Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    For mig indikerer det at man sikrer en billig og stabil trupspiller der kan dække mange pladser og at det kan frigive flere midler til den offensive del
    Men tvivler også på at det bliver et stort shoppe vindue mm vi sælger
    Det KUNNE være set som en erstatning for Tverskov og der er det et stort skridt ned, men hvis der forlænges med Tverskov eller hentes der noget nyt ind som er bedre end Lund, så er det selvfølgelig en ny situation.
    For mig at se er det et tegn på manglende kvalitet, så længe Lund eller Lund kan komme på holdet.

    Jeg hintede ikke til at OB ikke kunne være med på Sønderjyske bud, der har nok ikke været interesse og jo jeg tror da bestemt at han kunne være relevant for OB, men om han er på vej ned ved jeg ikke.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      For mig indikerer det at man sikrer en billig og stabil trupspiller der kan dække mange pladser og at det kan frigive flere midler til den offensive del
      Men tvivler også på at det bliver et stort shoppe vindue mm vi sælger
      Lad os nu se, om ikke Cristian E skifter klub nu om lidt, og dermed frigør midler til kvalitetsindkøb i OB - håber det så meget. Jeg er overbevist om at JM ved nøjagtig, hvor vi mangler kvalitet på holdet.

      Mvh pnl

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

        Det KUNNE være set som en erstatning for Tverskov og der er det et stort skridt ned, men hvis der forlænges med Tverskov eller hentes der noget nyt ind som er bedre end Lund, så er det selvfølgelig en ny situation.
        For mig at se er det et tegn på manglende kvalitet, så længe Lund eller Lund kan komme på holdet.

        Jeg hintede ikke til at OB ikke kunne være med på Sønderjyske bud, der har nok ikke været interesse og jo jeg tror da bestemt at han kunne være relevant for OB, men om han er på vej ned ved jeg ikke.
        Hvis han ses som en erstatning for Tverskov vil det være en kæmpe faliterklæring. Jeg tror nu mere det er en Desler erstatning der kan dække mange pladser. JM har også øjne i hovedet og kan se hvor defensivt farlig han er

        Mht Marco er det bare himmel eller helvede. Han er bare en kæmpe i det forsvar med fart,power og godt hovedspil. Men næsten ikke en kamp uden fare for at lave et straffespark eller noget hovedløst der enten koster mål eller er meget tæt på. Dette var også hans problem i EFB og det har han stadig ikke lagt fra sig.
        Jeg er langt fra tryg ved ham

        Comment


          Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

          Lad os nu se, om ikke Cristian E skifter klub nu om lidt, og dermed frigør midler til kvalitetsindkøb i OB - håber det så meget. Jeg er overbevist om at JM ved nøjagtig, hvor vi mangler kvalitet på holdet.

          Mvh pnl
          CE penge bliver bare lagt ned på kistebunden. Tvivler desværre på at det får nogen stor indflydelse..
          Men ja. JM ved 100% hvad vi mangler. Men evner JH opgaven og vil NT evt bruge lidt ekstra som vi så ved Kadrii handlen sidste år

          Comment


            Kunne Emil Nielsen fra Roskilde være et bud på et køb? Må være billig, nu de hår på deltid og han er skarp foran mål..

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Hvis han ses som en erstatning for Tverskov vil det være en kæmpe faliterklæring. Jeg tror nu mere det er en Desler erstatning der kan dække mange pladser. JM har også øjne i hovedet og kan se hvor defensivt farlig han er

              Mht Marco er det bare himmel eller helvede. Han er bare en kæmpe i det forsvar med fart,power og godt hovedspil. Men næsten ikke en kamp uden fare for at lave et straffespark eller noget hovedløst der enten koster mål eller er meget tæt på. Dette var også hans problem i EFB og det har han stadig ikke lagt fra sig.
              Jeg er langt fra tryg ved ham
              Enig. Og udover sin alsidighed er Oliver som typ vigtigt i klubben. Han var den eneste som rejste sig efter kampen og kom til os fansene ( ud over Gryte som kom senere på farveltur), mens alle andre var flad og frustreret på jorden. Det er en fantastisk måde at gå foran, at kæmpe sig op selvom man selv er frustreret. Sådan en fyr bruges: på banen, for truppen og for fansene.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlæg
                Kunne Emil Nielsen fra Roskilde være et bud på et køb? Må være billig, nu de hår på deltid og han er skarp foran mål..
                Nej. Vi skal hente en 1. El 2. Angriber der er bedre en AK og Helenius

