Oprindeligt indsendt af hestbjerg94
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægTror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Svært at sige. Men han ligger jo selv op til prøvetræning og vil gerne til et hold der spiller bolden op fra forsvar. Han er høj, ung og transferfri....
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Håber vi lægger bud på spillere som : Pål Kirkevold fra Hobro og Kamara fra Vendsyssel.
Alexander Bah fra Sønderjyske kunne også være en spændende spiller at hente hjem til Fyn.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlægHan var jo til prøvetræning i OB i sin tid og blev sendt videre - men det er jo tilladt at tage fejl
Comment
-
Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
Han kunne måske godt være den nye Tingager. Han er, som du siger, høj, ung og transferfri. Lad os da endelig afprøve ham.OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægHar svært ved at se, hvad der skulle gøre Alexander Bah særligt interessant for os lige nu. Han har mildest talt været middelmådig for SønderjyskE i mine øjne, og de betalte vidst et par millioner for ham, så han er nok ikke billig. Og hvor skal han i så fald spille?
Hvad vi har brug for er 1-2 angribere og nogen der kan spille 8`er positionen bedre end dem vi har. Og så noget til de 5 bagerste
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
Jeg håber at man går udenom de største lottokuponer, i det kommende vindue. Med 3 nedrykkere er, der nærmest ikke råd til at ramme forbi skiven.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
Helt enig. Jeg er bare ikke tryg ved Oliver Lund i forsvaret som eneste back-up. Og her tilbyder den unge mand selv at komme til prøvetræning, så man kan se ham an.
Comment
Comment