Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Har svært ved at se, hvad der skulle gøre Alexander Bah særligt interessant for os lige nu. Han har mildest talt været middelmådig for SønderjyskE i mine øjne, og de betalte vidst et par millioner for ham, så han er nok ikke billig. Og hvor skal han i så fald spille?
    Kunne godt se ham på en 8'er, hvis vi lige gav ham et halvt års tilvænning. I efteråret synes jeg at han viste prøver på at der er potentiale, men det er bare ikke så kontinuerligt og derfor er han måske et for stort sats, hvis han bliver set som direkte erstatning for et evt salg af CN.
    ​​​​Det ville dog være lidt fedt med ham og eske til at tordne rundt på 8'erne i fremtiden, men det er mere romantik end rationale, for det er tvivlsomt om de har niveauet.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Ingen erstatning for Gryte ifølge Michelsen

      https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...st-erstatning/
      Tror der er taget en beslutning, måske endda skrevet under - bare ikke med OB. NU ligner det han er ved at flytte, men måske familien bare tager hjem til Norge, indtil de er sikre på fremtiden - ligner i hvert fald ikke den ligger her i byen mere.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

        Kunne godt se ham på en 8'er, hvis vi lige gav ham et halvt års tilvænning. I efteråret synes jeg at han viste prøver på at der er potentiale, men det er bare ikke så kontinuerligt og derfor er han måske et for stort sats, hvis han bliver set som direkte erstatning for et evt salg af CN.
        ​​​​Det ville dog være lidt fedt med ham og eske til at tordne rundt på 8'erne i fremtiden, men det er mere romantik end rationale, for det er tvivlsomt om de har niveauet.
        Jeg er enig med dig, jeg tror faktisk også, at det godt kan være som 8er type, at hans fremtid ligger. Han mangler nok lige den sidste skarphed til sådan for alvor at begå sig som angriber eller wing, på et højere niveau end han performer lige nu i hvert fald, men han har en vild løbekapacitet og arbejdsraseri. Men igen, jeg tror stadig SønderjyskE vil kræve nogle millioner for ham, og så giver det måske mening at gå med en spiller der har bevist sig og er mere udviklet til at spille central midt.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

          Jeg håber at man går udenom de største lottokuponer, i det kommende vindue. Med 3 nedrykkere er, der nærmest ikke råd til at ramme forbi skiven.
          Så nærmere transfervinduet sig sin åbning (15. Juni så vidt jeg husker).
          spændende om rygtet omkring Kasper Engelhardt har noget på sig.
          spændende hvad vi henter af erstatning for Festersen og dem der enten måtte blive solgt eller ikke forlænget. Der må blive frigivet nogle lønkroner. Jeg har stor tillid til at JM har styr på hvad vores hold mangler for at rykke os yderligere fremad, spørgsmålet er så om JH og Thorborg kan give JM de kvalitetsspillere der skal til. Næste sæson bliver virkelig giftig med de 3 nedrykkere. Det er i offensiven vi virkelig kan forbedre os.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

            Så nærmere transfervinduet sig sin åbning (15. Juni så vidt jeg husker).
            spændende om rygtet omkring Kasper Engelhardt har noget på sig.
            spændende hvad vi henter af erstatning for Festersen og dem der enten måtte blive solgt eller ikke forlænget. Der må blive frigivet nogle lønkroner. Jeg har stor tillid til at JM har styr på hvad vores hold mangler for at rykke os yderligere fremad, spørgsmålet er så om JH og Thorborg kan give JM de kvalitetsspillere der skal til. Næste sæson bliver virkelig giftig med de 3 nedrykkere. Det er i offensiven vi virkelig kan forbedre os.
            Ja, det går om at forbedre offensiven og til mindst at holde niveauet i forsvaret. Og gerne en 8er. Må tilgive at jeg har tabt tiltro til JJ som fremtidens mand på midtbanen, ser ham som acceptabel backup men frygter det bliver ikke til mere.
            Et stort spørgsmål bliver vel hvad sker der om de back-positioner og med Ryan og Barrett.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

