Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Gryte har fundet ny klub, ligner det meget kraftigt, når jeg kigger ud af vinduet

    Comment


      Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg

      Har vi sendt nogen transferfrit til FCK udover Falk? Og så evt. Gryte? (Så kan man diskutere om vi har sendt dem derover). For ellers er 2 eksempler sgu ikke meget at bygge en signatur på.
      Røg Absalonsen ikke også transferfrit, eller husker jeg forkert? Ikke at han var et kæmpe tab, men stadig.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
        Gryte har fundet ny klub, ligner det meget kraftigt, når jeg kigger ud af vinduet
        Hvis man kan se det ud af et vindue vil jeg helt sikkert gerne have adressen på din leverandør......

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Hvis man kan se det ud af et vindue vil jeg helt sikkert gerne have adressen på din leverandør......
          Er "nabo" til Gryte

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
            Gryte har fundet ny klub, ligner det meget kraftigt, når jeg kigger ud af vinduet
            Har han en FCK-flag i haven???
            Det ville ja næsten toppe den trøje-stunt...
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

              Er "nabo" til Gryte
              Ahhh. Ja der står nok Parkens Flyttefirma på siden af bilen

              Comment


                Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                Røg Absalonsen ikke også transferfrit, eller husker jeg forkert? Ikke at han var et kæmpe tab, men stadig.
                Tror jeg du har ret i, men mente egentlig i JH's tid, men det er selvfølgelig også sket før ham.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                  Gryte har fundet ny klub, ligner det meget kraftigt, når jeg kigger ud af vinduet
                  Har du stået i lære ved Fyens? Pænt "gratis" påstand at komme med

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg

                    Har vi sendt nogen transferfrit til FCK udover Falk? Og så evt. Gryte? (Så kan man diskutere om vi har sendt dem derover). For ellers er 2 eksempler sgu ikke meget at bygge en signatur på.
                    Ikke nogen, for vi har ikke haft andre, som de var interesserede i. Men det er da også meget imponerende, at man har haft ligaens bedste 10'er og målmand uden at få en krone for dem. Det var simpelthen ikke sket i Kim Brinks tid (mindes kun Karim Zaza som fuckede OB for vildt). Det er vanvittigt dårligt arbejde af Jesper Hansen, og det må selv hans største fans sgu da kunne forstå. Pengene fra Zohore og MJ er PEANUTS ved siden af, hvad Falk og Gryte BURDE have indbragt OB, så det argument kan du godt pakke LANGT VÆK i en flyttekasse sammen med resten af Grytes potter og pander.
                    OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg

                      Ikke nogen, for vi har ikke haft andre, som de var interesserede i. Men det er da også meget imponerende, at man har haft ligaens bedste 10'er og målmand uden at få en krone for dem. Det var simpelthen ikke sket i Kim Brinks tid (mindes kun Karim Zaza som fuckede OB for vildt). Det er vanvittigt dårligt arbejde af Jesper Hansen, og det må selv hans største fans sgu da kunne forstå. Pengene fra Zohore og MJ er PEANUTS ved siden af, hvad Falk og Gryte BURDE have indbragt OB, så det argument kan du godt pakke LANGT VÆK i en flyttekasse sammen med resten af Grytes potter og pander.
                      Mit eneste argument var at det var latterligt at kalde noget en signatur baseret på 1 (potentielt 2) hændelser. Det holder jeg fast i.

                      Comment


                        Alle jer der er sure over at vi ikke fik penge for Falk og nu Gryte, vil I mene at OB skulle give dem 500.000 kr i løn om mdr.? Ellers, så er jeg sikker på at OB har tilbudt begge en ny kontrakt med en lønforhøjelse mm.

                        Hverken Falk eller Gryte har takket ja til disse, hvad skal OB så gøre?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kobberhat Se indlæg
                          Alle jer der er sure over at vi ikke fik penge for Falk og nu Gryte, vil I mene at OB skulle give dem 500.000 kr i løn om mdr.? Ellers, så er jeg sikker på at OB har tilbudt begge en ny kontrakt med en lønforhøjelse mm.

                          Hverken Falk eller Gryte har takket ja til disse, hvad skal OB så gøre?
                          Mit bud er, at de fleste mener, vi skulle have solgt dem tidligere, hvor deres markedsværdi var højere.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg

                            Ikke nogen, for vi har ikke haft andre, som de var interesserede i. Men det er da også meget imponerende, at man har haft ligaens bedste 10'er og målmand uden at få en krone for dem. Det var simpelthen ikke sket i Kim Brinks tid (mindes kun Karim Zaza som fuckede OB for vildt). Det er vanvittigt dårligt arbejde af Jesper Hansen, og det må selv hans største fans sgu da kunne forstå. Pengene fra Zohore og MJ er PEANUTS ved siden af, hvad Falk og Gryte BURDE have indbragt OB, så det argument kan du godt pakke LANGT VÆK i en flyttekasse sammen med resten af Grytes potter og pander.
                            Fair nok, at du synes, at de skulle have været solgt. Hvad slags penge er det, du regner med at Falk og Gryte kunne/burde have indbragt OB?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg

                              Fair nok, at du synes, at de skulle have været solgt. Hvad slags penge er det, du regner med at Falk og Gryte kunne/burde have indbragt OB?
                              Falk: Minimum 20 millioner
                              Gryte: Minimum 10 millioner kroner

                              Hvorfor kan andre danske klubber sælge med succes? Hvad gør OB til en taberklub, hvor man forærer sine bedste spillere væk gratis? Det handler naturligvis om netværk. Jesper Hansen havde ikke netværket til at få afsat Grytebust i sommer, og når FCK så siger nej til at betale 10 mio. kr, så er næste træk bare at beholde ham og lade ham gå gratis et år senere. Det er jammerligt at se på, og det udstiller i den grad vores sportsdirektørs mangler, som nu desværre bliver skjult lidt af, at vi har fået en klassetræner i stedet for den tunge, trætte og træls bjørnefar i Kent.
                              OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg

                                Falk: Minimum 20 millioner
                                Gryte: Minimum 10 millioner kroner

                                .
                                Så er det da temmeligt sært, at du kalder Zohore og MJ handlerne, som indbragte henholdsvis 10 og 10-15 millioner for peanuts ved siden af. Synes, at du underminerer din egen pointe.

                                Tror så forøvrigt, at din pris for Falk er for høj. Det er vel ca. den pris FCK ville kunne hive for ham i dag, men nærmere max end min. Så er han selvfølgelig blevet ældre, men han har også bevist sig på et bedre hold.

                                Comment

                                Working...
                                X