Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

    Jeg siger ikke at JH er dygtig. Jeg siger at jeg ikke ville bytte med Horsens. Jeg var ikke ligefrem imponeret over det de satte sammen i seneste sæson, heller ikke selvom de vandt over FCK i den første kamp. Det gælder både i forhold til spillermateriale og det de leverede på banen. Jeg har tidligere været vild med Bo H., men jeg er efterhånden kommet i tvivl om hvor meget han egentlig kan. Jeg vil ikke bytte med JM.
    Jeg vil heller ikke bytte JM med Bo. Min pointe er mere at andre med små budgetter lander spillere, og sælger den videre med fornuftige fortjeneste. Selv Gaarde har vel minimum gjort det lige så godt som JH.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

      Jeg vil heller ikke bytte JM med Bo. Min pointe er mere at andre med små budgetter lander spillere, og sælger den videre med fornuftige fortjeneste. Selv Gaarde har vel minimum gjort det lige så godt som JH.
      Din pointe var vel oprindeligt at de andre klubber, herunder nævnte du specifikt Horsens som eksempel, har deres trup på plads til sæsonstart. Det var det der var hele præmissen for diskussionen; ikke om Horsens overordnet har været bedre til at hente spillere i forhold til deres budget. For det kan vi sådan set godt blive enige om at Horsens har - i hvert fald indtil for et års tid siden. Men det ændrer ikke ved at deres trup ikke just er kendt for at være klar til sæsonstart.

      Comment


        Kunne Kees Luijckx være noget, han er jo blevet bænket i sønderjyske...
        siden 1887

        Comment


          Jeg har en god kammerat som mener at vide, at både vi og Lyngby og FCN har været interesseret i at hente Søren Reese ind til forsvaret i løbet af det her vindue. Ham har jeg dog aldrig haft den store fidus til.
          Jeg håber at Michelsens gode navn kan lokke Mads Fenger til Fyn. Hvis vores store islænding så viser sig at være en gevinst, kan man sætte alt ind på at forlænge med Tver og eventuelt lade Ramon spille til udløb

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
            Kunne Kees Luijckx være noget, han er jo blevet bænket i sønderjyske...
            Han er ikke en synderligt langsigtet løsning, men målfarlig er han. Har altid godt kunne lide ham

            Comment


              Burde han ikke være mulig??

              https://www.transfermarkt.com/thomas...L1/verein/1269
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Vi har 5 stoppere (Michelsen ser i hvert fald OL som stopper). Mon ikke der skal én ud før der kommer en ny.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                  Vi har 5 stoppere (Michelsen ser i hvert fald OL som stopper). Mon ikke der skal én ud før der kommer en ny.
                  Enig - Og vi har også en Obbekjær i truppen. Jeg tvivler også stærkt på der kommer en til midterforsvar ind.

                  Comment


                    Hvis man vil være et tophold syntes jeg godt man kan forsvare at hente en CF mere hvis man er sikker på at han kommer med stor kvalitet.. Hvis der stadig er tvivl om Tverskov og måske Ramon skal der snart ske noget alligevel.
                    Obbekjær skal kun spille U19 og bare udvikle sig. Så han er ikke med i ligningen
                    Oliver Lund er backup på begge backs

                    Så i min verden har vi kun 4 stoppere til 3 pladser og hvis man har økonomi,ambitioner og måske øjne i hovedet vil det kun give mening at hente en forstærkning da vi har et ømt punkt som snart risikerer at blive et åbent sår

                    Grunden til at man ikke vil ud med hvilken position men leder efter en ekstra spiller til er måske netop for at undgå debatten som er uforståelig for nogen samt kunne demotivere Marco og Ludwig

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Hvis man vil være et tophold syntes jeg godt man kan forsvare at hente en CF mere hvis man er sikker på at han kommer med stor kvalitet.. Hvis der stadig er tvivl om Tverskov og måske Ramon skal der snart ske noget alligevel.
                      Obbekjær skal kun spille U19 og bare udvikle sig. Så han er ikke med i ligningen
                      Oliver Lund er backup på begge backs

                      Så i min verden har vi kun 4 stoppere til 3 pladser og hvis man har økonomi,ambitioner og måske øjne i hovedet vil det kun give mening at hente en forstærkning da vi har et ømt punkt som snart risikerer at blive et åbent sår

                      Grunden til at man ikke vil ud med hvilken position men leder efter en ekstra spiller til er måske netop for at undgå debatten som er uforståelig for nogen samt kunne demotivere Marco og Ludwig
                      Jeg er som sådan enig, men djævlen er også i detaljen, når det kommer til om man vil være et tophold. For selvfølglig vil vi (OB) det, men det kræver også bare nogle økonomiske muskler, mener stadig ikke vi er i top 5, når det kommer til budgettet.

