Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • fmprOB
    replied
    JM kan da umuligt være tilfreds og må da tænke sit for lukkede døre. De har haft flere uger.
    Hold nu kæft hvor har det været et par lorte uger som OB fan

    Leave a comment:


  • jesper hansen ud
    replied
    Måske skulle man bare lave en Maude og gå i seng men først stå op når sæsonen er forbi....for den bliver fandme lang og ulidelig

    Leave a comment:


  • driflin
    replied
    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

    Skal vi ikke vente med at fælde dom over disse spillere, før der er gået et stykke tid? Jebali er vel ingen succes endnu? Sander er startet godt men kan han præstere over tid? Opondo ser spændende ud, bestemt, men lad os nu se. Jeg har før hørt forsvarere af JH sige, at man skal vente med et bedømme et transfervindue langt efter det lige er lukket, den pointe kan jeg godt følge, men det skal også være konsekvent. Jeg mangler stadig at blive overbevist, ikke mindst fordi jeg synes handlerne ser lidt tilfældige ud, jeg kan simpelthen ikke se den overordnede strategi i rekrutteringen. Det kan da godt være, jeg bare er for dum, kan du forklare mig den?
    Jeg fælder ikke dom over dem. Jeg spørger bare til hvad forventningerne var og hvorfor disse spillere tilsyneladende ikke levede op til dem.

    Jeg ved sørme ikke hvad strategien er og jeg kan ikke helt se hvorfor jeg skulle kende til den bedre end dig. Men når du nu spørger (ikke at jeg kan se relevansen i forhold til mit spørgsmål til Sheed) så er mit umiddelbare bud er at strategien har været at hente spillere der kunne forstærke os og som passer ind i Jakob Michelsens spillestil. Og så må AJA betragtes som lidt et panikkøb, som jeg heller ikke helt fatter, medmindre det er fordi Ryan har fået en alvorlig skade og vi stadig henter en forstærkning til midterforsvaret inden vinduet lukker.

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Syntes nu vi er ca Status Q. Men ellers enig. Hvis dette er ambitionen i en sæson hvor man har solgt spillere for 27+ mill og kun brugt 2-3 mill på transfers skal jeg til at korrigere mine kraftigt ned. De har også brugt noget på sign on fees men for hulen altså.

    i en tæt superliga skal man forstærke sig for ikke at falde bagefter. Det er ikke lykkedes OB. Det er lykkedes Aab,SdJ og måske AGF..
    Nu nåede jeg ikke lige at få rettelsen med, men ift. svækkelsen tænker jeg nu også på midterforsvaret isoleret. Juel for Ludwig er et dårligt bytte imo. I bedste fald går det lige op.

    Leave a comment:


  • Jeppetoje
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
    JH forklarer her baggrunden for lejen af Alexander Juel: https://video.eurosport.dk/fodbold/s...20/video.shtml

    Jeg kan egentlig godt lide, der hentes en spiller til midterforsvaret, der også kan spille HB, hvis Ryans skade trækker ud. Jeg ved bare ikke om AJ er dygtigere end Lund i midterforsvaret? Hvis han er vil jeg godt klappe lidt i hænderne, selvom jeg nok havde håbet noget stærkere til midterforsvaret og det vel ikke er en reel konkurrent til HB, så snart Ryan er klar.
    Lyder ikke rigtig til vi henter mere i aften.. Hold da kæft det er svagt!!

    Leave a comment:


  • Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

    Skal vi ikke vente med at fælde dom over disse spillere, før der er gået et stykke tid? Jebali er vel ingen succes endnu? Sander er startet godt men kan han præstere over tid? Opondo ser spændende ud, bestemt, men lad os nu se. Jeg har før hørt forsvarere af JH sige, at man skal vente med et bedømme et transfervindue langt efter det lige er lukket, den pointe kan jeg godt følge, men det skal også være konsekvent. Jeg mangler stadig at blive overbevist, ikke mindst fordi jeg synes handlerne ser lidt tilfældige ud, jeg kan simpelthen ikke se den overordnede strategi i rekrutteringen. Det kan da godt være, jeg bare er for dum, kan du forklare mig den?
    Vi manglede dygtige angribere og har købt 2 stks, hvoraf den ene er en ret etableret profil og den anden er ung og tilsyneladende med potentiale. Derudover har vi erstattet CN med en ung spiller, der kan mange af de samme ting og kan udfylde nogenlunde samme rolle. For de tres vedkommende ser det altså ud til at strategien er, at man enten køber ungt med potentiale eller erfarent og profileret. Juel skal nok ses .ere som en breddespiller og en gardering.
    Jeg havde også håbet (og håber stadig) på en profil til midterforsvaret, men overordnet set synes jeg nu det her transfervindue - i hvert fald på papiret - virker meget fornuftigt/logisk. At man samtidig har lavet tre (imo) vigtige forlængelser, hvoraf to af dem på forhånd så svære ud, gør at de nye offensivspilleren skal tilføjes en ganske habil stamme.

