Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - SDJR 28/03/2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
    JA, vi er heldige med at få et point, og vi er uheldige med ikke at få alle tre.

    Fodbold er sq et mærkeligt spil...
    ja...men sønderjydske kender deres besøgelsestid; får de en ½ chance hakker de på kassen....mere skal der ikke til.

    vi spiller flot, jeg syntes vi lægger et godt pres - men hold nu op hvor kan vi bare ikke ramme målet.

    Men en kæmpe thumbs op til Bodul - respekt....det er en ægte angriber - lad os håbe det har givet ham lidt selvtillid - startplads til ham mod viborg

    Comment


      #77
      NÅ, nu hvor adrenalinen er ved at dampe af, så er der jo meget godt at tage med til de næste, vigtige opgaver. Vi spiller flot i lange perioder, kommer frem til chancer, og moralen - som man godt kunne være nervøs for, de to seneste forår in mente - er fin, på trods af at vi bestemt ikke har marginalerne med os. Jeg vil tro, at det giver hele holdet lidt selvtillid, at det trods alt lykkedes at undgå den helt store fiasko i aften.

      Men hold da op, hvor vi mangler en no nonsense angriber, der bare hakker bolden i kassen. Medmindre Darko pludselig alligevel viser sig at være ham, vi havde håbet på og sukket efter?

      Det korte af det lange er, at jeg, trods en i lange perioder frustrerende aften, alligevel er blevet mere fortrøstningsfuld ift vores muligheder for at klare frisag. Bortset fra effektiviteten oppe foran var indsatsen til mere end en bundplacering.

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
        NÅ, nu hvor adrenalinen er ved at dampe af, så er der jo meget godt at tage med til de næste, vigtige opgaver. Vi spiller flot i lange perioder, kommer frem til chancer, og moralen - som man godt kunne være nervøs for, de to seneste forår in mente - er fin, på trods af at vi bestemt ikke har marginalerne med os. Jeg vil tro, at det giver hele holdet lidt selvtillid, at det trods alt lykkedes at undgå den helt store fiasko i aften.

        Men hold da op, hvor vi mangler en no nonsense angriber, der bare hakker bolden i kassen. Medmindre Darko pludselig alligevel viser sig at være ham, vi havde håbet på og sukket efter?

        Det korte af det lange er, at jeg, trods en i lange perioder frustrerende aften, alligevel er blevet mere fortrøstningsfuld ift vores muligheder for at klare frisag. Bortset fra effektiviteten oppe foran var indsatsen til mere end en bundplacering.
        meget enig; syntes spillet så godt ud, presset var fint og der blev skabt en del chancer - men hold op hvor vi mangler den angriber. Håber Bodul har tanket lidt selvtillid eller at Kadrii snart er klar til en startplads - helt oppe foran og ikke ude på kanten (TAK!)
        Det der nok bekymre mig mest er at de kampe vi bare skal/skulle vinde - dem vinder vi altså ikke. Ligaen er stadig tæt og vi ryger ikke under stregen denne runde - og næppe heller næste weekend - men der skal ikke mange resultater der går imod os før det bliver en hidsig nedrykningskamp.

        9 kampe tilbage;

        VFF - OB*
        FCM - OB
        OB - FCN*
        FCV - OB*
        OB - AAB
        AGF - OB*
        OB - RFC*
        OB - EFB
        FCK - OB

        *vel de kampe der er størst mulighed for point....

        Comment


          #79
          Hvis vi vinder alle de sidste kampe, kan vi så blive mestre?
          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
            Hvis vi vinder alle de sidste kampe, kan vi så blive mestre?
            teoretisk ja - der er såmænd kun 12 point op til fcm lige pt og med 27 at spille om

            - dejlig optimisme ;) men jeg vil nu foretrække vi får trukket væk fra bunden først....de sidste par sæsonners forårsperioder sidder dybt i mig

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              meget enig; syntes spillet så godt ud, presset var fint og der blev skabt en del chancer - men hold op hvor vi mangler den angriber. Håber Bodul har tanket lidt selvtillid eller at Kadrii snart er klar til en startplads - helt oppe foran og ikke ude på kanten (TAK!)
              Det der nok bekymre mig mest er at de kampe vi bare skal/skulle vinde - dem vinder vi altså ikke. Ligaen er stadig tæt og vi ryger ikke under stregen denne runde - og næppe heller næste weekend - men der skal ikke mange resultater der går imod os før det bliver en hidsig nedrykningskamp.

              9 kampe tilbage;

              VFF - OB*
              FCM - OB
              OB - FCN*
              FCV - OB*
              OB - AAB
              AGF - OB*
              OB - RFC*
              OB - EFB
              FCK - OB

              *vel de kampe der er størst mulighed for point....
              Når så dårligt et hold som Midtjylland kan ligge nummer 1, så er der lige stor mulighed for point i alle kampe.
              Meget lavt niveau i denne sæson, desværre også hos os - ellers havde det været en billigt guld.