                      Jeg tror, desværre, det er urealistisk for OB, med det budget og historikken i nyere tid, at kunne have 1,5-2 spillere af topholds kvalitet, til alle pladser. Derfor tror jeg også det er tiltænkt, at vores 3 midterstopper pladser skal dækkes af, Tverskov, Ramon, Ludwig, Obbekjær og 2 x Lund.

                      Jeg ville elskes hvis OB hev en Mads Fenger/Bjorn Paulsen op af hatten. Jeg tror bare ikke det sker - Jeg tror det er mere realistisk, at vi kommer til at se en skraldemand, med fysikken i orden, til midtbanen.

                      Men lad os se hvad der sker - Det er ikke umuligt at der kommer en til ind...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af OBSch Se indlæg

                        Jeg er som sådan enig, men djævlen er også i detaljen, når det kommer til om man vil være et tophold. For selvfølglig vil vi (OB) det, men det kræver også bare nogle økonomiske muskler, mener stadig ikke vi er i top 5, når det kommer til budgettet.

                        Jeg tror, desværre, det er urealistisk for OB, med det budget og historikken i nyere tid, at kunne have 1,5-2 spillere af topholds kvalitet, til alle pladser. Derfor tror jeg også det er tiltænkt, at vores 3 midterstopper pladser skal dækkes af, Tverskov, Ramon, Ludwig, Obbekjær og 2 x Lund.

                        Jeg ville elskes hvis OB hev en Mads Fenger/Bjorn Paulsen op af hatten. Jeg tror bare ikke det sker - Jeg tror det er mere realistisk, at vi kommer til at se en skraldemand, med fysikken i orden, til midtbanen.

                        Men lad os se hvad der sker - Det er ikke umuligt at der kommer en til ind...
                        Jeg tror vi i flere kampe måske vil se 3 angribere på toppen og derved skal der fravælges en midtbanespiller. Og derved er vi i stort overtal rent antalsmæssigt på midten. Så der tror jeg ikke vi henter flere.

                        Jeg ligger hovedet på blokken og siger hvis vi henter mere bliver det til CF men helst en der måske både kan dække CF og VB selvom det nok bliver svært at finde

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Jeg tror vi i flere kampe måske vil se 3 angribere på toppen og derved skal der fravælges en midtbanespiller. Og derved er vi i stort overtal rent antalsmæssigt på midten. Så der tror jeg ikke vi henter flere.

                          Jeg ligger hovedet på blokken og siger hvis vi henter mere bliver det til CF men helst en der måske både kan dække CF og VB selvom det nok bliver svært at finde
                          Juelsgaard, men drømmer nu ikke våde drømme om ham.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                            Vi har 5 stoppere (Michelsen ser i hvert fald OL som stopper). Mon ikke der skal én ud før der kommer en ny.
                            Som andetsteds skrevet bytter jeg gerne Marco Lund + penge for en der er på niveau med Leeuwin og Tverskov ...

                            Det og forlæng med JBL, Leeuwin og Tverskov så syntes jeg faktisk godt at OB kan være sit vindue bekendt ...

                            Opondo er for mig en ubekendt erstatning for Casper men jeg kan godt se en midtbane uden ham så ...
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                              https://www.transfermarkt.com/alexan...GB2/verein/703

                              https://www.transfermarkt.com/daniel.../spieler/99100

                              https://www.transfermarkt.com/mads-f...spieler/100980

                              https://www.transfermarkt.com/birama...FR2/verein/290

                              https://www.transfermarkt.com/babaca...U1/verein/3714

                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment

                              Working...
                              X