    Leave a comment:


  • Vandhunden
    replied
    Hvis dette er OBs forstærkning/gardering til forsvaret forstår jeg ganske simpelthen ikke, at man ikke vælger at have tillid og tro på egne talenter!
    Giv dog chancen til Daniel Obbekjær, ja han er ung og vil helt sikkert komme til at lave fejl, men som OB fan vil jeg da meget hellere se på et af klubbens egne talenter frem for en middelmådig trup spiller.
    Det kunne være, at man kunne skabe en profil fra egne rækker, som endda på længere sigt kunne skydes af til en stor transfer!!

    Leave a comment:


  • SU1978
    replied
    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

    Hvad var dine forventninger, hvis Sander, Jebali og Opondo ikke rigtig imponerer?
    Skal vi ikke vente med at fælde dom over disse spillere, før der er gået et stykke tid? Jebali er vel ingen succes endnu? Sander er startet godt men kan han præstere over tid? Opondo ser spændende ud, bestemt, men lad os nu se. Jeg har før hørt forsvarere af JH sige, at man skal vente med et bedømme et transfervindue langt efter det lige er lukket, den pointe kan jeg godt følge, men det skal også være konsekvent. Jeg mangler stadig at blive overbevist, ikke mindst fordi jeg synes handlerne ser lidt tilfældige ud, jeg kan simpelthen ikke se den overordnede strategi i rekrutteringen. Det kan da godt være, jeg bare er for dum, kan du forklare mig den?

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    Eller må vi bare konstatere, at evnerne til at finde kvalitet på markedet bare ikke er gode nok i OB. Det er lykkedes klubber som AaB og SønderjyskE at forstærke sig, og det er lykkedes os øjensynligt at svække os. Uforståeligt.
    Syntes nu vi er ca Status Q. Men ellers enig. Hvis dette er ambitionen i en sæson hvor man har solgt spillere for 27+ mill og kun brugt 2-3 mill på transfers skal jeg til at korrigere mine kraftigt ned. De har også brugt noget på sign on fees men for hulen altså.

    i en tæt superliga skal man forstærke sig for ikke at falde bagefter. Det er ikke lykkedes OB. Det er lykkedes Aab,SdJ og måske AGF..

    Leave a comment:


  • Jeppetoje
    replied
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Rolig nu, vi har LEJET Alexander i 4 måneder.

    Vi har så åbenlyst ikke kunne købe noget vi finder godt nok. Thelander var måske tæt på.

    Vi skal jo have noget gardering. Om Alexander kan spille sig på, ved jeg ikke, men vi har nada bredde og der er han da fin nok indtil vinter.

    Jeg havde da også drømt om en "penistransfer", men altså Sander, Opondo og Jebali er ankommet. Det er langt over min forventning.

    Personligt har jeg egentlig altid haft lidt fidus til Alexander, men det skal jeg nok tie stille med.
    Jeg synes han var spændende i Horsens og så skiftede han til agf og derfra gik det ned af bakke

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

    Hvad var dine forventninger, hvis Sander, Jebali og Opondo ikke rigtig imponerer?
    En spiller som Jebali var over min forventning. En reservespiller i Hammarby og en god starter i Vendsyssel er ikke over min forventning.

    Leave a comment:


  • longway78
    replied
    Tror altså stadig på der sker mere.

    Leave a comment:


  • StevenG
    replied
    Mærkeligt at JH går i pressen og fortæller vi vil hente en CF ind der kan gå direkte i start 11 - og ovenikøbet er klar på at bruge penge.

    Hvis man så ender med en 1. Divisions spiller på en 4 mdr lejekontrakt? Undskyld, men så er det fandme klart man bliver upopulær.

    Jeg tror ikke vi skal forvente der sker mere i dette vindue - hvilket også har være min forventning de sidste dage, dog havde jeg håbet på det JH selv har udtalt - vi kigger efter forstærkning til start 11.

    Leave a comment:


  • driflin
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    Problemet ER jo, at vi åbenlyst ikke kunne finde noget der var godt nok. Det er jo under al kritik, kan du seriøst ikke se det?

    Er det "langt over din forventning", at vi kan hente en reservespiller i Hammarby og en starter i Vendsyssel?
    Hvad var dine forventninger, hvis Sander, Jebali og Opondo ikke rigtig imponerer?

    Leave a comment:


  • Jonss
    replied
    JH forklarer her baggrunden for lejen af Alexander Juel: https://video.eurosport.dk/fodbold/s...20/video.shtml

    Jeg kan egentlig godt lide, der hentes en spiller til midterforsvaret, der også kan spille HB, hvis Ryans skade trækker ud. Jeg ved bare ikke om AJ er dygtigere end Lund i midterforsvaret? Hvis han er vil jeg godt klappe lidt i hænderne, selvom jeg nok havde håbet noget stærkere til midterforsvaret og det vel ikke er en reel konkurrent til HB, så snart Ryan er klar.

    Leave a comment:

Working...
X