilmed.

                            Men som tingene står lige nu, bør midterforsvar ikke være en høj prioritet, så længe vi har Tverskov.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                              Jeg er ikke det fjerneste i tvivl om, at han er mindst én klasse over Marco Lund i niveau. Banggaard blev hentet til som et stortalent fra Vejle, har spillet et hav af ungdomslandskampe og har været fast mand på et mesterhold. Lund blev kasseret i FCM som U17-spiller, har spillet en brøkdel af de landskampe Banggaard har spillet, og har haft rigeligt med udfordringer i at spille sig på i OB og på et nedrykker/1. divisionshold tilmed.

                              Men som tingene står lige nu, bør midterforsvar ikke være en høj prioritet, så længe vi har Tverskov.
                              Alt det du nævner er fortid. Jeg syntes han var elendig i FCM og det gjorde stort set alle fans i FCM også. De grinte hele vejen til banken dengang og blev vel kun solgt fordi han så god ud pga gode spillere omkring sig. Hans udenlandseventyr har vidst heller ikke været godt
                              Alt dette vil garanteret vise sig når han begynder at spille i SL igen. Nemlig at han ikke er en brøkdel bedre en ML

                              Men det sidste er jeg meget enig i. Alt krudtet skal bruges på kreative og målfarlige spillere

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                                Patrick banggaard ville gerne til Odense, men vi kontaktede ham for sent.
                                Ville han
                                kunne have passet ind hos os?
                                En slem del af mig havde været "høhø" hvis han var skiftet til OB, stol på mig når jeg siger at i skal være glade for at det ikke skete :)!
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X