Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - SDJR 28/03/2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
    Jeg mener jo heller ikke, man skal se hver enkelt lille kendelse igennem. Bare mål.
    tja...jeg syntes det er rart vi ikke har de afbrydelser - og begynder vi først på dem så varer det næppe længe før vi lige som i nfl har flere reklame pause underkampene...det vil komme helt naturligt tror jeg.

    - og så forstår jeg bare ikke hvorfor den skal op, fordi vi havde en kendelse der gik os imod - ja der blev lavet en klar fejl, ja den gik imod os - men det var jo for fanden ikke derfor vi kun fik et point i dag. Først presser vi fint uden rigtigt at producere nogle chancer, så begynder vi at skabe chancerne men formår ikke at putte dem ind.

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
      Alle angribere kan lave mål hvis modstanderne ikke gør det for vanskeligt for en. Fint at Bodul kunne score i dag, men han er ikke blevet en bedre spiller. Han er stadig 1. division -ligesom Sønderjyske kan være.
      Muligt, men Mos var da endnu dårligere i dag. Bodul kan i det mindste indgå i pasningsspillet da han kommer ind, Mos har intet blik for sine medspillere..

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
        Alle angribere kan lave mål hvis modstanderne ikke gør det for vanskeligt for en. Fint at Bodul kunne score i dag, men han er ikke blevet en bedre spiller. Han er stadig 1. division -ligesom Sønderjyske kan være.
        Jeg har ikke helt opgivet Bodil endnu! Jeg fik også en fornemmelse af Troels har en tro på ham endnu, ihvertfald undrede han sig efter kampen over at han(åbenbart) banker kasser ind på træningsbanen, mens tingene bliver svære for ham i kampene, håber der gik hul på bylden igår! Se det ville satme være lækkert !!!
        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

        Comment


          #94
          http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle2249634.ece

          http://mobil.bold.dk/#/nyt/OB-traener-Begge-hold-tabte-to-point
          Last edited by Plum; 29-03-2014, 06:49.
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            #95
            http://onside.dk/superligaen/ob-sje-...ls-overtidshug
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              #96
              kampen i går synes jeg afslørede at Ari ikke formåede at spille hverken Diarra eller JBL af pladsen som vb, Ari leverede, synes jeg, en kæmperisk godkendt indsats, men han lavede i går, og i lighed med andre kampe på vb nogen særdeles risky pasninger på tværs af banen som var potentielt farlige mod mere offensive hold end SønderjyskE, men det blev ikke straffet så hårdt i går, måske p.gr.a. deres placering på banen. Jeg blev heller ikke overbevist om at fremtidens centerforsvar skal hedde DH/KL, så jeg glæder mig over at AMC er tilbage til næste kamp og vil også håbe på en forlængelse med ham. Ligeledes blev det afsløret hvem der har mest impact af Bodul eller Bashkim på 80%, BK er endnu langt fra sin form fra den kamp mod VFF hvor han blev skadet, han behøver meget mere tid til at opbygge den fornødne form og fysik. EL viste i går at der er gode muligheder for at han også er OB'er efter sommerpausen med en svag indsats og sløje indlæg, så lad os glædes over et angreb med BK, Falk og Emil næste sæson og Bodul som vel har kontrakt for endnu en sæson

              lidt off topic er at HVIS, såfremt og ifald at JC søger videre til sommer, så viser Marin Skender en "Onysko-light" attitude så han kunne muligvis være en overvejelse værd hvis det skønnes at der skal forstærkes på pladsen
              Last edited by manner; 29-03-2014, 07:53.
              Believe OB

              œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                Jeg har ikke helt opgivet Bodil endnu! Jeg fik også en fornemmelse af Troels har en tro på ham endnu, ihvertfald undrede han sig efter kampen over at han(åbenbart) banker kasser ind på træningsbanen, mens tingene bliver svære for ham i kampene, håber der gik hul på bylden igår! Se det ville satme være lækkert !!!
                Absolut. Det var ihf ikke i aftes, at døren definitivt smækkede ift Darkos fremtid i klubben, i aftes gjorde han det han er købt til, stod de rigtige steder og hakkede bolden i kassen.

