Oprindeligt indsendt af Entusiastens
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
arghhhh. Er pænt sikker på at FCK kunne være med hvis de ville. Så meget er han altså værdTror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Der er en grund til at mange danskere vælger FCK istedet for udlandet. Han ville også være i blandt hvis han fik tilbuddet..
IMO ofcourseTror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Vi må se. Mange muligheder. Vi er bare ikke iblandt demTror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
Kunne sikkert godt finde noget budget, men jeg tænker mere på hvad han forventer af den næste kontrakt og hvad Lech Poznan vil have for sin topscorer :), for mig at se vil det være på et niveau hvor OB slet ikke kan være med, jeg tror end ikke at FCK kan, da han ligner en der bliver ude, ud fra hvordan karrierevalgene foreløbig har været.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Nu har han jo ikke det vilde cv. Tvivler på FCK overhovedet ville være interesseret i ham. Men en mellemklub i Belgien kunne være en mulighed.
Jeg er helt enig i at han ikke ender i noget stort, altså det gik jo f.eks ikke i 2. bundesliga.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Comment
-
Nevermind, husk og tjek dato :P
Kunne vi ikke have brugt at JH var vågen her? https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-klar-broendbyLast edited by ultimatew; 30-05-2019, 16:07.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ultimatew Se indlægKunne vi ikke have brugt at JH var vågen her? https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-klar-broendby
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Obenno Se indlæg
Jesper Hansen kan vel heller ikke få skylden for alt ;-) Jeg mener ikke, at han var sportsdirektør den 7.august 2013. Det må bare være agurketid, når man poster 6 år gamle nyheder.
Comment
-
Kan vi ikke snart komme videre med fortidens handler gode/dårlige?? JH bliver jo ikke fyret uanset hvad da NT og andre er lige så skyldige da de beslutter i fællesskab tydeligvis. I nogle tilfælde er det endda NT der har det sidste ord...
Jeg er mere interesseret i fremtiden og om vi kan blive ved med at tiltrække flere som Drachman,Kadrii og Leeuwin som vi så sidste sommer. Så kan jeg godt leve med en enkelt misser i ny og næ. Men hitraten skal op
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Obenno Se indlæg
Jesper Hansen kan vel heller ikke få skylden for alt ;-) Jeg mener ikke, at han var sportsdirektør den 7.august 2013. Det må bare være agurketid, når man poster 6 år gamle nyheder.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
- Likes 1
Comment
-
Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiignnnnnnnnnnnnn(Selv om jeg nok ved at vi allerede har en på hans plads der hedder Drachmann)..
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...er-en-mulighed
Comment
Comment