Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Oliver Christensen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Du vil blive savnet!

    Comment


      https://www.herthabsc.com/de/galerie...ristensen-2122

      Held og Lykke i det tyske.
      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Farvel OC. Tak for alt.
        Det må blive på gensyn, men helt klart tak for det hele indtil videre.

        Comment


          Hold da op det gik stærkt lige pludselig! Tillykke til Oli med et super fedt skifte, det må blive en stor oplevelse at skulle rykke til Berlin og skulle stå i en så stor liga foran så mange tilskuere hver eneste uge. Jeg er ikke i tvivl om, at han har udstrålingen og psyken til at klare det, så håber jeg bare, at niveauet også er til det. Og tillykke med OB med et efter alt at dømme rigtigt flot salg! Det er første gang i efterhånden rigtigt mange år, at klubben sælger et af de egenudviklede regionale talenter for et stort beløb. Det er en rigtigt god historie for klubben som vi har trængt til.

          Comment


            "Jeg græder med det ene øje og smiler med det andet, når jeg i dag skifter. Jeg har været utrolig glad for, at klubben gav mig en tidlig chance, og samtidigt har fansene været der for mig fra den første dag. Allerede til en af de første kampe, så jeg et banner, hvor der stod Gribben fra Kerteminde, og det er noget af det, jeg tænker tilbage på med glæde. Jeg har været rigtig glad for, at tilskuerne nåede at komme tilbage på tribunerne, inden jeg skiftede. Men jeg er selv OB-fan, så jeg regner med at komme tilbage på Richard Møller Nielsen Tribunen, så snart jeg kan, så det kan være, der er nogen, som møder mig med en OB-trøje på tribunen, siger Oliver Christensen."

            Glæder mig helt vildt for Oliver, men for fanden, hvad kommer jeg allerede nu at savne ham. Det er bedste stribet blod og ånd som tager der turen der til Berlin og Bundesligaen.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Smiler med det ene øje og tudbrøler med det andet. OC har været en fantastisk historie for os. I en periode hvor OB har været kendetegnet ved den ene elendighed efter den anden har OC gjort hvad ingen andre i OB rigtigt har formået - begejstret, og mindet os om hvad det er vi elsker ved OB. Gribben fra Kerteminde er den eneste fodbold spiller der må hænge på mine ungers børneværelse !

              Comment


                Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
                Smiler med det ene øje og tudbrøler med det andet. OC har været en fantastisk historie for os. I en periode hvor OB har været kendetegnet ved den ene elendighed efter den anden har OC gjort hvad ingen andre i OB rigtigt har formået - begejstret, og mindet os om hvad det er vi elsker ved OB. Gribben fra Kerteminde er den eneste fodbold spiller der må hænge på mine ungers børneværelse !
                Jeg har det på samme måde
                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                Comment


                  Dejligt knægt - al held og lykke.

                  Fed by, spændende klub.

                  Vil følge OCs færd fremover!

                  Comment


                    Min absolut yndlingsspiller de seneste par år. Fed personlighed! Men hvad der ligner et rigtig flot salg har været meget tiltrængt, så kæmpe held og lykke til Gribben! Nu må det være Bernats tid.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                      Min absolut yndlingsspiller de seneste par år. Fed personlighed! Men hvad der ligner et rigtig flot salg har været meget tiltrængt, så kæmpe held og lykke til Gribben! Nu må det være Bernats tid.
                      Men hvad bliver der så gjort med OBs målmands kabale?

                      Rykker man Magnus W Nielsen op?
                      Lejer man Andreas Søndergaard?
                      Kører man videre med bare 2 målmænd?
                      Noget helt 4.?

                      Comment


                        Fandt lige en fin analyse af OC's styrker og svagheder på Twitter da han var rygtet til HSV. På tysk, men ret grundig: https://twitter.com/SaschaFltr/statu...04730220806147

                        Held og lykke til Oliver!

                        Comment


                          Held og lykke i Berlin.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Men hvad bliver der så gjort med OBs målmands kabale?

                            Rykker man Magnus W Nielsen op?
                            Lejer man Andreas Søndergaard?
                            Kører man videre med bare 2 målmænd?
                            Noget helt 4.?
                            Ville det ikke være det nemmeste at rykke Magnus Nielsen op som 3. målmand, og så køre med HC og Mande som nr. 1 og 2?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg

                              Ville det ikke være det nemmeste at rykke Magnus Nielsen op som 3. målmand, og så køre med HC og Mande som nr. 1 og 2?
                              Jo 100%. Nok også det de gør og strategien siger de skal gøre… Men gør de det?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
                                Smiler med det ene øje og tudbrøler med det andet. OC har været en fantastisk historie for os. I en periode hvor OB har været kendetegnet ved den ene elendighed efter den anden har OC gjort hvad ingen andre i OB rigtigt har formået - begejstret, og mindet os om hvad det er vi elsker ved OB. Gribben fra Kerteminde er den eneste fodbold spiller der må hænge på mine ungers børneværelse !
                                helt enig

                                Godt han kom afsted og endnu bedre at det blev til udlandet

                                Held og lykke til OC i det tyske

                                Comment

                                Working...
                                X