Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Oliver Christensen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
    Jeg forstår ikke meget af der Hertha har gang i. Det er ikke meget der fungere for dem og alligevel prøver man det samme gang på gang.

    Oliver burde have fået chancen allerede nu. Schwollow er ikke god nok.
    Bild har skudt helt forbi med den artikel om OC og Hertha. Ja der er store udfordringer på spillersiden, men Både Kluenter, Dardai og Ascacibar var med. Og det var da slet ikke 50/50 om OC skulle stå.
    Schwolow stod skidt mod Mainz, Men i kampen mod Dortmund stod han igen, og stod fint. Det viser lidt om den tillid der er. Idag stod han igen en lidt svingende kamp. Men Schwolow er købt ret dyrt ind, når man snakker målmænd. Så han får lang snor. Jeg er mere spændt på, om OC overhovedet er andenmålmand, når Jarstein engang kommer tilbage. Jeg tænker ikke OC står i Hertha lige med det første.
    Hertha er som vinden blæser, spiller godt den ene uge, og skidt i kampen efter. Minder lidt om en dansk klub vi kender ret godt. Der mangler en klar spillestil, og der er jo også skiftet trænere i hobetal. Truppen er bestemt god nok til at spille med, lige under top 6.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Jeg var nu altså ikke vanvittig imponeret af OCs sidste tid i OB. For mig at se er vi ikke gået ned i niveau på målmandsposten med HC og jeg tror at OC skal have hævet sit niveau dernede efter skiftet for at få chancen. Jeg håber det.
      Men man skifter jo ikke en målmand fordi et hold ikke fungerer generelt
      enig men tænker også at det var fordi han ikke røg afsted efter U21 da hypen var størst ..
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg

        Bild har skudt helt forbi med den artikel om OC og Hertha. Ja der er store udfordringer på spillersiden, men Både Kluenter, Dardai og Ascacibar var med. Og det var da slet ikke 50/50 om OC skulle stå.
        Schwolow stod skidt mod Mainz, Men i kampen mod Dortmund stod han igen, og stod fint. Det viser lidt om den tillid der er. Idag stod han igen en lidt svingende kamp. Men Schwolow er købt ret dyrt ind, når man snakker målmænd. Så han får lang snor. Jeg er mere spændt på, om OC overhovedet er andenmålmand, når Jarstein engang kommer tilbage. Jeg tænker ikke OC står i Hertha lige med det første.
        Hertha er som vinden blæser, spiller godt den ene uge, og skidt i kampen efter. Minder lidt om en dansk klub vi kender ret godt. Der mangler en klar spillestil, og der er jo også skiftet trænere i hobetal. Truppen er bestemt god nok til at spille med, lige under top 6.
        Han droppede så igen mod Køln…

        Comment


          Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

          Han droppede så igen mod Køln…
          Det skrev jeg også:-)
          Schwolow er bestemt ikke populær blandt Hertha fans. Desværre bestemmer de ikke hvem der står. Men håber Korkut læser med på diverse forummer, og fatter at der skal skiftes målmand:-)

          Comment


            https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...rona-i-hertha/

            Ærgerligt tidspunkt for ham, så der går nok lang tid før han får chancen.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
              https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...rona-i-hertha/

              Ærgerligt tidspunkt for ham, så der går nok lang tid før han får chancen.
              Det kan ja også gå rert hurtigt og vi må ja håbe at Schwolow dummer sig en gang mere i weekenden... ;-)
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Hertha står uden Swchollow i dag, men OC er hverken på mål eller på bænken.
                Noget det ved noget om hvordan det går med ham?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                  Hertha står uden Swchollow i dag, men OC er hverken på mål eller på bænken.
                  Noget det ved noget om hvordan det går med ham?
                  Han er skadet - desværre.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                    Han er skadet - desværre.
                    Satme uheldigt…

                    Comment


                      Og han har været skadet 1-2 måneder…

                      Comment


                        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/bund...ebut-tysk-klub
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Sikke en nedtur

                          Oliver C. skal spille U23-kamp i Hertha Berlin (bold.dk)

                          Comment


                            Oliver C står foran debut i en ikke helt ubetydelig kamp i aften. Kom så OC
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oliver med debutkamp for Hertha i aften. Der er første af to relegationskampe mod HSV om overlevelse i Bundesligaen for Hertha. Stå en god kamp, Oliver og vis hvad du lærte i OB!
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                                Oliver med debutkamp for Hertha i aften. Der er første af to relegationskampe mod HSV om overlevelse i Bundesligaen for Hertha. Stå en god kamp, Oliver og vis hvad du lærte i OB!
                                Lidt af en kamp at få debut i
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X