Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Oliver Christensen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
    Jeg håber han lykkes.
    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

    OB - engang var vi gode

    Comment


      Sidder og ser Mainz mod Hertha Berlin.... OC er gået til en bænkeplads på et hold, som sejler endnu mere rundt på banen end OB... troede ellers ikke det var muligt

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
        Sidder og ser Mainz mod Hertha Berlin.... OC er gået til en bænkeplads på et hold, som sejler endnu mere rundt på banen end OB... troede ellers ikke det var muligt
        De fik lige ny træner om at komme væk fra den sikkerhedsfidbold Dardai krævede fra holdet og at få en mere modig og offensiv tilgang til kampene. Og det lykkedes også ret fint mod Bielefeld sidste uge selvom de var ret uskarp. Spillere udtaler sig meget godt om den nye stemning under Korkut så der var åbenbart noget galt før og de kom måske bedre i gang i de næste kampe.
        Og man skal vel også se at Mainz tog en kæmpe udvikling under Bo Svensson.
        Last edited by andlox; 14-12-2021, 21:30.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

          De fik lige ny træner om at komme væk fra den sikkerhedsfidbold Dardai krævede fra holdet og at få en mere modig og offensiv tilgang til kampene. Og det lykkedes også ret fint mod Bielefeld sidste uge selvom de var ret uskarp. Spillere udtaler sig meget godt om den nye stemning under Korkut så der var åbenbart noget galt før og de kom måske bedre i gang i de næste kampe.
          Og man skal vel også se at Mainz tog en kæmpe udvikling under Bo Svensson.
          Hertha havde også slået Bielefeld med Dardai ved roret. Der mangler en træner med et koncept til Hertha. Forsvaret sejler mere end OBs. Og igår lavede Schwolow så i mine øjne to drops, eller ihvertfald elendigt målmandsspil ved 3 og 4-0. Håber det er vejen ind for OC, selvom det nok ikke lige er der, oprydningen starter. Men ja, Mainz spiller bestemt også godt under Svensson.

          Comment


            Andlox, har du iøvrigt hørt rygter om, at Schalke er på vej til ny træner? Jeg fik et rygte igår, fra ret pålidelig kilde om en at dansk træner spøger i Schalke. Syntes dog det lyder underligt.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
              Andlox, har du iøvrigt hørt rygter om, at Schalke er på vej til ny træner? Jeg fik et rygte igår, fra ret pålidelig kilde om en at dansk træner spøger i Schalke. Syntes dog det lyder underligt.
              Ved intet konkret. Men en Gramotzis bliver ofte kritiseret for at være alt for minutter taktisk og skabe en klar spillende, især offensivt. Da de havde fanget sig efter en ret skuffende sæsonstart blev det lidt mere stille men kritikken endte aldrig fuldstændigt. Zorniger blev rygtet som meget tæt på Schalke et år siden. Nu er han ikke en dansk træner men en træner som arbejdede i Danmark og aktuelt hos Limassol på Zypern Ved ikke om ideen bliver nyfødt aktuelt.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Bernat har større potentiale end OC.
                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                OB - engang var vi gode

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                  Bernat har større potentiale end OC.
                  Det var godt nok noget af en påstand. Tænker Bernat har noget at arbejde med, inden den dom kan fældes.
                  OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                    Det var godt nok noget af en påstand. Tænker Bernat har noget at arbejde med, inden den dom kan fældes.
                    Tja. Hvis du ser det niveau OC havde da han blev 1 målmand. Kontra HC. Så har tåhyler nu noget at have det i. Og blev rigtig god. Men der var sgu også en del ting han lavede af fejl i starten. Plus HC er en del bedre med fødderne end OC. Hver gang OC lavede udspark var der rimelig stor sandsynlighed for den røg ud over sidelinien

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg

                      Tja. Hvis du ser det niveau OC havde da han blev 1 målmand. Kontra HC. Så har tåhyler nu noget at have det i. Og blev rigtig god. Men der var sgu også en del ting han lavede af fejl i starten. Plus HC er en del bedre med fødderne end OC. Hver gang OC lavede udspark var der rimelig stor sandsynlighed for den røg ud over sidelinien
                      Tror at OC kan risikere at gå i stå ved at være reserve. Det er noget andet at være under førsteholds pres. Håber det naturligvis ikke, men hvis HC har is i maven og tager en ekstra sæson, efter der kommer bud efter ham så tror jeg han kan få en fin karriere udenlands.
                      Vindahl ramte spilletid hvilket nok gavner ham mens OC kigger på bold.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                        Bernat har større potentiale end OC.
                        https://www.bt.dk/superligaen/traene...box=1639925918
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/bund...0-om-spilletid

                          Comment


                            Han startede ude igen. Så…

                            Comment


                              Jeg forstår ikke meget af der Hertha har gang i. Det er ikke meget der fungere for dem og alligevel prøver man det samme gang på gang.

                              Oliver burde have fået chancen allerede nu. Schwollow er ikke god nok.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                                Jeg forstår ikke meget af der Hertha har gang i. Det er ikke meget der fungere for dem og alligevel prøver man det samme gang på gang.

                                Oliver burde have fået chancen allerede nu. Schwollow er ikke god nok.
                                Jeg var nu altså ikke vanvittig imponeret af OCs sidste tid i OB. For mig at se er vi ikke gået ned i niveau på målmandsposten med HC og jeg tror at OC skal have hævet sit niveau dernede efter skiftet for at få chancen. Jeg håber det.
                                Men man skifter jo ikke en målmand fordi et hold ikke fungerer generelt

                                Comment

                                Working...
                                X