Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Superliga struktur

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Det lader til favorit modellen er fundet, desværre...

    Og i nedrykningsspillet møder holdene kun hinanden én gang...
    Bliver "spændende" at se hvad de vælger... Om det fortsat skal være en sportslig afgørelse, eller der går penge i det...

    Comment


      Ja det deler jo vandene, men personligt glæder jeg mig til at forlade den nuværende struktur, som jeg synes er kedelig og alt for statisk.

      Comment


        Nu er det jo desværre pengene der sender 11, mere eller mindre, motiverede striwer på græs om søndagen.

        Comment


          Man må jo nok konstatere at der er meget forskellige interesser, om man er en stor klub eller en lille. Tilskuerene har nok en helt 3. Opfattelse.

          Comment


            Indrømmet, jeg har ikke nogle konkrete eller saglige argumenter imod slutspilsnodeller.
            Men jeg er imod, rent på mavefornemmelse. Okay, hælder lidt op ad en gut jeg kender fra Mexico. Der har de slutspil og han melder at alt bliver nulstillet, når slutspillet går igang. Dvs. at hold der har haft en god og stabil sæson kan ende med en kæmpe sorteper.

            MvT
            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

            Comment


              Ja så kan man jo ikke rigtig lave en lining der

              Comment


                http://www.bt.dk/superligaen/nu-er-m...rliga-slutspil

                af ren nysgerrighed, er der nogle herinde der har haft kontakt til HyperCube vedrørende den nye struktur? Har nu i flere artikler læst at de udover klubber mm har haft kontakt til fans i deres "analysearbejde"

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  http://www.bt.dk/superligaen/nu-er-m...rliga-slutspil

                  af ren nysgerrighed, er der nogle herinde der har haft kontakt til HyperCube vedrørende den nye struktur? Har nu i flere artikler læst at de udover klubber mm har haft kontakt til fans i deres "analysearbejde"
                  Jeg har en god kontakt der har været tilstede til alle møder. Hva vil du vide?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Jeg har en god kontakt der har været tilstede til alle møder. Hva vil du vide?
                    først og fremmest bare det. At der rent faktisk HAR været kontakt til fanmiljøet - troede sgu lidt det bare var noget de gik og sagde ;)

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                      først og fremmest bare det. At der rent faktisk HAR været kontakt til fanmiljøet - troede sgu lidt det bare var noget de gik og sagde ;)
                      Nåhh. Det ved jeg faktisk ikke noget om. Min kontant sidder i bestyrelsen i en af disse klubber som har været med..
                      men jeg har intet hørt om at fans skulle have været spurgt

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        http://www.bt.dk/superligaen/nu-er-m...rliga-slutspil

                        af ren nysgerrighed, er der nogle herinde der har haft kontakt til HyperCube vedrørende den nye struktur? Har nu i flere artikler læst at de udover klubber mm har haft kontakt til fans i deres "analysearbejde"
                        Det er lidt... skræmmende at fans i Belgien har lavet en undersøgelse, der viser 85% utilfredshed med deres nuværende setup. Jeg frygter nemlig meget, at det er den vej vi går.

                        Comment


                          Ja, enig - og nu er det nok mere en fornemmelse end noget konkret, men at der også meldes om utilfredshed i klubberne, med playoff-systemet - og dermed måske en ny struktur (igen) gør kun mine "bange" anelser større.
                          Tror stadig mest på ideen om 16 hold i en "lige-ud" turnering.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af neverland Se indlæg
                            Ja, enig - og nu er det nok mere en fornemmelse end noget konkret, men at der også meldes om utilfredshed i klubberne, med playoff-systemet - og dermed måske en ny struktur (igen) gør kun mine "bange" anelser større.
                            Tror stadig mest på ideen om 16 hold i en "lige-ud" turnering.
                            Det bliver 99,99% en turnering med 14 hold

                            Comment


                              Det er jeg ikke i tvivl om, personligt ville jeg foretrække 16 hold.

                              Comment


                                Hvorfor er der ikke en nogen som laver et simpelt spørgeskema på nettet og forhøre os fans hvad vi gerne vil. Jeg tænker lidt på Tipsbladet, Ekstrabladet eller BT.
                                Del budskabet på facebook og andre steder, stil et simpelt spørgsmål hvordan foretrækker du den nye struktur i dansk fodbold.
                                Så vil du kunne høre 50.000 - 80.000 fans mening og ikke 200. Det er jo immervæk dem der skal fylde stadion.

                                F.eks
                                1. 14 hold og slutspil
                                2. 16 hold ingen slutspil
                                3. Som det er nu

                                Comment

                                Working...
                                X