              Comment


                #82
                problemet er blot at vi er så helve... ukonstante.! Det ene øjeblik kan vi slå Brøndby, spille lige op med FCK, slå FCN, men så tabe til FCV, spille uafgjort mod Viborg og SJ.....Kan vi så bare holdet nullet i forsvaret så kan man i det mindste bygge på noget, men det har vi ikke gjort hele sæsonen.!!!!!!
                Vi kan og bør ikke rykke ned. Ender vi på 9-10 pladsen er det skandaløst. Bliver vi højere en 9-10, så er det stadig noget utilfredsstillende, men selvfølgelig bedre end de sidste to sæsoner.!

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  teoretisk ja - der er såmænd kun 12 point op til fcm lige pt og med 27 at spille om

                  - dejlig optimisme ;) men jeg vil nu foretrække vi får trukket væk fra bunden først....de sidste par sæsonners forårsperioder sidder dybt i mig
                  Arrhh, 57 points, det er næppe nok - selvom sidste weekend jo antydede, at ingen af de tre øverste rigtigt gider tage titlen

                  Jeg tror at det der forårstraume lurer i baghovedet på alle i og omkring klubben, men det er da værd at bemærke, at,vi allerede nu har overgået sejr- og pointhøst fra både 12 og 13 forårene.

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
                    Arrhh, 57 points, det er næppe nok - selvom sidste weekend jo antydede, at ingen af de tre øverste rigtigt gider tage titlen

                    Jeg tror at det der forårstraume lurer i baghovedet på alle i og omkring klubben, men det er da værd at bemærke, at,vi allerede nu har overgået sejr- og pointhøst fra både 12 og 13 forårene.
                    tror heller ikke det vil være nok - og mange resultater skal nok flaske sig - men matematisk kan vi stadig nå derop ;)

                    - ja syntes også så småt det begynder at gå den rigtige vej - men den sidder der stadig, tvivlen - og gnaver - og vi skal altså have sikret os inden de 2 sidste runder; fiskerne og fck lygter ikke langt væk af point til os - og så er det at viborg kampen fandme skulle have været vundet - eller den i dag.

                    lad os håbe på nederlag til de andre bundhold og en uafgjort mellem fcn og gf - det ville være optimalt

                    Comment


                      #85
                      Havde håbet at Daniel Høgh greb chancen og ville vise at han skal spille fast. Desværre er han langt væk fra en startplads i OB, der er en mental blokering som han stadig ikke kan komme sig over. Godt at Mølleren er tilbage næste gang. Men Bodul fik dog vist at han skal starte inde næste gang, enten på bekostning af Mos eller Skoubo hvis han er skadet, det kan Troels dog ikke overse.

                      Comment


                        #86
                        Jeg er fan af et underligt hold i en underlig liga.
                        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                        Comment


                          #87
                          Alle angribere kan lave mål hvis modstanderne ikke gør det for vanskeligt for en. Fint at Bodul kunne score i dag, men han er ikke blevet en bedre spiller. Han er stadig 1. division -ligesom Sønderjyske kan være.
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                          OB - engang var vi gode

                          Comment


                            #88
                            Syntes vi spillede en rigtig fin kamp og fortjent at vinde,men sønderjydske skraber altid point sammen i foråret, og i dag gik det ud over os.

                            2 fine kampe i træk - 1 mere så tror jeg for alvor vi er på rette spor. en stor lettelse at Falk er tilbage på eminent niveau igen.

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              jeg betragter det som en del af spillet - træls når det sker....men det vil jo totalt ødelægge rytmen hvis man skal til at se hver enkelt lille kendelse igennem. Off side - klart ja - men hvorfor fanden for bechmann lov til at stå så fri - det er altså også vores egen fejl.
                              Jeg mener jo heller ikke, man skal se hver enkelt lille kendelse igennem. Bare mål.

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                                Alle angribere kan lave mål hvis modstanderne ikke gør det for vanskeligt for en. Fint at Bodul kunne score i dag, men han er ikke blevet en bedre spiller. Han er stadig 1. division -ligesom Sønderjyske kan være.
                                enig - en kamp er ikke nok til at overbevise; omvendt så har han lige lavet 2 kasser, selvtillid er bare en vigtig ting for en angriber og de andre vi har sparker dem jo ikke ind lige pt. Så mener bestemt han skal have chancen fra start næste gang.

                                Men ja der skal langt flere gode præstationer før jeg tager ham ud af kassen med fejlinvesteringer, dertil har hans præstationer over det sidste år bare været for ringe

                                Comment

                                Working...
                                X