Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    Jeg ved altså ikke, om jeg er helt enig i det her. Du sætter det selvfølgelig på spidsen med de to eksempler der, og her er jeg da enig, sådanne spillere kan vi næppe hente, men rent økonomisk bør der være mulighed for at finde nogle spillere der også indebærer et vidst udviklingspotentiale, hvis vi bare tager udgangspunkt i Kirkevold. Hvis vi bare antager at transferen bliver omkring de 2,75 mio. som vi angiveligt skulle have budt, og samtidig tager udgangspunkt i, at han får det samme i løn som i Hobro, så er vi ude i, at han kommer til at koste små 10 millioner samlet, hvis han får en 3-årig kontrakt. Det er sgu ret mange penge at binde op i en spiller, som næppe har potentiale for at blive solgt for meget mere end halvdelen, og vel sandsynligvis overhovedet ikke bliver solgt.

    Dermed ikke sagt, at han ikke kan blive den slags penge værd, for det kan han godt, hvis han ender med at blive sådan en 15 mål per sæson angriber, men han når man har den slags penge at bruge, vil jeg så også påstå, at man godt kan finde nogle lidt yngre spillere, enten nogle der er blevet i overskud i større klubber, eller nogle med opadgående kurve i mindre klubber, som indeholder et noget større økonomisk potentiale. Og her synes jeg desværre igen, at det ser ud til at vores setup kommer lidt til kort. Hvis man vil lave den store gevinst, er man også nødt til at tage nogle chance nogle gange, og her er en glimrende mulighed.
    Kan jo også sagtens være at man finder en ung talentfuld gut senere i vinduet. Who knows

    Men jeg konstaterer bare at vi ikke er enige uden at være helt uenige og kan måske blive enige om at det er ok at være uenig

    Enig?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Kan jo også sagtens være at man finder en ung talentfuld gut senere i vinduet. Who knows

      Men jeg konstaterer bare at vi ikke er enige uden at være helt uenige og kan måske blive enige om at det er ok at være uenig

      Enig?
      Uenig. Helt klart.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

        Uenig. Helt klart.
        Så du er uenig i at vi enige om at være uenige? Du er satme ikke nem at danse med

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Så du er uenig i at vi enige om at være uenige? Du er satme ikke nem at danse med
          Jep. Jeg er helt enig i, at jeg er uenig om, at vi er enige om ikke at være enige uden at være helt uenige, og kan blive enige om at det ok at være uenige.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

            Arrrrrr, jeg har bare en datter på snart tre år, og ordnet NEJ kommer hun nok aldrig til at forbinde med sin Far
            Nyd tiden, det bliver rigtig hård i omkring 10 år. Puberteten er et rovdyr som spiser forældre. ;-)
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

              Nyd tiden, det bliver rigtig hård i omkring 10 år. Puberteten er et rovdyr som spiser forældre. ;-)
              Min på 15,5 er stille og roligt begyndt at svare igen, være smartass og alt er bare noget lort.... Fuuuck jeg er ved at rive hovedet af ham...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Min på 15,5 er stille og roligt begyndt at svare igen, være smartass og alt er bare noget lort.... Fuuuck jeg er ved at rive hovedet af ham...
                Ja, og vi er forbandet at holde det ud fordi vi elsker de alligevel...
                Lever sammen med fire af de i alder af 13 til 21 år og må desværre sige dig at det endnu ikke er helt færdigt med puberteten med 21 år men man ser til mindst lys i slutningen af tunnelen. :-)
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Man begynder at forstå hvorfor en tur i bilen, hele vej til Odense, kan virke fristende. andlox

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af capone Se indlæg
                    Man begynder at forstå hvorfor en tur i bilen, hele vej til Odense, kan virke fristende. andlox
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                      Ja, og vi er forbandet at holde det ud fordi vi elsker de alligevel...
                      Lever sammen med fire af de i alder af 13 til 21 år og må desværre sige dig at det endnu ikke er helt færdigt med puberteten med 21 år men man ser til mindst lys i slutningen af tunnelen. :-)

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                        Ja, og vi er forbandet at holde det ud fordi vi elsker de alligevel...
                        Lever sammen med fire af de i alder af 13 til 21 år og må desværre sige dig at det endnu ikke er helt færdigt med puberteten med 21 år men man ser til mindst lys i slutningen af tunnelen. :-)
                        Lyder fuldstændigt som mit forhold til OB de senest år....

                        Comment


                          Mens vi venter på mandag kl 10

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                            Lyder fuldstændigt som mit forhold til OB de senest år....
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                              Nyd tiden, det bliver rigtig hård i omkring 10 år. Puberteten er et rovdyr som spiser forældre. ;-)
                              Hun ved til gengæld godt, at gardere ikke gentager sig selv tre gange!

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                                Mens vi venter på mandag kl 10
                                Kunne det godt blive ja. Ved godt de har den præsentation om tirsdagen men hvis han er klar mandag er der både træning kl 10 og kl 14 som kan være vigtige ift FCK kampen. Bliver et par spændende dage og når denne er i hus er det bare med at komme videre med næste handel

                                Comment

                                Working...
                                X