Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Hvor på banen i nuværende 3-5-2 og 3-4-3 ville du bruge ham med de spillere vi allerede har?
    Han er nok dyr og jeg vil meget hellere bruge transfer pengene på offensive spillere og forlænge med dem vi har i defensiven.
    Det er jeg sådan set enig i. Ser ham heller ikke nødvendigvis som et ønske
    Han kan jo bruges lidt omkring, og mon ikke, at han godt kunne spille sig på som den ene stopper.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg

      Nej. Var bare sikker på han havde gang i en karriere i udlandet.
      Kort, skriver fra ps4. Banggaard er ikke god, langsom,tung i vendinger... det skal i være glade for, jeg var dybt forundret da han røg til Darmstadt.
      edit : nu fra pc.
      Kicker har ham som den absolut lavest rangerede forsvarer i 2. bundesliga, hvis han havde fået kampe nok.
      I 1. bundesliga var han blandt de omtrent 10% ringeste.
      Deres karakterer er selvfølgelig ikke et totalt bevis, men yderpunkterne er der nok noget om og med det jeg har set fra ham er det ikke overraskende.
      Last edited by Entusiastens; 28-05-2019, 20:44.
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg

        Det er jeg sådan set enig i. Ser ham heller ikke nødvendigvis som et ønske
        Han kan jo bruges lidt omkring, og mon ikke, at han godt kunne spille sig på som den ene stopper.
        Måske kunne han. Men når vi ikke har uanede midler skal de bruges i offensiven i år.. Vores nuværende forsvar er godt nok til Top 6

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

          Kort, skriver fra ps4. Banggaard er ikke god, langsom,tung i vendinger... det skal i være glade for, jeg var dybt forundret da han røg til Darmstadt.
          edit : nu fra pc.
          Kicker har ham som den absolut lavest rangerede forsvarer i 2. bundesliga, hvis han havde fået kampe nok.
          I 1. bundesliga var han blandt de omtrent 10% ringeste.
          Deres karakterer er selvfølgelig ikke et totalt bevis, men yderpunkterne er der nok noget om og med det jeg har set fra ham er det ikke overraskende.
          Meget enig. Jeg tror ikke han bliver en profil. Så hellere Marco Lund selvom jeg stadig er lidt lunken ved ham

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Hvor på banen i nuværende 3-5-2 og 3-4-3 ville du bruge ham med de spillere vi allerede har?
            Han er nok dyr og jeg vil meget hellere bruge transfer pengene på offensive spillere og forlænge med dem vi har i defensiven.
            Hvis BP hentes, må det være erstatning for Tverskov, hvilket jeg ville finde passende.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
              Fremragende blog-indlæg af Martin Davidsen /SfÅ:
              http://obstemmer.dk/blog-ob-boer-bev...gernes-saeson/
              Barrett åbenbart tæt på forlængelsen, Tverskov vel også interesseret, det går vel om økonomien.
              Enig, super godt blog- indlæg fra Martin Davidsen. Og ja det er ekstremt vigtigt at der hurtigt bliver handlet stærkt især til offensiven, så vi får udbedret de mangler vi så åbenlyst havde i denne sæson.
              Jacob Michaelsen skal have nogle flere skarpe kvalitetsspillere at arbejde med så vi igen kan spille os i top 6 og skabe endnu mere fodboldfest i Odense.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                Enig, super godt blog- indlæg fra Martin Davidsen. Og ja det er ekstremt vigtigt at der hurtigt bliver handlet stærkt især til offensiven, så vi får udbedret de mangler vi så åbenlyst havde i denne sæson.
                Jacob Michaelsen skal have nogle flere skarpe kvalitetsspillere at arbejde med så vi igen kan spille os i top 6 og skabe endnu mere fodboldfest i Odense.
                1 enkelt rigtig god offensiv spiller kunne være nok til at starte op på IMO. Så kan man godt starte op med hvad man har. Så længe at truppen er intakt skal der jo ikke hentes den store kvantitet ind. Den store udskiftning kommer først hvis man begynder at sælge/ophæve

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

                  Hvis BP hentes, må det være erstatning for Tverskov, hvilket jeg ville finde passende.
                  Bjørn Paulsen vil jeg blive rigtig glad for at få til OB. Skarpe angribere skal vi dog naturligvis også have.

                  Comment


                    Gytkjær åben for et sommerskifte: https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-sommerskifte/

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
                      Gytkjær åben for et sommerskifte: https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-sommerskifte/
                      Mon vi har råd til der er inde omkring landsholdet? Tænker heller ikke at en AK løn er nok her

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Mon vi har råd til der er inde omkring landsholdet? Tænker heller ikke at en AK løn er nok her
                        Det virker helt urealistisk.
                        Umiddelbart virker han jo som en der vil blive i udlandet og både når det kommer til løn og transfer vil det ligge langt over hvad OB kan smide (kender ingen detaljer, det er blot min logiske konklusion).
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                          Det virker helt urealistisk.
                          Umiddelbart virker han jo som en der vil blive i udlandet og både når det kommer til løn og transfer vil det ligge langt over hvad OB kan smide (kender ingen detaljer, det er blot min logiske konklusion).
                          Hvad mon lønningerne er i hans klub? Har ingen idé overhovedet.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                            Hvad mon lønningerne er i hans klub? Har ingen idé overhovedet.
                            Næppe noget helt vanvittigt, så er den polske liga heller ikke større. Kirkeskov har spillet 90 minutter i 36/37 kampe for det hold der lige er blevet mestre, det siger trods alt lidt om niveauet. Jeg tror ikke det er helt skudt ved siden af at sige, at Lech Poznan nok økonomisk er i omegnen af, hvor Brøndby og FCM er, så altså klart over OB, men samtidig ikke et sted, hvor man betaler lønninger vi næsten ikke kan komme i nærheden af.

                            Men jeg har svært ved at forestille mig, at Gytkjær overhovedet overvejer OB som det næste skridt. Hvis han skulle overveje en klub i Danmark og Skandinavien igen, snakker vi nok en af de største klubber. Måske som erstatning for Onuachu i FCM?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                              Næppe noget helt vanvittigt, så er den polske liga heller ikke større. Kirkeskov har spillet 90 minutter i 36/37 kampe for det hold der lige er blevet mestre, det siger trods alt lidt om niveauet. Jeg tror ikke det er helt skudt ved siden af at sige, at Lech Poznan nok økonomisk er i omegnen af, hvor Brøndby og FCM er, så altså klart over OB, men samtidig ikke et sted, hvor man betaler lønninger vi næsten ikke kan komme i nærheden af.

                              Men jeg har svært ved at forestille mig, at Gytkjær overhovedet overvejer OB som det næste skridt. Hvis han skulle overveje en klub i Danmark og Skandinavien igen, snakker vi nok en af de største klubber. Måske som erstatning for Onuachu i FCM?
                              Kan jo ikke tage skade at tage kontakt til hans agent og forhøre sig ..
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                                Hvad mon lønningerne er i hans klub? Har ingen idé overhovedet.
                                Kunne sikkert godt finde noget budget, men jeg tænker mere på hvad han forventer af den næste kontrakt og hvad Lech Poznan vil have for sin topscorer :), for mig at se vil det være på et niveau hvor OB slet ikke kan være med, jeg tror end ikke at FCK kan, da han ligner en der bliver ude, ud fra hvordan karrierevalgene foreløbig har været.
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X