Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen tilbage Oliver Lund

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Han blev kåret til kampens bedste.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Paven152 Se indlæg
      Han blev kåret til kampens bedste.
      Kampens pokalfighter. Hvad det så end betød :-)

      Comment


        Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
        Kampens pokalfighter. Hvad det så end betød :-)
        Mon ikke det er noget lignende "bedste holdkammerat", som altid gik til ham der åbenlyst var en af de dårligste, men som virkelig prøvede. Det er i hvert fald meget rammende for Lunds præstation mod Esbjerg.

        Comment


          Har lige set højdepunkter. Jeg synes godt nok han placerer sig skidt ved en del af Esbjergs chancer.

          https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ob-sej...XmUK96Wq8jdsQM

          Comment


            Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
            Har lige set højdepunkter. Jeg synes godt nok han placerer sig skidt ved en del af Esbjergs chancer.

            https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ob-sej...XmUK96Wq8jdsQM
            Fantastisk fighter og virkelig en virkelig sympatisk fyr. Er helt tosset med hans personlighed. Men bliver aldrig helt tryg ved ham på banen.
            Hvis han skal afløse Tverskov til sommer kan vi godt skrue ambitionsniveauet kraftigt ned. Men trænerteamet samt JH må simpelthen kunne se det vi fleste andre også kan se

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Fantastisk fighter og virkelig en virkelig sympatisk fyr. Er helt tosset med hans personlighed. Men bliver aldrig helt tryg ved ham på banen.
              Hvis han skal afløse Tverskov til sommer kan vi godt skrue ambitionsniveauet kraftigt ned. Men trænerteamet samt JH må simpelthen kunne se det vi fleste andre også kan se
              Undskyld, men tror du selv på det? At Lund skal erstatte Tverskov? Han er backup, og endda købt som midlertidig backup.
              Hvornår har JH eller andre sagt at O. Lund skulle være en bærende kraft i OB?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
                Undskyld, men tror du selv på det? At Lund skal erstatte Tverskov? Han er backup, og endda købt som midlertidig backup.
                Hvornår har JH eller andre sagt at O. Lund skulle være en bærende kraft i OB?
                Læs nu hvad jeg skriver inden du hidser dig alt for meget op uden grund.. Jeg skriver hvis..
                Det ville da langt fra være utænkeligt hvis man kigger på JHs tid i OB at man forlænger med Lund og henviser til en masse gode præstationer.

                Ludwig kommer også tilbage og så ville man have 4 stk til det centrale forsvar uden at bruge en krone.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Læs nu hvad jeg skriver inden du hidser dig alt for meget op uden grund.. Jeg skriver hvis..
                  Det ville da langt fra være utænkeligt hvis man kigger på JHs tid i OB at man forlænger med Lund og henviser til en masse gode præstationer.

                  Ludwig kommer også tilbage og så ville man have 4 stk til det centrale forsvar uden at bruge en krone.
                  Jeg kan nok bare ikke se hvor det "hvis" kommer fra. Der er skrevet med Oliver frem til sommer. Han har ikke spillet Tverskovs plads i den kamp han har fået.
                  Jeg kunne også sidde og ærgre mig over, hvis Yao skal overtage fra Barrett når sidstnævnte ryger videre. Men det er der vel ikke så meget der tyder på, udover at Yao har spillet pladsen i træningskampe og lidt hist og her i officielle kampe.

                  Til gengæld bliver det uanset hvad næsten umuligt at erstatte Tverskov fuldgyldigt ligegyldigt hvad. Han er så dygtig og er så vigtig for vores opspil og vores hold generelt.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                    Jeg kan nok bare ikke se hvor det "hvis" kommer fra. Der er skrevet med Oliver frem til sommer. Han har ikke spillet Tverskovs plads i den kamp han har fået.
                    Jeg kunne også sidde og ærgre mig over, hvis Yao skal overtage fra Barrett når sidstnævnte ryger videre. Men det er der vel ikke så meget der tyder på, udover at Yao har spillet pladsen i træningskampe og lidt hist og her i officielle kampe.

                    Til gengæld bliver det uanset hvad næsten umuligt at erstatte Tverskov fuldgyldigt ligegyldigt hvad. Han er så dygtig og er så vigtig for vores opspil og vores hold generelt.
                    Hvis` et stod i den sætning jeg skrev

                    Yao ryger uden tvivl videre i systemet. Han er slet slet ikke god nok

                    Ja det bliver en hård tid uden Tverskov mm man virkelig åbner for tegnedrengen og henter en kvalitetsspiller. Det virker ikke til at blive ham Enghardt som var rygtet hertil i Januar..

                    Comment


                      OB? Åbne tegnedrengen? Hehe. Hvor har du været de sidste 8 år?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlæg
                        OB? Åbne tegnedrengen? Hehe. Hvor har du været de sidste 8 år?
                        Ca 2 mill for Ludwig
                        Ca 1,5 mill for Drachmann
                        1 mill for Kadrii

                        Alle i 2018. Det kan lade sig gøre

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Hvis` et stod i den sætning jeg skrev

                          Yao ryger uden tvivl videre i systemet. Han er slet slet ikke god nok

                          Ja det bliver en hård tid uden Tverskov mm man virkelig åbner for tegnedrengen og henter en kvalitetsspiller. Det virker ikke til at blive ham Enghardt som var rygtet hertil i Januar..
                          Om du skriver hvis eller ej, så spørgsmålet det samme. Hvor har du det fra at O. Lund måske skal være en bærende kraft i OB?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Hvis` et stod i den sætning jeg skrev

                            Yao ryger uden tvivl videre i systemet. Han er slet slet ikke god nok

                            Ja det bliver en hård tid uden Tverskov mm man virkelig åbner for tegnedrengen og henter en kvalitetsspiller. Det virker ikke til at blive ham Enghardt som var rygtet hertil i Januar..
                            Om du skriver hvis eller ej, så spørgsmålet det samme. Hvor har du det fra at O. Lund måske skal være en bærende kraft i OB?
                            Synes det er utænkeligt.
                            O. Lund kan godt blive forlænget men ikke som bærende kraft/viceanfører. Må indrømme jeg synes det virker helt på månen.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
                              Om du skriver hvis eller ej, så spørgsmålet det samme. Hvor har du det fra at O. Lund måske skal være en bærende kraft i OB?
                              Synes det er utænkeligt.
                              O. Lund kan godt blive forlænget men ikke som bærende kraft/viceanfører. Må indrømme jeg synes det virker helt på månen.
                              Med JH som sportschef er det bare at forvente det værste og det mest utænkelige når ikke dybden af virkeligheden ... det er ikke møntet på OL men blot en generel betragtning ..
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
                                Om du skriver hvis eller ej, så spørgsmålet det samme. Hvor har du det fra at O. Lund måske skal være en bærende kraft i OB?
                                Synes det er utænkeligt.
                                O. Lund kan godt blive forlænget men ikke som bærende kraft/viceanfører. Må indrømme jeg synes det virker helt på månen.
                                Det er nu dig der ligger ord i munden på mig og påstår at jeg skulle tro Lund vil blive en bærende kraft i OB.
                                Jeg skriver bare at jeg ikke vil bliver overrasket hvis OL tager Tverskovs plads i truppen og man stopper indkøb af centrale forsvarsspillere der.
                                Så er det udspecificeret hvad jeg mente i min første post

                                Comment

                                Working...
                                X