Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • tOrnBjerg
    replied
    Ville være klasse at genforene ham.

    Leave a comment:


  • jesper hansen ud
    replied
    Sorgenfri melder maxsø til tyrkiet nu.......vi ender med intet idag

    Leave a comment:


  • StateTrooper
    replied
    Viljormur Davidsen fra Vejle skulle stadig være i spil. Vejle forlanger godt 3 mio. OB har i stedet tilbudt at lade AK indgå i en byttehandel, men Vejle har formentlig ikke råd til hans lønkrav. Det kan godt være, at den strander der, mener min kollega i Vejle.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Lol

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...tsaetter-i-fcm

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    James vil ikke forlade FCM

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...jeg-bliver-her

    Leave a comment:


  • Løvkvist_jr.
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Men han var ja ikke en gang med i truppen og er åbenbart ikke i god form, frygter jeg. Så vi har en Barrett ude af form på venstre side, Oliver rykker på højre side og vi mangler fuldværdige backups som ja også kan skabe e god konkurrence på begge sider. Det jan blive grimt hvis ikke ægte forstærkninger kommer ind.
    Så har vi Kløve eller Kadrii til VB, der bliver ikke hentet flere spillere. Har i glemt hvem der har ansvaret for st handle i vores klub?

    Leave a comment:


  • nixcha
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    De vil jo leje ud ..
    Helt rigtigt, jeg var mere spolet frem til muligt køb. James ville jo ikke være et dårligt bud på en midterforsvarer på permanent kontrakt. Problemet er bare den lange kontrakt i FCM. Jo, vi kan sagtens leje en forsvarer, og det kan være nødvendigt her nu; men det ville da være federe, hvis vi kan købe.

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg

    James ville helt klart være interessant, og vi har jo scoutet ham tidligere. Ikke noget helt dumt bud, men købspris i FCM-klassen er svær.
    De vil jo leje ud ..

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Fuuuuuuuuck. Så skal Barret ingen steder. Lund skal på HB
    Fedt at Barret ingen steder skal, men fuuuuck at Lund skal på hb

    Leave a comment:


  • nixcha
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    James ville helt klart være interessant, og vi har jo scoutet ham tidligere. Ikke noget helt dumt bud, men købspris i FCM-klassen er svær.

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...-james-afgang/

    indtil Høegh?

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg

    Rolig nu vi har lige hentet Madu
    Men han var ja ikke en gang med i truppen og er åbenbart ikke i god form, frygter jeg. Så vi har en Barrett ude af form på venstre side, Oliver rykker på højre side og vi mangler fuldværdige backups som ja også kan skabe e god konkurrence på begge sider. Det jan blive grimt hvis ikke ægte forstærkninger kommer ind.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

    Rygter i Aadalen går på at Ryans skade er en langvarig en af slagsen. Min kilde taler om en skadesperiode på måneder. Både Barret og AK, er tilstede i Aadalen.
    Så skal en hb ind.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Maxsø til Tyrkiet. Og SS siger at Ryan kun har en fiber der tager 2-3 kampe

    Leave a comment:


  • Jonss
    replied
    Var det ikke en fiber? Det tager vel ikke mere end 3-4 uger og så en uge til at blive kampklar?

    Leave a comment:

Working...
X