Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Var jeg CN, RJL, JT eller JBL ville jeg seriøst overveje at forlænge med OB lige nu. Hvis der bygges et solidt hold op, vil de sagtens kunne sælges om 6-12 måneder. Omvendt: Hvis jeg var JH ville jeg nok vælge at gå all in på de første 2-3 forlængelser og ofre det, det måtte koste, så signalet er sendt. Vi har lige mistet Gryte uden at få en klink, mister vi også én eller flere af ovennævnte profiler uden penge ligner han altså en klovn. Med andre ord: FORLÆNG NU! :-)

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Den har vi jo hørt 1000 gange før. Man ender tit med kun at have tilbud fra udlandet hvor det er et skridt ned og vælger så en dansk klub..
      Men hvis Tverskov forlænger og bliver har vi vel ikke det store at bruge ham til når alle vores forsvarsspillere er klar. Forventer man forlænger med Oliver Lund som kan være 4-5 valg til 3-mandsforsvaret og 1.afløser til backs
      Synes det er ret dumt og ikke den bedste stil at udmelde at man vil ud af landet men holder døren lidt åbent for en videre engagement i Danmark. Hvis man bliver her så gør man den nye klub som andet valg. Ikke den bedste vej at presentere sig til fanscenen...
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Som forventet. Lindegaard ikke et tema:

        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...rd-ikke-aktuel
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Lyder som der kommer snart lidt penge ind:
          https://www.bt.dk/fodbold/medier-tot...ksens-afloeser
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

            Du vil bare ikke misse den mindste mulighed for lige at give CN en sviner, hva'?
            Joo, men så napper jeg den næste (men du har ret, jeg skal ikke gøre det oftere end nu, så bliver det provo) ... synes dog ikke det er usagligt, da jeg forholder mig til hvad jeg ser og stats :).
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

              Joo, men så napper jeg den næste (men du har ret, jeg skal ikke gøre det oftere end nu, så bliver det provo) ... synes dog ikke det er usagligt, da jeg forholder mig til hvad jeg ser og stats :).
              Her er nogle stats:

              Kampe med CN i startopstillingen: 1,52 point i snit.
              Kampe med CN som indskifter: 1,4 point i snit
              Kampe uden CN: 1,28 point i snit.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

                Her er nogle stats:

                Kampe med CN i startopstillingen: 1,52 point i snit.
                Kampe med CN som indskifter: 1,4 point i snit
                Kampe uden CN: 1,28 point i snit.
                Jeg tror Entusiastens skulle have gået til Louis Nielsen.
                Mvh PNL

