Oprindeligt indsendt af andlox
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB-Aab 14.12.18
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægHan var nok ikke 100% klar. Desuden spillede han også en svag kamp."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
På stadion kunne det fornemmes ret tidligt i anden halvleg. Desler var skandaløs ringe idag, og var rigtig dyr for os. Lund taber stort set samtlige dueller idag, og man kan kun spørge sig selv, om han virkelig skal være fast i vores forsvar. Vi laver tonsvis af dumme beslutninger i begge ender, der bliver dyre, og generelt spiller vi bare langt under niveauet fra det sidste lange stykke tid. Vi skal jo have point med fra sådan en kamp her, pinligt, og det stiller os meget meget skidt nu.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlægYao kan da umuligt være værre end Desler på en back. Han har da i det mindste nogle spidskompetencer.
Og ham var ikke den eneste som blev under sit sædvanlige niveau i aften. Det gælder vel for næsten alle."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlægPå stadion kunne det fornemmes ret tidligt i anden halvleg. Desler var skandaløs ringe idag, og var rigtig dyr for os. Lund taber stort set samtlige dueller idag, og man kan kun spørge sig selv, om han virkelig skal være fast i vores forsvar. Vi laver tonsvis af dumme beslutninger i begge ender, der bliver dyre, og generelt spiller vi bare langt under niveauet fra det sidste lange stykke tid. Vi skal jo have point med fra sådan en kamp her, pinligt, og det stiller os meget meget skidt nu.
Comment
-
Ok 1. halvleg, og man skulle tro, at målet lige før pausefløjt kunne give et rygstød til spillerne, men det blev måske nærmere en sovepude, for 2. halvleg var elendig. Casper Nielsen egentlig den eneste, der spillede fint. Resten var ikke særlig gode, og Bashkim synes jeg kun at jeg så, da der skulle tages frispark.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægI dag spillede Desler rigtig dårligt i et dårligt hold. Men præstationer før var ja helt o.k.. Ikke på niveau med Ryan/JBL, men helt o.k..
Og ham var ikke den eneste som blev under sit sædvanlige niveau i aften. Det gælder vel for næsten alle.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlægSkidt kamp i dag. Forhåbentlig gør det, at JH ikke hviler på laurbærene, og godt kan se fidusen i at få afskippet et par stykker, og hentet et par mere ind.
Kløve, AK, Lund, Yao, Vacek og Gryte kan vi godt sælge for min skyld.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Ertuğrul Se indlægOk 1. halvleg, og man skulle tro, at målet lige før pausefløjt kunne give et rygstød til spillerne, men det blev måske nærmere en sovepude, for 2. halvleg var elendig. Casper Nielsen egentlig den eneste, der spillede fint. Resten var ikke særlig gode, og Bashkim synes jeg kun at jeg så, da der skulle tages frispark.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægJa synes også Casper Nielsen gjorde det ok. Han var min mom på stadion. Fatter ikke hvordan Tverskov fik den."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
Comment