Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

    Nej nej. Det er også bare mig som knytter en kommentar til at Barrett måske har lidt for høje tanker om sig selv. Jeg mener at Barrett trives i vores system og kunne bruge et år mere til at lægge på. Nu risikerer han qua sin afvisning af kontraktforlængelsen ikke at blive solgt. Vi når forhåbentligt at hente en ind, og så risikerer han at der satses mere på den nye. Dermed er det måske nærmere midterklubber i skandinavien frem for klubber i, sydeuropa som bider mærke i ham. Det kan blive de barske realiteter, for han er ikke så vigtig på vores hold som tverskov, drachmann eller bashkim.
    Kender du til hans nuværende og hans nye kontrakt tilbud og kender du JBL’s krav for at skrive under?
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

      Ham måtte vi for min skyld gerne gå efter - selvom jeg ikke kan se det er realistisk.

      Egentlig ville jeg gerne have en lidt yngre spiller, men synes bare Tingager er en fed spillertype.
      Prøvede vi at få Tingager til OB efter hans kiksede Udlandseventyr?
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

        Prøvede vi at få Tingager til OB efter hans kiksede Udlandseventyr?
        Historien gik på, at vi havde forsøgt, hvilket jo giver god mening, når vi skulle have en midterforsvarer og hentede Lund, men at det tilbud AGF kom med oversteg vores med længder rent lønmæssigt. Og det oversteg vidst også Brøndbys tilbud klart.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

          Rationelt kan jeg bare ikke se, hvorfor der ikke skulle være interesse for Barrett, og heller ikke, at det ikke skulle være muligt at score et par millioner på ham. Han har lige spillet sin klart bedste sæson, han er en moderne back, han er kun 24, så han bør have en del år at løbe på endnu, og han har stadig et ry som ex-stortalent. Rent logisk er det bare en god salgscase. Du kan godt bilde mig ind, at der ikke er nogen kæmpe interesse for ham, men med de spillere vi ellers ser blive kastet rundt, må der også være et marked som Barrett.

          Og helt fedt i øvrigt, at du skriver de ting du hører fra folk der måtte vide nogle ting, også selvom jeg tvivler på at det er hele billedet lige i det her tilfælde. Det skal du bare blive ved med.
          FCM vil have 15 mill for deres VB(Dal Hende)

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            FCM vil have 15 mill for deres VB(Dal Hende)
            Så ligger Barrett nok omkring 1 million.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

              Så ligger Barrett nok omkring 1 million.
              Nok der omkring. Men Dal Hende er da langt langt laaaaaaaaangt fra 15 mill værd. Ikke noget at sige til at han ikke er kommet afsted endnu. Jeg tænker max 1/3

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                FCM vil have 15 mill for deres VB(Dal Hende)
                Også 15 for Ankersen i FCK ..

                https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...ter-15-mio-kr/
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                  Kender du til hans nuværende og hans nye kontrakt tilbud og kender du JBL’s krav for at skrive under?
                  Slet slet ikke. Jeg forholder mig kun til rygtet om at han skulle afvise et kontraktudspil fra OB. Her er jeg sikker på at han fik en kraftig lønstigning i september 18, i forhold til den han skrev som ganske ung, da han forlængede i 2016. Herved forstår jeg udmærket at man ikke ønsker at imødekomme endnu en markant lønstigning, da han langt fra ee uundværlig og vi nok aldrig kommer til at tjene nævneværdigt på ham. Jeg forstår selvfølgelig godt at han er blevet fornærmet, hvis han tilbydes mindre i løn, men det nægter jeg at tro er tilfældet ovenpå så fin en sæson. Det hele bygger kun på mine indicier om at jeg tror barrett og hans folk har banket i bordet og spiller store i slawet, og hvis det er tilfældet, så er jeg fuldt ud på JH's side, for Barrett skal ikke være blandt de lønførende i OB.
                  ​​​​​​

                  Comment


                    Selvfølgelig kan Barrett skydes af for mere end en million. Hvorfor skulle en af de 5-6 bedste VBs i Suppen ikke være mere værd, når man ser hvad andre spillere går for? Nogle gange sejler det sgu godt nok herinde. For nogle måneder siden var der folk der troede på, at vi havde fået op mod 4 mio. for en dybt middelmådig reserveback i Desler, og nu skulle Barrett så ikke være mere end 1 mio. værd?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                      Det kan jeg da forstå da han også har mange landskampe

                      Comment


                        Men meget få gode....

                        Comment


                          https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...gt-klubskifte/

                          Nu med thelander være en mulighed for os?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af SAN Se indlæg
                            https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...gt-klubskifte/

                            Nu med thelander være en mulighed for os?
                            Den ligger lige til højrebenet for JH, er dog i tvivl om hans niveau, men det kan vel ikke være helt dårligt ovenpå de mange internationale kampe, og han har en god højde 1,91 m

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

                              Den ligger lige til højrebenet for JH, er dog i tvivl om hans niveau, men det kan vel ikke være helt dårligt ovenpå de mange internationale kampe, og han har en god højde 1,91 m
                              Han vil helt sikkert pynte og vil være en klar opgradering i forhold til Ludwig.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                                Han vil helt sikkert pynte og vil være en klar opgradering i forhold til Ludwig.
                                Ja. Hvis han er nogenlunde i form ville han være en klar forstærkning. Dog har han haft sine skader og er ikke helt ung længere. Håber overordnet på en lidt yngre forsvarsspiller.

                                Men tænker også han skal til AaB.

                                Comment

                                Working...
                                X