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                  Joo, men så napper jeg den næste (men du har ret, jeg skal ikke gøre det oftere end nu, så bliver det provo) ... synes dog ikke det er usagligt, da jeg forholder mig til hvad jeg ser og stats :).
                  Hvad du ser og stats?
                  1. Så ser vi helt forskellige ting: jeg ser en spiller som er vigtig del af et attraktivt og succesfuldt spillende hold. En spiller som udvikler sig bedre og bedre og har sin del i holdets succes. At der altid er forbedringsmuligheder må vi ikke diskutere om.
                  2. Vi har en talemåde her i Tyskland: "Tror kun på den statistik du har selv forfalsket". Man skulle måske bedre sige 'Tror kun på de stats du har udvalgt og som passer til din interpretation". Stats viser altid kun enkelte parametre og aldrig hele billedet. Især når vi taler om holdsport fordi de omfatter bare ikke hvad de enkelte spillers handling betyder i sammenspillet med de andre.
                  Kunne altid god lide Casper pga af den dedikeret indsats og vilje han viser på banen. Men derudover blev han også med sine fodboldevner vigtig del af vores succes. Der skændes ja ofte pga af fejlafleveringer. Men tager du i betragtning at det er ja vel også pga af han tager den rolle i holdet at udfordre modstandere igen og igen og prøver at sætte os hurtigt i gang og skabe noget i offensiven? Hvem prøver meget kan vel også fejle mere.
                  Eller vil du hellere tilbage til Kent-Nielsen-fodbold hvor vi spiller den hele tiden til side og tilbage igen og igen til bolden er væk fordi vi var for bange at risikere noget?
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                    Hvad du ser og stats?
                    1. Så ser vi helt forskellige ting: jeg ser en spiller som er vigtig del af et attraktivt og succesfuldt spillende hold. En spiller som udvikler sig bedre og bedre og har sin del i holdets succes. At der altid er forbedringsmuligheder må vi ikke diskutere om.
                    2. Vi har en talemåde her i Tyskland: "Tror kun på den statistik du har selv forfalsket". Man skulle måske bedre sige 'Tror kun på de stats du har udvalgt og som passer til din interpretation". Stats viser altid kun enkelte parametre og aldrig hele billedet. Især når vi taler om holdsport fordi de omfatter bare ikke hvad de enkelte spillers handling betyder i sammenspillet med de andre.
                    Kunne altid god lide Casper pga af den dedikeret indsats og vilje han viser på banen. Men derudover blev han også med sine fodboldevner vigtig del af vores succes. Der skændes ja ofte pga af fejlafleveringer. Men tager du i betragtning at det er ja vel også pga af han tager den rolle i holdet at udfordre modstandere igen og igen og prøver at sætte os hurtigt i gang og skabe noget i offensiven? Hvem prøver meget kan vel også fejle mere.
                    Eller vil du hellere tilbage til Kent-Nielsen-fodbold hvor vi spiller den hele tiden til side og tilbage igen og igen til bolden er væk fordi vi var for bange at risikere noget?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

                      Her er nogle stats:

                      Kampe med CN i startopstillingen: 1,52 point i snit.
                      Kampe med CN som indskifter: 1,4 point i snit
                      Kampe uden CN: 1,28 point i snit.
                      Som der kan være et væld af årsager til, Casper har i hvert fald hverken stået for mange oplæg eller mål, men en masse afslutninger.
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        Ikke uventet ... https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ed-oliver-lund

                        bare vi så ikke har fået en erstatning for Tverskov, JBL eller Ryan ..
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                          Som der kan være et væld af årsager til, Casper har i hvert fald hverken stået for mange oplæg eller mål, men en masse afslutninger.
                          Har du så samme holdning til Mikkel Damsgaard? 1 mål, 5 assist, 26 afslutninger 29 kampe. CN. 3 mål, 3 assist, 35 afslutninger, 26 kampe. ;)

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                            Ikke uventet ... https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ed-oliver-lund

                            bare vi så ikke har fået en erstatning for Tverskov, JBL eller Ryan ..
                            Tror ikke at Lund ses som erstatning af én af de tre. Vi er ja allerede nu tyndt på de back-positioner og Lund er altmuligtmanden men ikke forsvarsgeneralen.
                            Så hvis én af de tre skulle rykke videre så lommer der vel sikker nogen ind derfor.
                            Derudover glæder mig meget hvis Oliver bliver i OB. Han er en rigtig god fyr at have i truppen.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                              Som der kan være et væld af årsager til, Casper har i hvert fald hverken stået for mange oplæg eller mål, men en masse afslutninger.
                              Jo jo, men for en rigtig god genpress, mange bolderobringer og som en stor stressfaktor for modstanderen.
                              Og stats gælder kun når du udvælger de?!? Det bekræfter vel hvad jeg skrev om stats og interpretation lidt tidligere.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                                Ikke uventet ... https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ed-oliver-lund

                                bare vi så ikke har fået en erstatning for Tverskov, JBL eller Ryan ..
                                Det antal vi har i bagerste kæde pt incl backs(Grubbe og Obbekjær ikke indregnet) er da absolut minimum IMO. Så det kan jeg næppe forestille mig

                                Comment

                                Working...
                                X