Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Oliver Christensen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Held og lykke til ham.
    Mon Grytebust vil tilbage. Han er jo tredjemålmand i FCK. Han gjorde det godt for os, men jeg er stadig lidt utryg ved at han er en 10 cm for lav.
    Last edited by Ruben; 27-08-2021, 09:33.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
      Held og lykke til ham.
      Mon Grytebust vil tilbage. Han er jo tredjemålmand i FCK. Han gjorde det godt for os, men jeg er stadig lidt utryg ved at han er en 10 cm for lav.
      Vi henter ikke en målmand ind - og at hente Gryte tilbage ville være perspektivløst, om så han ville det eller ej.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
        Held og lykke til ham.
        Mon Grytebust vil tilbage. Han er jo tredjemålmand i FVK. Han gjorde det godt for os, men jeg er stadig lidt utryg ved at han er en 10 cm for lav.
        Nej tak til Gryte, HC på kassen. Lad det endeligt bare forblive FCKs problem at de har målmænd til 12+ mill. om året i truppen

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
          Held og lykke til ham.
          Mon Grytebust vil tilbage. Han er jo tredjemålmand i FCK. Han gjorde det godt for os, men jeg er stadig lidt utryg ved at han er en 10 cm for lav.
          https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...loeser-udefra/ heldigvis :)

          Comment


            Jeg synes faktisk, at det er Hemmingsens største bedrift, at få 22 mio for Oliver C. Bare ærgerligt, at man ikke geninvesterer nogle af pengene, ligesom de gør i andre klubber. Derfor ligger OB hvor de gør. Taber OB til AGF på søndag, så begynder det at snerpe til - fordi man ikke vil forbedre de åbenlyse mangler på holdet.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
              Jeg synes faktisk, at det er Hemmingsens største bedrift, at få 22 mio for Oliver C. Bare ærgerligt, at man ikke geninvesterer nogle af pengene, ligesom de gør i andre klubber. Derfor ligger OB hvor de gør. Taber OB til AGF på søndag, så begynder det at snerpe til - fordi man ikke vil forbedre de åbenlyse mangler på holdet.
              Hvem siger da at man ikke gør det? Det lyder til at der er en hb på vej og måske gemmer man bare pengene til den nye direktør … at brænde 20 mio af har ikke hjulpet for AGF … nogle af pengene går også til akademiet …
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                Jeg synes faktisk, at det er Hemmingsens største bedrift, at få 22 mio for Oliver C. Bare ærgerligt, at man ikke geninvesterer nogle af pengene, ligesom de gør i andre klubber. Derfor ligger OB hvor de gør. Taber OB til AGF på søndag, så begynder det at snerpe til - fordi man ikke vil forbedre de åbenlyse mangler på holdet.
                Jeg tror heller ikke at vi geninvestere pengene fra OC, men de skal trods alt lige i kassen og transfervinduet skal lukkes inden man kan drage den konklussion.

                Comment


                  Men nu har vi vel reelt allerede nået målet om transfers for 1 million euro om året for de næste tre år ! Så vi burde vel have råd til at bruge lidt her i slutminutterne af vinduet.

                  Comment


                    Total griner. OC har fået et nyt øgenavn

                    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/bund...enavn-i-hertha

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Total griner. OC har fået et nyt øgenavn

                      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/bund...enavn-i-hertha
                      Et længere et af slagsen

                      Comment


                        Der ligger et super fint Interview med OC på Herthas hjemmeside. Stort set samtlige Hertha fans der kommentere på det, mener at han skal stå på kassen med det samme. Schwolow har været dyr og dårlig. Og røg også på bænken sidste år. Så strømningen i Hertha omkring OC er meget positiv, indtil videre.

                        Comment


                          Hertas træner mener at OC er faldet godt til og er tilfreds med købet som betegnes som en lille pris

                          https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...over-oliver-c/

                          Jammen så siger vi da bare 5-6 mill euro næste gang i kommer og vil købe en af vores kommende U21 landsholdsspillere

                          Comment


                            OC på bænken for Berlin idag

                            Comment


                              https://bulibold.dk/interview-oliver...kler-bare-paa/ - rigtig fedt interview med OC

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                                Comment

                                Working...
                                X