Oprindeligt indsendt af SU1978
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019
Collapse
X
-
-
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...orsvarsspiller
Det kunne tyde på der var en smule aktivitet på JHs PCeer igår alligevel.
Men som set så mange gange før smuldre det mellem fingrede på ham, når der er panik på sidste dagen
Comment
-
Oprindeligt indsendt af StevenG Se indlæghttps://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...orsvarsspiller
Men som set så mange gange før smuldre det mellem fingrede på ham, når der er panik på sidste dagen
Problemet er bare at en sportsdirektør bliver målt på resultater.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af StevenG Se indlæghttps://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...orsvarsspiller
Men som set så mange gange før smuldre det mellem fingrede på ham, når der er panik på sidste dagenTil-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Det gør AJA vel til OBs fjerde valg...
Edit: Luijckx..........
Tror Thelander og Pettersson var til lange kontrakter.
Luijckx og AJA, var til de korte af breddehensyn.
Jeg tror lidt på AJA overrasker positivt, lidt som Olli Lund eller en Patrick Olsen i Aab, de var heller ikke helt sig selv, da han blev købt i HelsingørLast edited by Polle; 03-09-2019, 19:55.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlægJeg har ikke det store problem med afslutningen på vinduet. Faktisk håbede jeg ikke der skete det store i dag. Det går stort set altid dårligt for handler, der laves sidste dag i vinduet. Selvfølgelig hvis vi hentede en ung, dygtig spiller med stort potentiale. ville jeg synes det var spændende. Jeg er dog mere fokuseret på, at vores talenter stadig skal have mulighed for at spille sig på. Det ser jeg som vigtigst med den strategi klubben i hvert fald siger man går efter.
Man kan så sige, at AJA tager plads fra Obbekjær, men hvis Ryan virkelig er mere eller mindre langtidsskadet mener jeg stadig det var nødvendigt - med det system vi spiller ville vores forsvar være ultratyndt selv hvis Obbekjær var det mest rutinerede spiller i truppen. Så kan jeg godt leve med, at man giver en spiller som AJA. Så må han jo bevise, at han fortjener forlængelse.
Og så var det vigtigste for mig i dette transfervindue, at man fik kontinuitet med forlængelser til Tverskov og Ryan. Og nyt blod ind i angrebet. Det har den lidt sløje start ikke rigtigt ændret på. Kigger man en måned tilbage var mit indtryk at flertallet herinde var enige. Nu er det så en katastrofe og uambitiøst efter vi efterfølgende har solgt en udskældt Ludwig uden at erstatte ham med en klassespiller. Overordnet set håbede jeg på en stille dag, men vil hellere have AJA på en kort kontrakt end en ny Vacek/Löfquist/m.fl.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlægTeknisk set kan vi jo stadig hente spillere på fri transfer. Det betyder ikke, at der sker noget, men man kan vel ikke udelukke, at der stadig kan dukke en transferfri midterforsvar op.
Comment
Comment