                Men lunten er stadig kort, og han har lang vej endnu at gå inden han har overbevist mig, og forhåbentlig også klubben om, at han skal være her i næste sæson. Der skal flere gode indsatser/indhop og fremfor alt flere mål til resten af foråret. Men han tog et skridt i den rigtige retning i aftes, han vandt et slag, tiden må vise om han også formår at vinde krigen.

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  tja...jeg syntes det er rart vi ikke har de afbrydelser - og begynder vi først på dem så varer det næppe længe før vi lige som i nfl har flere reklame pause underkampene...det vil komme helt naturligt tror jeg.

                  - og så forstår jeg bare ikke hvorfor den skal op, fordi vi havde en kendelse der gik os imod - ja der blev lavet en klar fejl, ja den gik imod os - men det var jo for fanden ikke derfor vi kun fik et point i dag. Først presser vi fint uden rigtigt at producere nogle chancer, så begynder vi at skabe chancerne men formår ikke at putte dem ind.
                  Tjae, jeg ved ikke, om man kan indføre noget uden det ødelægger lidt af spillet. Jeg synes fx godt, man kunne sige, at en træner kan smide en "Challenge" ved mål. Og så er det kun ved mål. Så skal man bare have en regel for, hvor langt man ser tilbage. Et par afleveringer. Måske siden holdet erobrede bolden. Der er jo alligevel et spilstop ved mål. Så at dommeren lige går ud og ser video et minut, kan vel ikke betyde det store. Det er jo også kun, når der rent faktisk kommer en "Challenge", at man gør det.
                  Jeg kan ikke se problemet i, at man laver en mere fair sportslig afvikling af en sport med så meget på spil i.

                  Og selvfølgelig skal den op pga. det i går! Hvad vil du så sige hver gang, der er en politisk sag oppe at vende? Eller en katastrofe i verden? "Hvorfor skal det her op bare fordi det sker nu?"
                  Og det var da klart pga. den kendelse, at vi kun fik et point. Den hjalp i hvert fald på ingen måde. Spillerne spillede en fremragende kamp, som vi nok med meget høj sandsynlighed havde vundet, hvis det havde været 0-0 ved pausen.

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
                    Tjae, jeg ved ikke, om man kan indføre noget uden det ødelægger lidt af spillet. Jeg synes fx godt, man kunne sige, at en træner kan smide en "Challenge" ved mål. Og så er det kun ved mål. Så skal man bare have en regel for, hvor langt man ser tilbage. Et par afleveringer. Måske siden holdet erobrede bolden. Der er jo alligevel et spilstop ved mål. Så at dommeren lige går ud og ser video et minut, kan vel ikke betyde det store. Det er jo også kun, når der rent faktisk kommer en "Challenge", at man gør det.
                    Jeg kan ikke se problemet i, at man laver en mere fair sportslig afvikling af en sport med så meget på spil i.