              Så nærmere transfervinduet sig sin åbning (15. Juni så vidt jeg husker).
              spændende om rygtet omkring Kasper Engelhardt har noget på sig.
              spændende hvad vi henter af erstatning for Festersen og dem der enten måtte blive solgt eller ikke forlænget. Der må blive frigivet nogle lønkroner. Jeg har stor tillid til at JM har styr på hvad vores hold mangler for at rykke os yderligere fremad, spørgsmålet er så om JH og Thorborg kan give JM de kvalitetsspillere der skal til. Næste sæson bliver virkelig giftig med de 3 nedrykkere. Det er i offensiven vi virkelig kan forbedre os.
              Det bliver ikke nemt for JH. Der skal bruges en god klat penge på at skaffe den kvalitet vi mangler. Stammen er jo fin nok. Men skal vi videre fra den grå masse er der nød til at blive tilført nogle profiler

              Comment


                I flg. FS er Gustav Grubbe fortid i OB til sommer. Han flytter efter sigende teltpælene til RB Leipzig og fortsætter karrieren der. Grubbe har kontrakt med OB til sommeren '21, og OB kompenseres antageligt med 500.000 euro.
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Grubbe 3 millioner, kender ikke drengen, men synes godt nok vi sælger for lidt mere end vi køber her i 2019.

                  Sammenholdt med, at vi har JM som træner og Enrico som direktør. Jeg tror vi henter mindst en profil til sommer (udover Enghardt).

                  Jeg er begyndt at tænke lidt på Pål, hvis de rykker ud i Hobro. Han er næppe interessant for FCK og FCM. Desuden er han 29, han er heller ikke på vej til noget stort syd for den danske grænse.

                  Tænker sådan nogen som os og Aab, lidt skrammel i Belgien eller lignende.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    I flg. FS er Gustav Grubbe fortid i OB til sommer. Han flytter efter sigende teltpælene til RB Leipzig og fortsætter karrieren der. Grubbe har kontrakt med OB til sommeren '21, og OB kompenseres antageligt med 500.000 euro.
                    Ærgerligt hvis det er sandt. Ville hellere se dem en tur om 1.holdet før de blev solgt. Det vil vel alt andet lige øge salgsprisen betragteligt.
                    Men Grubbe har hele tiden været betragtet som klubbens største talent.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      I flg. FS er Gustav Grubbe fortid i OB til sommer. Han flytter efter sigende teltpælene til RB Leipzig og fortsætter karrieren der. Grubbe har kontrakt med OB til sommeren '21, og OB kompenseres antageligt med 500.000 euro.
                      3,75 mill er vel en okay pris for et akademi som vores. Så kan vi håbe der er en masse klausuler at den kan nærme sig 1 mill euro..

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        I flg. FS er Gustav Grubbe fortid i OB til sommer. Han flytter efter sigende teltpælene til RB Leipzig og fortsætter karrieren der. Grubbe har kontrakt med OB til sommeren '21, og OB kompenseres antageligt med 500.000 euro.
                        Synes desuden prisen er alt for lav. Der skal laves noget videresalg klausul der vil noget.
                        Det er jo ikke væsentlig mere end Tverskov risikere at rejse for.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          3,75 mill er vel en okay pris for et akademi som vores. Så kan vi håbe der er en masse klausuler at den kan nærme sig 1 mill euro..
                          2019 priser? Synes jeg ikke.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                            Grubbe 3 millioner, kender ikke drengen, men synes godt nok vi sælger for lidt mere end vi køber her i 2019.

                            Sammenholdt med, at vi har JM som træner og Enrico som direktør. Jeg tror vi henter mindst en profil til sommer (udover Enghardt).

                            Jeg er begyndt at tænke lidt på Pål, hvis de rykker ud i Hobro. Han er næppe interessant for FCK og FCM. Desuden er han 29, han er heller ikke på vej til noget stort syd for den danske grænse.

                            Tænker sådan nogen som os og Aab, lidt skrammel i Belgien eller lignende.
                            Ja man kan håbe der bliver lidt luft til at investere. Der er solgt for 20+ mill i 2019 uden den store indflydelse på start 1.
                            Men med det regnskab vi havde skal vi nok ikke forvente det store selvom det er svært som fan

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                              2019 priser? Synes jeg ikke.
                              Er da heller ikke blæst bagover. Men det er niveauet tror jeg. Specielt på en forsvarsspiller. Havde da også håbet på det dobbelte...

                              Comment


                                Hvis Jonas Knudsen skal hentes på en fri transfer er 500.000 € en dråbe i havet.

                                Comment

                                Working...
                                X