Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    3,75 mill er vel en okay pris for et akademi som vores. Så kan vi håbe der er en masse klausuler at den kan nærme sig 1 mill euro..
    Det er helt sikkert gode penge. Men hvis han vitterligt er klubbens største talent, hvilket jeg ikke skal kunne sige om han er, så er det alligevel ærgerligt, at vi dels ikke får lov at nyde godt af hans evner og potentiale på førsteholdet, og dels er det ærgerligt, at vi ikke får mere for ham, hvis han har potentiale til at gå for meget mere. Men måske er han slet ikke så stort et talent. FCK fik 26 millioner for Victor Jensen til Ajax, så er 3-4 for Grubbe alligevel en noget anden prisklasse. Og mig bekendt opererer Ajax ikke med større budgetter end Leipzig, nok snarere tværtimod.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
      Hvis Jonas Knudsen skal hentes på en fri transfer er 500.000 € en dråbe i havet.
      Jeg tror ikke på, at der findes en verden, hvori vi kan hentes Jonas Knudsen til sommer alligevel.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

        Det er helt sikkert gode penge. Men hvis han vitterligt er klubbens største talent, hvilket jeg ikke skal kunne sige om han er, så er det alligevel ærgerligt, at vi dels ikke får lov at nyde godt af hans evner og potentiale på førsteholdet, og dels er det ærgerligt, at vi ikke får mere for ham, hvis han har potentiale til at gå for meget mere. Men måske er han slet ikke så stort et talent. FCK fik 26 millioner for Victor Jensen til Ajax, så er 3-4 for Grubbe alligevel en noget anden prisklasse. Og mig bekendt opererer Ajax ikke med større budgetter end Leipzig, nok snarere tværtimod.
        Lige præcis. Men måske handler det om at få opbygget et ry om at være en sælgende klub først. Så kan man bedre tiltrække flere dygtige talenter, og gradvist skrue op for priserne.
        Akademiet er stadig i sin spæde ungdom, og det tager tid at opbygge en god uddannelse.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

          Lige præcis. Men måske handler det om at få opbygget et ry om at være en sælgende klub først. Så kan man bedre tiltrække flere dygtige talenter, og gradvist skrue op for priserne.
          Akademiet er stadig i sin spæde ungdom, og det tager tid at opbygge en god uddannelse.
          Det gør det helt sikkert. At vi heller ikke rigtigt har fået nogle unge igennem på førsteholdet de seneste år, som bare har fået et kæmpe gennembrud i Superligaen, har helt klart også indflydelse.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

            Jeg tror ikke på, at der findes en verden, hvori vi kan hentes Jonas Knudsen til sommer alligevel.
            Nej det tror jeg heller ikke. Har han spillet sammen med Casper Nielsen og Ryan i Esbjerg?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              I flg. FS er Gustav Grubbe fortid i OB til sommer. Han flytter efter sigende teltpælene til RB Leipzig og fortsætter karrieren der. Grubbe har kontrakt med OB til sommeren '21, og OB kompenseres antageligt med 500.000 euro.
              Øv, synes det er ærgerligt hvis det er sandt. De skulle først på banen for os før det går videre.
              Hvis RB Leipzig vil ham så bekræfter det at han er en stor talent. Det er skuffende at de storklubber trækker og fisker alle de talentfulde spiller før de får det første hår på brystet Penge, penge; penge... det ødelægger meget i fodbolden. Jeg er ked af det.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...oebe-ob-talent
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                  Ærgerligt hvis det er sandt. Ville hellere se dem en tur om 1.holdet før de blev solgt. Det vil vel alt andet lige øge salgsprisen betragteligt.
                  Men Grubbe har hele tiden været betragtet som klubbens største talent.
                  Vil også helst se dem på 1. holdet, inden de blev solgt. Ikke så meget for salgsprisens skyld, mere for at se talentet spille for holdet.
                  På den anden side også glæde og stolthed over, at vi på akademiet udvikler spillere, der sælges førend debut på 1. holdet

                  Comment


                    Det ville være ærgerligt, især når vi har en kontrakt 2,5 år endnu som jeg lige kan se, forhåbentlig er der en del klausuler forbundet med, ellers virker det som en lav pris.

                    Comment


                      Det er godt at vi begynder at få penge for vores talenter. Men det undrer mig, at når Grubbe er interessante for RB Leipzig, hvorfor kan vi så ikke spille med ham?
                      Hvorfor har Grubbe så ikke fået chancen med alle de skader i stedet for Kløve på højre back?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
                        Det er godt at vi begynder at få penge for vores talenter. Men det undrer mig, at når Grubbe er interessante for RB Leipzig, hvorfor kan vi så ikke spille med ham?
                        Hvorfor har Grubbe så ikke fået chancen med alle de skader i stedet for Kløve på højre back?
                        Så længe er det vel ikke siden han fyldte 16? Så uden at vide det kan det sagtens være han mangler de fysiske forudsætninger.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
                          Det er godt at vi begynder at få penge for vores talenter. Men det undrer mig, at når Grubbe er interessante for RB Leipzig, hvorfor kan vi så ikke spille med ham?
                          Hvorfor har Grubbe så ikke fået chancen med alle de skader i stedet for Kløve på højre back?
                          Der er kæmpe forskel på u-17 og superligaen. RB vil ikke bruge ham i bundesligaen de første par år, om nogensinde.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                            Grubbe 3 millioner, kender ikke drengen, men synes godt nok vi sælger for lidt mere end vi køber her i 2019.

                            Sammenholdt med, at vi har JM som træner og Enrico som direktør. Jeg tror vi henter mindst en profil til sommer (udover Enghardt).

                            Jeg er begyndt at tænke lidt på Pål, hvis de rykker ud i Hobro. Han er næppe interessant for FCK og FCM. Desuden er han 29, han er heller ikke på vej til noget stort syd for den danske grænse.

                            Tænker sådan nogen som os og Aab, lidt skrammel i Belgien eller lignende.
                            Mål-Pål vil være ret fantastisk at få til Fyn.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                              Der er kæmpe forskel på u-17 og superligaen. RB vil ikke bruge ham i bundesligaen de første par år, om nogensinde.
                              Der er også forskel på superligaen og Bundesligaen

                              jeg siger heller ikke han skal spille fast, men hvor mange skader skal vi have før han kan få spilletid?
                              i den situation vi er i, synes jeg ikke at det havde været forkert.

                              Comment


                                Mål-Pål kunne sagtens ende med at blive et flop, hvis han kom til OB, og et dyrt et af slagsen. Når man ser på hans karriere, er han åbenlyst et one-season wonder. I den her sæson er han også først kommet igang, da nedrykningsspillet gik igang. Det har vi jo ligesom også set med vores egne angribere før.

                                Han er 29, så der er næppe meget fremtid i ham, men han kommer sikkert til at koste nogle millioner at købe, og han får en kæmpe løn i Hobro. Det er alt det OB bør holde sig fra. Dyr, aldrende og har kun leveret noget nævneværdigt i en enkelt sæson på Superligaen.

                                Comment

                                Working...
                                X