                    Og selvfølgelig skal den op pga. det i går! Hvad vil du så sige hver gang, der er en politisk sag oppe at vende? Eller en katastrofe i verden? "Hvorfor skal det her op bare fordi det sker nu?"
                    Og det var da klart pga. den kendelse, at vi kun fik et point. Den hjalp i hvert fald på ingen måde. Spillerne spillede en fremragende kamp, som vi nok med meget høj sandsynlighed havde vundet, hvis det havde været 0-0 ved pausen.
                    vi bliver bare ikke enige. - Det er en pisse ærgerlig fejl, men jeg mener staddig det er en tynd undskyldning for nederlaget - vi skulle og kunne selv have afgjort det - presset var der, og der var da også et par kæmper chancer heriblandt falk på stolpen og høegh efter hjørner som skender på en eller anden måde for reddet.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      kampen i går synes jeg afslørede at Ari ikke formåede at spille hverken Diarra eller JBL af pladsen som vb, Ari leverede, synes jeg, en kæmperisk godkendt indsats, men han lavede i går, og i lighed med andre kampe på vb nogen særdeles risky pasninger på tværs af banen som var potentielt farlige mod mere offensive hold end SønderjyskE, men det blev ikke straffet så hårdt i går, måske p.gr.a. deres placering på banen. Jeg blev heller ikke overbevist om at fremtidens centerforsvar skal hedde DH/KL, så jeg glæder mig over at AMC er tilbage til næste kamp og vil også håbe på en forlængelse med ham. Ligeledes blev det afsløret hvem der har mest impact af Bodul eller Bashkim på 80%, BK er endnu langt fra sin form fra den kamp mod VFF hvor han blev skadet, han behøver meget mere tid til at opbygge den fornødne form og fysik. EL viste i går at der er gode muligheder for at han også er OB'er efter sommerpausen med en svag indsats og sløje indlæg, så lad os glædes over et angreb med BK, Falk og Emil næste sæson og Bodul som vel har kontrakt for endnu en sæson

                      lidt off topic er at HVIS, såfremt og ifald at JC søger videre til sommer, så viser Marin Skender en "Onysko-light" attitude så han kunne muligvis være en overvejelse værd hvis det skønnes at der skal forstærkes på pladsen
                      Jeg håber også vi kommer til at se mere til JBL på den vb - han har gjort det fint og virker som en meget spændende spiller - med meget fart i - håber der er en fornuftigt købsoption på ham.

                      DH/KL konstellationen er jeg heller ikke så sikker på - men istedet for at forlænge med amc så jeg hellere man gik ud og fandt en lidt yngre model med lidt mere fart i.

                      Kadrii mangler noget spilletid - det er åbenlyst - men jeg syntes han viste noget af det vi mangler da han kom ind i går - selv fra en plads på kanten. Han tænker som en angriber - har han bolden indefor skudafstand af kassen så trykker han af - det syntes jeg desværre tit vores andre offensive kræfter har en tendens til at glemme, der skal altid lige et træk mere på eller en dribling til....og så er forsvaret på plads.

                      Emil er bestemt ikke tilbage på niveauet fra efteråret - men syntes faktisk det blev bedre i løbet af kampen i går - han skal nok ligesom kadrii finde formen igen.

                      - glæde mig over et angreb med Bodul i efter sommerferien, syntes jeg er lige tidligt nok - der skal altså flere godkendte præstationer til. Men dejligt at se ham stemple ind i går.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                        Jeg har ikke helt opgivet Bodil endnu! Jeg fik også en fornemmelse af Troels har en tro på ham endnu, ihvertfald undrede han sig efter kampen over at han(åbenbart) banker kasser ind på træningsbanen, mens tingene bliver svære for ham i kampene, håber der gik hul på bylden igår! Se det ville satme være lækkert !!!
                        Troels sagde jo også at Bodul faktisk placere sig forkert - det var så heldigt i går da han befandt sig lidt uden for feltet ved anden scoring - men Troels vil have ham ind i boksen.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                          vi bliver bare ikke enige. - Det er en pisse ærgerlig fejl, men jeg mener staddig det er en tynd undskyldning for nederlaget - vi skulle og kunne selv have afgjort det - presset var der, og der var da også et par kæmper chancer heriblandt falk på stolpen og høegh efter hjørner som skender på en eller anden måde for reddet.
                          Nu var der ikke tale om et nederlag.
                          I et spil som fodbold, hvor der bliver lavet få mål, synes jeg ellers det faktum, at et hold bliver foræret et mål, har en rimelig afgørende betydning for kampens forløb.
                          Men nej, hvis du uenig i det, så bliver det nok ikke nemt at mødes :)

