Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

    Joo, men så napper jeg den næste (men du har ret, jeg skal ikke gøre det oftere end nu, så bliver det provo) ... synes dog ikke det er usagligt, da jeg forholder mig til hvad jeg ser og stats :).
    Jeg synes det er usagligt. Ved godt vi ser meget forskelligt på fodbold, men du står ret alene med din mening.
    Så du kampen OB - FCM? Eller kommenterer du bare ud i den blå luft?
    Han var banens bedste med flere længder. Jeg bliver glad når jeg ser sådan en spiller.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

      Jeg synes det er usagligt. Ved godt vi ser meget forskelligt på fodbold, men du står ret alene med din mening.
      Så du kampen OB - FCM? Eller kommenterer du bare ud i den blå luft?
      Han var banens bedste med flere længder. Jeg bliver glad når jeg ser sådan en spiller.
      Arghhh. Det var han altså ikke. Han spillede godt ja. Og var kampafgørende. Men Kadrii og Tverskov var i min verden bedre på dagen.
      Det vil nok være delte meninger om det men at CN skulle være banens bedste med længder er en påstand jeg tror du står alene med

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

        Jeg synes det er usagligt. Ved godt vi ser meget forskelligt på fodbold, men du står ret alene med din mening.
        Så du kampen OB - FCM? Eller kommenterer du bare ud i den blå luft?
        Han var banens bedste med flere længder. Jeg bliver glad når jeg ser sådan en spiller.
        Når jeg ser hvad der skrives på forum ved jeg jo at jeg ikke står alene med den holdning (at han har en meget høj fejlrate og problemer med at skabe noget offensivt, men enormt gerne vil ... arbejdsraten og viljen er helt sikkert imponerende) og uanset ser jeg jo hvad jeg ser og du ser hvad du ser :).
        Jeg så desværre ikke mere end de første 35 cirka og der lavede han fejlaflevering på fejlaflevering og lykkedes generelt ikke med meget, jeg så slet ikke 2. halvleg ... han sluttede på 41% afleveringssucces, hvilket jo altså giver en meget høj fejlrate, hvad der skete i 2. halvleg ved jeg ingenting om, men i 1. halvleg var han i mine øjne meget ringe.

        Ja, vi ser meget forskelligt på fodbold og det er helt okay :).
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Det antal vi har i bagerste kæde pt incl backs(Grubbe og Obbekjær ikke indregnet) er da absolut minimum IMO. Så det kan jeg næppe forestille mig
          Kan jeg desværre sagtens forestille mig ... har ikke den store tiltro til JH og med udtalelsen om at Oliver blev hentet grundet skader kan sagtens føre til at han jo er +1 i JH’s hovede og at det derfor har været rettidig omhu og have afløseren på plads ved en afgang .. Deslers afgang kan muligvis afbøde det men kun en tåbe frygter ikke ....
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

            Når jeg ser hvad der skrives på forum ved jeg jo at jeg ikke står alene med den holdning (at han har en meget høj fejlrate og problemer med at skabe noget offensivt, men enormt gerne vil ... arbejdsraten og viljen er helt sikkert imponerende) og uanset ser jeg jo hvad jeg ser og du ser hvad du ser :).
            Jeg så desværre ikke mere end de første 35 cirka og der lavede han fejlaflevering på fejlaflevering og lykkedes generelt ikke med meget, jeg så slet ikke 2. halvleg ... han sluttede på 41% afleveringssucces, hvilket jo altså giver en meget høj fejlrate, hvad der skete i 2. halvleg ved jeg ingenting om, men i 1. halvleg var han i mine øjne meget ringe.

            Ja, vi ser meget forskelligt på fodbold og det er helt okay :).
            Jeg er for en gang skyld enig i det du siger. Syntes heller ikke at han var vanvittig god med bolden i 1. Halvleg men leverede et presspil af høj klasse.
            2. Halvleg var meget bedre med bolden og han var rigtig god.

            Mht jeres Nielsen/Damsgaard hælder jeg også mest til din side selvom stats favoritisere CN. Jeg syntes også at Damsgaard ligner en bedre spiller og har klart mere potentiale end CN. Men de er også 2 forskellige spillere selvom de begge er offensive spillere. Casper har nogle forcer at MD ikke har og omvendt.
            Men skulle jeg som træner vælge en af dem til mit hold og de kostede det samme valgte jeg Damsgaard

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

              Kan jeg desværre sagtens forestille mig ... har ikke den store tiltro til JH og med udtalelsen om at Oliver blev hentet grundet skader kan sagtens føre til at han jo er +1 i JH’s hovede og at det derfor har været rettidig omhu og have afløseren på plads ved en afgang .. Deslers afgang kan muligvis afbøde det men kun en tåbe frygter ikke ....


              Jeg vil godt vædde med at Ryan,JBL eller Tverskov erstattes ved salg. Der bliver OL kortet ikke trukket. Men ja. Man frygter det pga den historie JH har

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                Når jeg ser hvad der skrives på forum ved jeg jo at jeg ikke står alene med den holdning (at han har en meget høj fejlrate og problemer med at skabe noget offensivt, men enormt gerne vil ... arbejdsraten og viljen er helt sikkert imponerende) og uanset ser jeg jo hvad jeg ser og du ser hvad du ser :).
                Jeg så desværre ikke mere end de første 35 cirka og der lavede han fejlaflevering på fejlaflevering og lykkedes generelt ikke med meget, jeg så slet ikke 2. halvleg ... han sluttede på 41% afleveringssucces, hvilket jo altså giver en meget høj fejlrate, hvad der skete i 2. halvleg ved jeg ingenting om, men i 1. halvleg var han i mine øjne meget ringe.