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlæg
                  Kunne Emil Nielsen fra Roskilde være et bud på et køb? Må være billig, nu de hår på deltid og han er skarp foran mål..
                  Nej det tror jeg bestemt ikke. Det skal være en der er bedre end dem der er i truppen nu.

                  Comment


                    Pierre Kanstrup rykker ned med sin tyrkiske klub. Er ikke vild med ham, men kan han bruges i en klub som OB?
                    Synes han lavede en del fejl i AGF.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                      Pierre Kanstrup rykker ned med sin tyrkiske klub. Er ikke vild med ham, men kan han bruges i en klub som OB?
                      Synes han lavede en del fejl i AGF.
                      Han er jo gammel Jakob Michelsen kriger så måske han kan lave en Oliver Lund.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                        Pierre Kanstrup rykker ned med sin tyrkiske klub. Er ikke vild med ham, men kan han bruges i en klub som OB?
                        Synes han lavede en del fejl i AGF.
                        Vi har dem vi skal bruge rent antalsmæssigt. Og hvis Tverskov ryger er det en spillende forsvarer vi skal have. Ikke en gammel langsom tonser.
                        Kæmpe nej tak

                        #allemidlerbrugesioffensiven

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                          Lad os nu se, om ikke Cristian E skifter klub nu om lidt, og dermed frigør midler til kvalitetsindkøb i OB - håber det så meget. Jeg er overbevist om at JM ved nøjagtig, hvor vi mangler kvalitet på holdet.

                          Mvh pnl
                          Ikke nok med, at vi højst sandsynligt får nogle penge ind for CE salget (9-10 mil). Vi siger altså også farvel til nogle seriøse lønninger til Kenneth Emil, Fester, Kent Nielsen og Grytebust. Plus at Niels T. har været mere villig til at smide penge efter transfers, siden JM er blevet træner.

                          Så hvis der ikke er penge til at gå ud og hente noget kvalitet, så ved jeg ikke hvornår pengene skulle være der. Så er jeg med på at vi laver nogle kontraktforlængelser, men stadigvæk. Der skal være penge til at styrke vores trup på flere positioner.
                          “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
                          Lou Holtz

                          Comment


                            Plaffeministeren ville være en OB-classic. Jeg kan lide tanken. Men det er sgu nok dyrt.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg

                              Ikke nok med, at vi højst sandsynligt får nogle penge ind for CE salget (9-10 mil). Vi siger altså også farvel til nogle seriøse lønninger til Kenneth Emil, Fester, Kent Nielsen og Grytebust. Plus at Niels T. har været mere villig til at smide penge efter transfers, siden JM er blevet træner.

                              Så hvis der ikke er penge til at gå ud og hente noget kvalitet, så ved jeg ikke hvornår pengene skulle være der. Så er jeg med på at vi laver nogle kontraktforlængelser, men stadigvæk. Der skal være penge til at styrke vores trup på flere positioner.
                              Der burde uden tvivl være lønkroner at bruge af. Men tror altså at vi måske har brugt lidt over evne de sidste mange måneder pga KEP og Kent.
                              Så mangler vi bare at komme af med Helenius og måske endda Greve og AK som stortset ikke bidrager længere på banen. Det vil ca give 500.000kr pr måned at bruge på nye spillere der kan tage kampen op med dem omkring start 11

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg
                                Plaffeministeren ville være en OB-classic. Jeg kan lide tanken. Men det er sgu nok dyrt.
                                Den vil jeg godt vædde om. Den sker ikke. Han passer slet slet ikke ind i nuværende spillestil

                                Comment

                                Working...
                                X