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
                            Nu var der ikke tale om et nederlag.
                            I et spil som fodbold, hvor der bliver lavet få mål, synes jeg ellers det faktum, at et hold bliver foræret et mål, har en rimelig afgørende betydning for kampens forløb.
                            Men nej, hvis du uenig i det, så bliver det nok ikke nemt at mødes :)
                            det har helt sikkert en stor betydning når en sådan fejl begås - jeg ser det så bare som en del af kampens forløb, dommeren er også en knold på banen. shit happens og vi skal jo også have noget at diskutere efter kampen

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              kampen i går synes jeg afslørede at Ari ikke formåede at spille hverken Diarra eller JBL af pladsen som vb, Ari leverede, synes jeg, en kæmperisk godkendt indsats, men han lavede i går, og i lighed med andre kampe på vb nogen særdeles risky pasninger på tværs af banen som var potentielt farlige mod mere offensive hold end SønderjyskE, men det blev ikke straffet så hårdt i går, måske p.gr.a. deres placering på banen. Jeg blev heller ikke overbevist om at fremtidens centerforsvar skal hedde DH/KL, så jeg glæder mig over at AMC er tilbage til næste kamp og vil også håbe på en forlængelse med ham. Ligeledes blev det afsløret hvem der har mest impact af Bodul eller Bashkim på 80%, BK er endnu langt fra sin form fra den kamp mod VFF hvor han blev skadet, han behøver meget mere tid til at opbygge den fornødne form og fysik. EL viste i går at der er gode muligheder for at han også er OB'er efter sommerpausen med en svag indsats og sløje indlæg, så lad os glædes over et angreb med BK, Falk og Emil næste sæson og Bodul som vel har kontrakt for endnu en sæson

                              lidt off topic er at HVIS, såfremt og ifald at JC søger videre til sommer, så viser Marin Skender en "Onysko-light" attitude så han kunne muligvis være en overvejelse værd hvis det skønnes at der skal forstærkes på pladsen
                              Jeg ser kampen lidt anderledes. Jeg mener Ari med sin præstation i går netop ikke har spillet sig af som vb. Han var meget aktiv fremadrettet og påpasselig bagud, men stod især i første halvleg tit helt fri, uden midtbanen opdagede det. Emil Larsen, en spiller jeg virkelig godt kan lide, og som er en afgørende faktor for vores offensive spil, var i går fornærmende ringe, og hans indsats bør udløse en kammeratlig samtale med TB. Ofte gad han ikke løbe frem, når eksempelvis Toppel havde bolden sikkert i hænderne, men lod til at være på strøgtur, mens den højre side anført af en utrolig aktiv Falk netop viste den rette indstilling. Høegh mangler tydeligt superligakampe i benene og er ikke i fulde omdrejninger, men det kunne han komme, hvis man vel og mærke tror på knægtens kvaliteter og giver ham spilletid. Jeg tror på ham.

                              En svale gør ingen sommer, men jeg håber stadig på, jeg har fejlvurderet Bodul og han fortsætter sine indhop med samme bravour som i går.

                              Comment


                                Håber da godt nok, at der er mange af jer, der stod på Stiften-tribunen i går, som kigger sig selv i spejlet i dag og siger "Godt gået". I går sad man med den der fornemmelse af, at det her skal vi nok få vendt. Jeg er overbevist om, at spillerne fik ekstra energi af stemningen på tribunen. Op til 1-1-målet var der ekstraordinær god stemning i små 10 minutter, og i den periode kørte OB jo nærmest power play.

                                Jeg selv befandt mig for første gang på sponsortribunen. Der er til gengæld godt nok stille. Man føler jo nærmest, at folk kigger på en, som om man er mentalt retarderet, fordi man som stort set den eneste på tribunen sidder og klapper i hænderne som en anden søløve

                                I øvrigt en klog træner ham Lars Søndergaard, når han mener, at OB havde fortjent sejren

                                http://www.bold.dk/nyt/Soendergaard-...-var-ufortjent

                                Comment

                                Working...
                                X