                Ja, vi ser meget forskelligt på fodbold og det er helt okay :).
                Ja det er fair nok. Jeg synes jo fcn er et af de kedeligste hold i superligaen. De kan kun spille skabelonfodbold.
                Vigtigste statistik er han scorede.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Jeg er for en gang skyld enig i det du siger. Syntes heller ikke at han var vanvittig god med bolden i 1. Halvleg men leverede et presspil af høj klasse.
                  2. Halvleg var meget bedre med bolden og han var rigtig god.

                  Mht jeres Nielsen/Damsgaard hælder jeg også mest til din side selvom stats favoritisere CN. Jeg syntes også at Damsgaard ligner en bedre spiller og har klart mere potentiale end CN. Men de er også 2 forskellige spillere selvom de begge er offensive spillere. Casper har nogle forcer at MD ikke har og omvendt.
                  Men skulle jeg som træner vælge en af dem til mit hold og de kostede det samme valgte jeg Damsgaard
                  Damsgaard kan slet ikke udføre den opgave Casper Nielsen har. Casper Nielsen er på ugens hold i samtlige medier jeg har set.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Arghhh. Det var han altså ikke. Han spillede godt ja. Og var kampafgørende. Men Kadrii og Tverskov var i min verden bedre på dagen.
                    Det vil nok være delte meninger om det men at CN skulle være banens bedste med længder er en påstand jeg tror du står alene med
                    Ikke "med længder" men synes Casper var én af de bedste i et stærkt hold. Og "én af de bedste" i holdet det er Casper ofte i denne sæson.
                    Ud over arbejdsraseri tilbyder han også mere og mere med lederevner og trækker de andre med. Mener det var f.eks. pokalkampen mod Esbjerg hvor ham kom ind og tog med det samme taktstokken og trak de andre med.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                      Damsgaard kan slet ikke udføre den opgave Casper Nielsen har. Casper Nielsen er på ugens hold i samtlige medier jeg har set.
                      Jeg skriver også at jeg ser dem som forskellige spillere. Og det lyder til at du kun tager udgangspunkt i denne runde.
                      Vi er ikke enige. Fair nok

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                        Jeg synes det er usagligt. Ved godt vi ser meget forskelligt på fodbold, men du står ret alene med din mening.
                        Så du kampen OB - FCM? Eller kommenterer du bare ud i den blå luft?
                        Han var banens bedste med flere længder. Jeg bliver glad når jeg ser sådan en spiller.
                        Tror ikke, du skal forvente andet fra den kant, så er du advaret. Den objektive og saglige holdning er, at han spillede en god kamp http://www.superliga.dk/performance-...liga-2018-2019

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

                          Tror ikke, du skal forvente andet fra den kant, så er du advaret. Den objektive og saglige holdning er, at han spillede en god kamp http://www.superliga.dk/performance-...liga-2018-2019
                          Og med rundens højeste karakterer til. Men fair folk har forskellige præferencer. Jeg er nok lidt miljøskadet pga min fortid som træner. Man gennemskuer nemt når folk er mandagstræner.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                            Som der kan være et væld af årsager til, Casper har i hvert fald hverken stået for mange oplæg eller mål, men en masse afslutninger.
                            Ja, der kan være flere årsager til det. Men en af hovedårsagerne er Casper Nielsens tilstedeværelse på holdet.
                            Det er super nemt udelukkende at kigge på hvad en spiller gør med bolden når han har den - så kan enhver idiot jo analysere en fodboldkamp. Det er langt mere interessant (men også krævende for seeren) at kigge på hvad spilleren gør uden bold. Både når holdkammeraterne har bolden og når modstanderne har den. Og her er Casper Nielsen uvurderlig i den måde OB spiller på, qua hans intelligente og aggresive presspil og hans mange dybdeløb, der er med til at give rum mellem modstandernes kæder. Vi kan sagtens blive enige om at CN ikke er nogen Iniesta på bolden, men det er heller ikke hans opgave - og man kan sagtens være en dygtig fodboldspiller, selvom man ikke er fejlfri i sit fremadrettetede afleveringsspil.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

                              Ja, der kan være flere årsager til det. Men en af hovedårsagerne er Casper Nielsens tilstedeværelse på holdet.
                              Det er super nemt udelukkende at kigge på hvad en spiller gør med bolden når han har den - så kan enhver idiot jo analysere en fodboldkamp. Det er langt mere interessant (men også krævende for seeren) at kigge på hvad spilleren gør uden bold. Både når holdkammeraterne har bolden og når modstanderne har den. Og her er Casper Nielsen uvurderlig i den måde OB spiller på, qua hans intelligente og aggresive presspil og hans mange dybdeløb, der er med til at give rum mellem modstandernes kæder. Vi kan sagtens blive enige om at CN ikke er nogen Iniesta på bolden, men det er heller ikke hans opgave - og man kan sagtens være en dygtig fodboldspiller, selvom man ikke er fejlfri i sit fremadrettetede afleveringsspil.
                              Spot on!

                              Comment


                                Mon ikke at de prøver at købe Barret nu når de får et rungende NEJ af FCM

                                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...jylland-profil

                                Comment

                                Working...
                                X