Casper Nielsen, han gør hvad han vil 😁
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB-Aab 14.12.18
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af sjn Se indlægOkay. Står jo i den anden ende af banen. Så kunne ikke lige se det :D"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægSyntes der var straffe men annuleringen er den vildeste foræring til OBTror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægSyntes der var straffe men annuleringen er den vildeste foræring til OB"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ellernowet Se indlægDet var Barret i dag"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlægEr jeg den eneste det studsede over, at angriberen pillede ved bolden med hænderne lang tid efter han fløjtede klar til spark? Det kan ikke være det?Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlægEr jeg den eneste det studsede over, at angriberen pillede ved bolden med hænderne lang tid efter han fløjtede klar til spark? Det kan ikke være det?
Comment
Comment