Oprindeligt indsendt af Magge
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB-Aab 14.12.18
Collapse
X
-
Ser også på et stream uden kommentator, så man kan høre hvad der bliver råbt fra træneren. Det var JM, der brokkede sig højlydt ved Helenius' ikke dømte straffe. Man blev nærmest mere og mere forelsket for hver sekund han snakkede! Der blev da sagt både "nu lukker du røven", "du skal ikke ryste på hovedet" og "så må 4. dommer og linjevogter altså lige hjælpe ham" også kan jeg desværre ikke huske mere :D Fantastisk afslutning på første halvleg må man sige! En Kløve med ild i øjnene for at sætte en fod på den bold!!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlægArhhh... Det er fordi man ser den i slow. AaB'eren hægter ham tydeligt. Der er straffe selv om Helenius er ude af balancen og formentlig havde brændt en eventuel chance
Det der blev scoret på er dog klart nok, Abildgaard brokker sig heller ikke ... men ærgerligt at dommeren er så kampafgørende (synes jeg :D ).Last edited by Entusiastens; 14-12-2018, 19:57.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlægEr der nogen der ved hvem træneren er, som man konstant kan høre brokke sig på min stream? Vores eller deres? Det er nærmest Bo H niveau. (medgivet at dommeren er en hat)817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlægArhhh... Det er fordi man ser den i slow. AaB'eren hægter ham tydeligt. Der er straffe selv om Helenius er ude af balancen og formentlig havde brændt en eventuel chance817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægHelenius snubler over forsvarerens ben/sparker til det ... umiddelbart er der ikke straffe.
Det der blev scoret på er dog klart nok, Abildgaard brokker sig heller ikke ... men ærgerligt at dommeren er så kampafgørende (synes jeg :D ).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægHelenius snubler over forsvarerens ben/sparker til det ... umiddelbart er der ikke straffe.
Det der blev scoret på er dog klart nok, Abildgaard brokker sig heller ikke ... men ærgerligt at dommeren er så kampafgørende (synes jeg :D ).
Comment
-
Det der blev scoret på er dog klart nok, Abildgaard brokker sig heller ikke ... men ærgerligt at dommeren er så kampafgørende (synes jeg :D ).817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægDu ved simpelthen dommeren er kampafgørende? Flot må man sige :)Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
Comment