Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Og apropos JH og rygter, så er han nok den, der er bedst til ikke at lade noget larme på vandrørene - shit, han holder kortene tæt til kroppen...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

      Ok, så man må ikke hente spillere til bredden? Eller hvordan skal det forståes? Vi kan jo altså ikke nøjes med en trup på 11 mand - og der er trods alt kun 11 der kan starte hver gang, så nogle spillere vil jo automatisk være en del af bredden. Betyder det så som udgangspunkt at de er fiaskoer?
      Kirkeskov står for mig som et af de ringeste indkøb og største pengespild på et tidspunkt hvor man ingen penge havde og arbejdede under dække af at skulle rydde op efter sin forgænger. Den slags indkøb var ikke alene og kunne betegnes som enkelte svipsere. Og så kan man forsvare JH så meget man vil, men hans attitude, udstråling og kommunikation var direkte fanfjendsk.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

        Enhver idiot kan da også sige at det går skidt? Det interessante er da når man gå lidt i dybden med hvorfor det går godt eller skidt. Jeg kan ikke se at det ene skulle være mere interessant at debattere end det andet.

        Men fair nok - sådanne perioder har vi jo alle!
        Der vil, imo, altid være større efterspørgsel/desperation efter at finde/diskutere/analysere sig frem til hvorfor ting, der går galt, end det at gøre det samme, når det går godt. Der er man glad. Der kan de fleste nøjes med dét.

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          Jeg har lige brændt ukrudt med gasbrænder og slået græs - rygtet vil vide jeg sve’rr ud a a røv!

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

            Ikke mig bekendt men citatet er:

            “Da jeg tiltrådte i 2013, vidste jeg godt, at budgetterne ville blive mindre, så der ville komme udfordringer. Vi tog spillere ind, som vi vidste ikke var gode nok”

            https://www.bt.dk/superligaen/superl...ke-var-gode-no

            Så kan man jo se på de spillere der blev hentet ... og derefter se på en spiller som AK der blev hentet til 250 om mdr. i 5 år ...


            "...men det var vi nødt til, for det vigtigste var, at der var styr på økonomien, og der var ikke råd til bedre spillere". Man kan godt lige tage hele sætningen med når man citerer.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg

              "...men det var vi nødt til, for det vigtigste var, at der var styr på økonomien, og der var ikke råd til bedre spillere". Man kan godt lige tage hele sætningen med når man citerer.
              Det kan man sagtens men det var ikke den økonomiske pointe vi her havde fremme (der er vi vist enige).

              Det var om hvorvidt der var nævnt navne ..

              Men hvis du vil have det økonomiske aspekt frem så havde to B spillere måske været bedre end en A spiller og X antal E spillere .. eller der var fyldt op med ungdomsspillere ..
              Last edited by Plum; 25-07-2019, 16:32.
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                Ikke mig bekendt men citatet er:

                “Da jeg tiltrådte i 2013, vidste jeg godt, at budgetterne ville blive mindre, så der ville komme udfordringer. Vi tog spillere ind, som vi vidste ikke var gode nok”

                https://www.bt.dk/superligaen/superl...ke-var-gode-no

                Så kan man jo se på de spillere der blev hentet ... og derefter se på en spiller som AK der blev hentet til 250 om mdr. i 5 år ...


                Jeg tvivler meget stærkt på at JH hentydede til AK som en man vidste ikke var god nok. Tværtimod, så er jeg sikker på at man havde en rigtig stor tro på AK på det tidspunkt. Ellers havde man heller ikke givet ham den løn. Dem man hentede som ikke var gode nok, var jo netop pga økonomien, og de var dermed billige. Lasse Kryger o.lign.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                  Kirkeskov står for mig som et af de ringeste indkøb og største pengespild på et tidspunkt hvor man ingen penge havde og arbejdede under dække af at skulle rydde op efter sin forgænger. Den slags indkøb var ikke alene og kunne betegnes som enkelte svipsere. Og så kan man forsvare JH så meget man vil, men hans attitude, udstråling og kommunikation var direkte fanfjendsk.
                  Jeg er ikke ude på et stort forsvar af de fejl JH har lavet, for der har været masser. Jeg pointerede blot at OB ikke var blevet ringere eller mindre attraktive under JH. Nedturen var startet inden han kom til.

