På den ene side vil jeg brække mig over at fck bare hamstrer vores stjerner gratis. På den anden side så vi i sidste uge at vi ikke kan måle os med fck hverken økonomisk eller spillemæssigt, så det må bare være ekstra benzin på tanken for at udvikle de ting vi har gang i, så vi som minim bliver et hold der lægges mærke til udenfor landets grænser, så de skal kaste penge efter de gode spillere vi har.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Transfervindue vinter tråd 18/19
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægSå bliver det en tilværelse som reserve, tror ikke på at Gryte nogensinde bliver fast målmandsprofil for FCK. De vil højest give ham chancen i en periode, men derefter finde en anden, han er ikke en topholdsmålmand. Det er min vurdering.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlægJeg er faktisk uenig. Synes han med afstand er den bedste keeper, og vil umiddelbart se ham slå Joronen relativt nemt af. Jeg kan selvfølgelig tage fejl, dog.
ps. dog vil jeg sige, at Gryte er faldet i niveau, en Jesper Hansen i FCM er også en stærk keeper, måske lidt bedre på det sidste halve år.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægDet synes jeg egentligt også. Men der er bare forskel på at være den bedste keeper i ligaen og spille i OB, og så spille i FCK. Vi ser gang på gang gode profiler i provinsklubberne ikke slå til i FCK, og min vurdering er, at Gryte ikke har det der skal til. Jeg kan selvfølgelig tage fejl, det er bare min fornemmelse.
ps. dog vil jeg sige, at Gryte er faldet i niveau, en Jesper Hansen i FCM er også en stærk keeper, måske lidt bedre på det sidste halve år.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægSå bliver det en tilværelse som reserve, tror ikke på at Gryte nogensinde bliver fast målmandsprofil for FCK. De vil højest give ham chancen i en periode, men derefter finde en anden, han er ikke en topholdsmålmand. Det er min vurdering.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlægJeg er så til gengæld delvist enig. Jeg tvivler også på ham som førstekeeper hos FCK. Selvom det ikke er et udpræget træk i FCKs spillestil, at spille den op nede fra, så er han altså ganske enkelt for dårlig med skoene til, at han kan blive interessant for særligt mange store klubber. Hans indgreb i luftspillet synes jeg er forbedrede, men de lader stadig en del tilbage at ønske.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægDet synes jeg egentligt også. Men der er bare forskel på at være den bedste keeper i ligaen og spille i OB, og så spille i FCK. Vi ser gang på gang gode profiler i provinsklubberne ikke slå til i FCK, og min vurdering er, at Gryte ikke har det der skal til. Jeg kan selvfølgelig tage fejl, det er bare min fornemmelse.
ps. dog vil jeg sige, at Gryte er faldet i niveau, en Jesper Hansen i FCM er også en stærk keeper, måske lidt bedre på det sidste halve år.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægEr ret enig med dig, men tror grunden til han ikke ser så god UG mere er arving har bedre styr på forsvaret især efter vi er gået over i 5-3-2 derfor har han ikke så mange afgørende redninger, jeg kan ikke huske hvornår han sidst havde en pointafgøremde redning.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægHavde han det? Der var 10 min ca jeg ikke så
edir: hvis det er redningen efter 70 min så er det imo en redning enhver målmand i ligaen bør redde
Den mand må give en del panik i Esbjerg.
Synes egentlig heller ikke Gryte har så mange "spektakulære" redninger mere, men også bare et bedre forsvar som heldigvis fjerner et par af hans muligheder for det. Og synes stadig jeg har den ro ved bolden på vores halvdel som jeg manglede i lang tid.
Comment
Comment