Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

    Kunne sikkert godt finde noget budget, men jeg tænker mere på hvad han forventer af den næste kontrakt og hvad Lech Poznan vil have for sin topscorer :), for mig at se vil det være på et niveau hvor OB slet ikke kan være med, jeg tror end ikke at FCK kan, da han ligner en der bliver ude, ud fra hvordan karrierevalgene foreløbig har været.
    arghhhh. Er pænt sikker på at FCK kunne være med hvis de ville. Så meget er han altså værd

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      arghhhh. Er pænt sikker på at FCK kunne være med hvis de ville. Så meget er han altså værd
      Ikke hvis han vil blive i udlandet, økonomisk kan de med stor sandsynlighed.
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

        Ikke hvis han vil blive i udlandet, økonomisk kan de med stor sandsynlighed.
        Der er en grund til at mange danskere vælger FCK istedet for udlandet. Han ville også være i blandt hvis han fik tilbuddet..

        IMO ofcourse

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Der er en grund til at mange danskere vælger FCK istedet for udlandet. Han ville også være i blandt hvis han fik tilbuddet..

          IMO ofcourse
          Jeg kigger bare på de valg han foreløbig har taget, FCK er da ikke umuligt ... mit gæt er dog udlandet.
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

            Jeg kigger bare på de valg han foreløbig har taget, FCK er da ikke umuligt ... mit gæt er dog udlandet.
            Vi må se. Mange muligheder. Vi er bare ikke iblandt dem

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Vi må se. Mange muligheder. Vi er bare ikke iblandt dem
              Der er vi helt enige, I har ingen chance der :)!
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                Kunne sikkert godt finde noget budget, men jeg tænker mere på hvad han forventer af den næste kontrakt og hvad Lech Poznan vil have for sin topscorer :), for mig at se vil det være på et niveau hvor OB slet ikke kan være med, jeg tror end ikke at FCK kan, da han ligner en der bliver ude, ud fra hvordan karrierevalgene foreløbig har været.
                Nu har han jo ikke det vilde cv. Tvivler på FCK overhovedet ville være interesseret i ham. Men en mellemklub i Belgien kunne være en mulighed.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                  Nu har han jo ikke det vilde cv. Tvivler på FCK overhovedet ville være interesseret i ham. Men en mellemklub i Belgien kunne være en mulighed.
                  Han er ikke helt ringe og FCK har vel egentlig lidt et behov lige pt. det afhænger dpg også af hvor stærkt det går med Daramy.
                  Jeg er helt enig i at han ikke ender i noget stort, altså det gik jo f.eks ikke i 2. bundesliga.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    Nevermind, husk og tjek dato :P
                    Kunne vi ikke have brugt at JH var vågen her? https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-klar-broendby
                    Last edited by ultimatew; 30-05-2019, 16:07.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af ultimatew Se indlæg
                      Kunne vi ikke have brugt at JH var vågen her? https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-klar-broendby
                      Jesper Hansen kan vel heller ikke få skylden for alt ;-) Jeg mener ikke, at han var sportsdirektør den 7.august 2013. Det må bare være agurketid, når man poster 6 år gamle nyheder.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Obenno Se indlæg

                        Jesper Hansen kan vel heller ikke få skylden for alt ;-) Jeg mener ikke, at han var sportsdirektør den 7.august 2013. Det må bare være agurketid, når man poster 6 år gamle nyheder.
                        Okay, det var flovt... og nej, den kan vi sgu nok ikke give ham skylden for (eller kan vi), undre mig også over Fiorentina, men tænkte når ja han er vel dernede igen... DOH!

                        Comment


                          Til gengæld var det Jesper Hansen, der gav Zohore en kontrakt, som endte med at give OB nogle penge, og det vel at mærke for en spiller, ingen længere troede på.

                          Comment


                            Kan vi ikke snart komme videre med fortidens handler gode/dårlige?? JH bliver jo ikke fyret uanset hvad da NT og andre er lige så skyldige da de beslutter i fællesskab tydeligvis. I nogle tilfælde er det endda NT der har det sidste ord...

                            Jeg er mere interesseret i fremtiden og om vi kan blive ved med at tiltrække flere som Drachman,Kadrii og Leeuwin som vi så sidste sommer. Så kan jeg godt leve med en enkelt misser i ny og næ. Men hitraten skal op

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Obenno Se indlæg

                              Jesper Hansen kan vel heller ikke få skylden for alt ;-) Jeg mener ikke, at han var sportsdirektør den 7.august 2013. Det må bare være agurketid, når man poster 6 år gamle nyheder.
                              Jo, det var han... men ja, vi er kommet videre fra dengang :-)
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiignnnnnnnnnnnnn(Selv om jeg nok ved at vi allerede har en på hans plads der hedder Drachmann)..

                                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...er-en-mulighed

                                Comment

                                Working...
                                X