                  Comment


                    Kan nogen ikke lige ændre navnet JH debat, så vi andre ikke skal læse mere om det, når vi er ligeglade med vil læse om rygter osv.

                    Så er der nok nogen der opretter en ny rygtetråd når der kommer mere af det.

                    For jeg magter ikke og FLAG alle der skriver om JH på de sidste 3-4 sider.

                    Hvis nu format og flyt JH over i en JH tråd.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                      Jeg har lige brændt ukrudt med gasbrænder og slået græs - rygtet vil vide jeg sve’rr ud a a røv!
                      Kvalitetssved eller er det en nødløsning pga økonomien du kommer ud med? ;-)
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                        Kan nogen ikke lige ændre navnet JH debat, så vi andre ikke skal læse mere om det, når vi er ligeglade med vil læse om rygter osv.

                        Så er der nok nogen der opretter en ny rygtetråd når der kommer mere af det.

                        For jeg magter ikke og FLAG alle der skriver om JH på de sidste 3-4 sider.

                        Hvis nu format og flyt JH over i en JH tråd.
                        Kan alle jer der brokker jer over indholdet i tråden ikke oprette en "Brok over rygtetråden"-tråd, så vi ikke skal se på de uvedkommende indlæg her i rygtetråden? Vis nu lige lidt format!

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

                          Kan alle jer der brokker jer over indholdet i tråden ikke oprette en "Brok over rygtetråden"-tråd, så vi ikke skal se på de uvedkommende indlæg her i rygtetråden? Vis nu lige lidt format!
                          Hahaha hvor er du sjov.

                          Forum var begyndt at stige i folk der kom herinde og ville følge med.

                          Men lad os køre alle tråde ud af noget hvor de ikke hører til.

                          Kan godt forstå at du føler den er rettet lidt mod dig, og det er den måske, men I kunne vel tage den et andet sted da hvad JH har gjort de sidste 3 vinduer intet har med rygter at gøre.

                          Men du ved nok mere end mig fordi du smider 7k indlæg mere ud end jeg gør.

                          Hold jer til emnet:

                          Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

                          Ellers smut i en anden tråd tak.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                            Hahaha hvor er du sjov.

                            Forum var begyndt at stige i folk der kom herinde og ville følge med.

                            Men lad os køre alle tråde ud af noget hvor de ikke hører til.

                            Kan godt forstå at du føler den er rettet lidt mod dig, og det er den måske, men I kunne vel tage den et andet sted da hvad JH har gjort de sidste 3 vinduer intet har med rygter at gøre.

                            Men du ved nok mere end mig fordi du smider 7k indlæg mere ud end jeg gør.

                            Hold jer til emnet:

                            Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

                            Ellers smut i en anden tråd tak.
                            Når der ingen rygter er, så er det helt naturligt at samtalen drifter hen mod noget, der selv med din store uvilje rent faktisk er bare en smule relateret.

                            Og det er helt okay.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                              Det kan man sagtens men det var ikke den økonomiske pointe vi her havde fremme (der er vi vist enige).

                              Det var om hvorvidt der var nævnt navne ..

                              Men hvis du vil have det økonomiske aspekt frem så havde to B spillere måske været bedre end en A spiller og X antal E spillere .. eller der var fyldt op med ungdomsspillere ..
                              Hele min pointe var indledningsvist, at JH var underlagt et sygt stramt transferbudget og derfor ikke havde penge til at investere i spillere, der virkelig kunne flytte noget...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

                                Hele min pointe var indledningsvist, at JH var underlagt et sygt stramt transferbudget og derfor ikke havde penge til at investere i spillere, der virkelig kunne flytte noget...
                                Og den dialog Driflin og jeg havde var om hvilke spillere der blev købt selvom man viste de ikke var gode nok ...

                                Men når økonomien nu ikke var god nok til at hente spillere der kunne noget havde det så ikke været mere hensigtsmæssigt at benytte sig af talenter i stedet? Der blev trods alt hentet voksne spillere til voksenløn og endda vist nogen der blev købt fri/signonbonus som vel kunne være sparet .. nogle spillere fik aldrig spilletid eller meget begrænset spilletid ...
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X